Jump to content

nisim91

  • הודעות

    455
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. Kenworth. קודם כל תודה. אבל הטרנזיט ישנה מידי ראיתי ביד 2 ישנות במחיר בסדר גמור {גם הקילומטר שלהם בסדר גמור} וחדשות המחירים מזנקים משום מה. שנת 2003 40K. נהגת שודים. להשחיר חלונות לא בא בחשבון כי יודעים פה שאני גנן אז זה בעצם לנסות לעבוד על הגנבים ואני גר בשכונה בעייתית בנושא הגנבות. הציעו פה את הניסן לארגו איך היא מישהו יכול לתת לי קצת עליה בבקשה? והכי מושך אותי היונדאי H1 יש לה צורה יפה מאוד ואפשר לקנות שנת 2004 במחיר הרצוי. השאלה אם היא באמת גרועה כמו שרושמים עליה בפורום או שהיא לא באמת עם הנתונים כמו שרשמתי? {רוב מה שאני יודע כיום על רכבים זה בזכות/בגלל הפורום הטוב הזה} תודה מראש לכולם...
  2. הרכבים האלו קטנים מידי. יש לי עכשיו סובארו אימפרזה גרנד לאונה סטיישן ואני מעלה את הכלים כל יום הבית כי אני מפחד מפריצה אז אני רוצה רכב קצת גדול להשאר איתו הרבה זמן להשחיר ולחסום את החלונות עם ברזלים.
  3. פוריניו עכשיו ראיתי ביד 2 זה רק חדשות והיא יקרה מידי אני מחפש עד 25K בערך.
  4. עגלה לא באה בחשבון כי אני מהמרכז ובקושי מוצא חניה לרכב פרטי אז למצוא חנייה כפולה זה להסתובב שעות. רנו סיטרואן ופג'ו זה רכבים בעייתים מאוד גם מבחינת טיפולים שהם יקרים כי הכול מסובך שם וגם מבחינת רכב הם מתקלקלות הרבה. את הניסן אני לא מכיר הייתי שמח אם מישהו שמכיר יגיד איך היא מבחינה מכנית דלק וכ"ו ...
  5. אני מחפש טנדר/ וואן למטרות עיסוק בגינון בתקציב 25k. הרכבים שנפסלו הם טויוטה היילקס בגלל ארגז קטן. טרנספורטר בגלל עלות התחזוקה. טויוטה הייס בשל מחיר קנייה יקר. יונדאי H1 בגלל בעיות עם טורבו רגיש, צריכת דלק מעט גבוהה (ליטר לשמונה קילומטר) וביטוח יקר מאוד. אשמח לשמוע מכם על כלים נוספים שאתם חושבים שיכולים להתאים במיוחד אם יש לכם ניסיון יום יומי איתם.
  6. שלום, כיום אני עובד כגנן עם סובארו איפרזה סטיישן שנת 97 וישנן שתי נקודות שמציקות לי. בשל חשש מפריצה לרכב אני צריך להוריד את הכלים מהבית לרכב בכל תחילת יום עבודה ולעלותם בחזרה הבייתה בסוף יום העבודה. נקודה נוספת היא ריח הדלק של הכלים בזמן נסיעה היות ומדובר בחלל אחד. היות ושתי נקודות אלו מציקות לי מאוד אני שואל האם יש טעם "להתקדם" לסובארו טנדר שנת 94 שאותו ניתן למגן על ידי השחרת חלונות והלחמת ברזלים על החלונות או שאין טעם ועדיף לעבור לטנדר עבודה אמיתי כמו הטויוטה היילקס. מבחינת תקציב המעבר לטנדר סובארו ידרוש השקעה מעטה ביותר לעומת מעבר לטויוטה שידרוש כ-30 אלף ש"ח שאין לי כרגע ואצטרך ללוותם (כנראה ללא ריבית, אבל עדיין...). תודה מראש. ניסים.
  7. עכשיו רק בית משפט מכריע עניין כזה? ואם יש את כל החוקים האלו למה שהייתי אתמול במשטרה וגם השוטר בתאונה שני השוטרים אמרו לי שכל רכב אחראי לרכב שלפניו ואן דבר כזה שרכב אחד ישא בנזק 2 רכבים או יותר בתאונה?! ואני לא מחפש להיות יפה נפש כמו שהציעו פה ולהוציא מעצמי כסף בגלל שפעם הבאה אני יכול להיות האמצעי עד לפעם הבאה {בתקווה שלא תקרה} אלוהים גדול מה יקרה.
  8. הוא לא יכול לטעון דבר כזה כי זה שעות של פקקים קודם כל. דבר שני אפשרי לשאול את בעל הbmw {שלא מעניין אותו מי ישלם רק שישלמו לו על הבדיקה שהוא עשה לרכב} על כמה היתה מהירת הנסיעה.
  9. אם הייתי נכנס בו במהירות 100קמ"ש אז הייתי מסכים איתך שכל שמירת מרחק לא הייתה עוזרת. אבל נכנסתי בו כולה ב10 קמ"ש זה היה פקק.
  10. תודה לכולם על התגובות. למה שאני אשלם על זה שבעל ההונדה לא שמר מרחק מהרכב שלפניו? ואגב בעולם שלנו לצערי אן הגונים אז ככה שאני לא צריך להיות היחיד שכן. כל שוטר ששאלתי אמר לי שאן דבר כזה שרכב בתאונת שרשרת ישלם על כולם כל רכב משלם על ההוא שלפניו בתאנה שבעיה שלו שהוא לא שמר מרחק מספיק מהרכב לפניו. {אם תראו מישהו בכביש שעוצר 5 מטר רחוק מהרכב שלפניו תדעו שזה אני :lol: חחחח}
  11. הbmw לא טובע אותי אבל הוא טובע את הבדיקה של הרכב מההונדה. ההונדה מנסה להפיל את תיקון הפגוש הקידמי ואת הבדיקה של הbmw עלי והביטוח שלי כנראה לא יודעים חוקים והם מפילים הכול עלי כמו שבעל ההונדה דורש. אני לא מעוניין שחברת הביטוח שלי תתקן את ההונדה כי אז אני אצטרך לשלם גם השתתפות עצמית {בערך 1500} ולא קרה להונדה כלום מאחורה אז אני לא רוצה לשלם על הקדימה {כמו שהשוטר והחוק אומר שאני לא אשם לbmw} אז זה מוריד ממני את האשמה של ההונדה מקדימה גם. {כל התאונה נמצאת על סעיף אי שמירת מרחק. אני לא שמרתי מההונדה. וההונדה לא שמרה מהbmw}.
  12. לפני כחודש בכביש עירוני בפקק, יצאתי מהמקום ובכעשרה קמ"ש נכנסתי מאחור ברכב מסוג הונדה סיוויק. כנראה כתוצאה מהמכה שנתתי להונדה ההונדה נכנסה ברכב מסוג BMW מאחור. אצלי ברכב נמעך הפגוש הקדמי ולהונדה לא קרה כלום מאחורה. בהונדה נשבר הפגוש הקדמי ולBMW לא קרה כלום מאחורה. בטופס הודעה על תאונה לביטוח לא דיווחתי על הפגיעה בBMW מכיוון שהשוטר שהגיע לתאונה אמר לי שאינני אשם בפגיעה בBMW. בטופס מידע נתוני תיק תאונת הדרכים שקיבלתי היום מהמשטרה מופיעים גם ההונדה וגם הBMW וכמובן גם הרכב שלי. בעל ההונדה קיבל הצעה לתיקון הנזק בשווי של כ5,000 ₪. היום התקשרו אליי מחברת הביטוח שלי וניסו לסחוט ממני את התיקון של ההונדה מהסיבה שלא הודעתי להם שההונדה פגעה בBMW.
  13. כרגע יש לי נוזל של פרסטון אבל בגלל בעיית ההתחממות שהייתה לי נתקעתי בלי מים ירוקים והוספתי מים רגילים השאלה היא האם להחליף את כל המים למים שהמלצתם או להשאיר את זה כמו שזה.
  14. איזה מים ירוקים מומלצים לאוטו סובארו אימפרזה גרנד לאונה שנת 97 ומה הכמות באחוזים שצריכה להיות לעומת מים רגילים. תודה מראש :lol:
  15. תודה צביקה, ניגשתי למוסך בבני ברק שהמלצת והוחלף תרמוסטט מקווה שהבעיה נפתרה עוד לא בדקתי. עשו לי כיוון דוושת מצמד ללא שבקשתי נחמד מצידם. מחיר התיקון 288 ש"ח כולל מע"מ. לעניין אחר, איזה מים ירוקים מומלצים לאוטו ומה הכמות באחוזים שצריכה להיות לעומת מים רגילים.
  16. תודה צביקה ותודה עזרה אני קודם אבדוק את האפשרות של צביקה זה יותר קרוב אלי .
  17. פ"ת ב"ב ר"ג ת"א. לא ממש משנה לי חשוב לי שיהיה בן אדם אמין ומקצועי .
  18. מבקש המלצה למוסך באזור המרכז שיודע להחליף טרמוסטט בסובארו שנת 97 מנוע 1600 ולהוציא אוויר מהמערכת . תודה מראש ... :lol:
  19. תתפלא, יש מכונאים שיודעים להחליף טרמוסטט אבל לא יודעים להוציא אוויר מהמנוע הזה. מעבר לכך השבוע הרכיבו לי טרמוסטט חדש מקורי ובשביל לפתור את בעיית ההתחממות חוררו אותו. אני מבקשה המלצה למוסך באזור בני ברק, רמת גן, פתח תקווה.
  20. מבקש המלצה למוסך שיודע להחליף טרמוסטט בסובארו שנת 97 מנוע 1600 ולהוציא אוויר מהמערכת .
  21. אם יש מישהו יכול לעזור, אני אשמח מאוד. מה מחיר שלי [של] אוברול לסוברו DL לאונה? תודה .ניסים... :-D
  22. תודה רבה רבה לכם .
  23. טוב . תודה רבה רבה לך.
  24. חייל שעוד חודש משתחרר מעוניין לעבוד כעצמאי בגינון . איזה רכב כדאי לקנות שיהיה חסכוני וזול ?.כשאתחרר אצטרך ליסוע 3 חודשים מת"א לנתניה בשביל ללמוד את העבודה. תקציב כ- 10K.
  25. לא החליפו מנוע צעדים אבל ניקו אותו משהו כזה {אם יש דבר כזה ולא עבדו עלי } אבל אם שנכם אומרים מנוע צעדים אז בטח זה זה . אתם יודעים אולי כמה אמור לעלות דבר כזה ?
×
×
  • תוכן חדש...