עומרון
-
הודעות
72 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי עומרון
-
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=60710
-
המגבר הוא מסדרת CHAOS C450 110W RMS X2 יציאות יש גישור לסאב מחיר:400 ש"ח 0509526220 עומר
-
הוצע לי מגבר 4 יציאות של SOUNDSTREAM דגם LW 4.480 מוציא 60WRMS X4 במחיר 1300 ש"ח כולל התקנה כבלים 4 גייג' ובנייה על פלטה מעץ איך המגבר? ואיך המחיר? תודה
-
לא הסתדרתי עם השרת של התמונות אז העליתי לLYCUS http://members.lycos.co.uk/omerlapidot2/ תהנו
-
מפגש ראשון שלי היה נחמד הייתי עם המאזדה לנטיס עוד מעט אני יעלה את התמונות שמישהו יכתוב לי בפרטי בבקשה איך להעלות תמונות כמו שצריך ישר לאתר תודה
-
ת'אמת אני דיי סגור על הג'יי בי אל בגלל ההמלצות, אבל אם אני לא ימצא במחיר טוב אני ילך על המק אודיו מהקבל בינתיים ירדתי אני לא יקנה. מה נחשב מחיר טוב לג'יי בי אל בארץ? כי מחו'ל אני לא רוצה ולא יכול להביא.
-
הצעתי לך היא שבמחירים האלו , תמכור את האחוריים שלך ואת המורל פולס ואת המגבר JBL , תקנה מגבר שני ערוצים טוב (המבחר עצום : רוקפורד,פייז,אלפיין,סרווין וגה,אטון,סאונדסטרים וכו...) ותקנה סט קומפוננט טוב (מעל 1000 שקל). למכור את הרמקולים 6*9 ואת הקומפוננט ואת המגבר ג'יי בי אל המונו?
-
או קיי מעניין הקבל ירדתי... אחד המתקינים פה באיזור מוכן לתת לי 400 ש"ח על המגבר בוס ואז יוצא שב1400 ש"ח אני מביא את הג'יי בי אל. מה אתם אומרים ? שווה? מבחינת תקציב העמדתי 1500 ש"ח למגבר. ועוד משהו מה בקשר לעיוות הצליל בווליום גבוה במגבר הג'יי בי אל? אני בד"כ שומע על 40-45 בווליום בפיוניר הצליל באמת ישמע מעוות?
-
המגבר 4 ערוצים יחליף את המגבר 2 ערוצים. כנראה ההוא מהחנות חירטט משהו לא יודע דיברתי מקודם עם מישהו שאמר שיכול לארגן לי את המגבר LIGHTNING AUDIO BOLT B2.400.4 ב900 ש"ח ללא התקנה. האם שווה את המחיר? האם הוא מגבר טוב? והאם אני בכל זאת יצטרך כבל? הבן אדם אמר לי שזה לא יכול לגרוע מהמערכת אבל יוסיף לה כוח אז אם זה ככה בשלב זה אני יוותר על כבל.
-
יש לי כרגע במאזדה לנטיס מערכת כזאת: HU פיוניר 4850 במה קדמית: קומפוננט מורל פולס 6.5 שמוגבר על ידי מגבר 2 יציאות BOSS במה אחורית: רמקולים מורל פולס 6*9 שמוגברים על ידי הרדיו דיסק וסאב קיקר CVR 10 אינטץ' שמוגבר על ידי מגבר מונו JBL. עכשיו אני מעוניין להחליף את המגבר 2 יציאות במגבר 4 יציאות ומההמלצות שקראתי בפורום אני מעוניין לקנות את המגבר JBL 75.4 . הלכתי לשתי חנויות באיזור הקריות וקיבלתי את ההצעות הבאות: בראשונה (שאצלה עשיתי עד היום את כל ההתקנות) המגבר ג'יי בי אל ב1800 ש"ח וקבל 2.0 (לא זוכר את המילה שהוא אמר לי משהו עם F ) ב1200 ש"ח של חברת ALMANI ואם אני רוצה להוסיף 250 ש"ח אני יקבל כבלים 4 גייג', חוץ מזה אני נותן לו את המגבר בוס שלי ומקבל זיכוי של 400 ש"ח סה"כ 2850 ש"ח למגבר, קבל ואמר שיעשה לי בנייה על פלטה מעץ. בחנות השנייה הציעו לי את המגבר ג'יי בי אל ב1600 ש"ח קבל אלחוטי גם 2.0 (המילה הזאת -סליחה על הבורות :\) לא זוכר של איזה חברה ב650 ש"ח עכשיו הוא הסתכל על הכבלים RCA ששמו לי בחנות הראשונה שאצלה עשיתי עד היום את כל ההתקנות ואמר שזה כבלים של 30 ש"ח והוא יחליף לי את שלושתם וישים לי כבל 4 גייג' ב500 ש"ח (כאילו על החיווט) וגם אמר שבנייה על פלטה מעץ זה ברור מאליו וזה בחינם. סה"כ 2750 ש"ח. עכשיו השאלות שלי הן כאלה: אני חייב את הכבל? איך אני ידע שבחנות השנייה לא משקרים אותי לגבי הכבלים ששמו לי בחנות הראשונה? ומה כדאי לי לעשות? המלצות בבקשה תודה מראש
-
תאכלס אני מחפש דיוק ועוצמה שיבואו ביחד אבל אני מבין שבסאב הזה אני לא יקבל אותם ביחד (ככה אני חושב). אבל ת'אמת אני מעוניין יותר בדיוק, העוצמה ממש תיפגע עם תיבה קטנה ואטומה?
-
קודם כל תודה רבה POHUIST אני מחפש לשמוע "בום" כמה שיותר מדויק ות'אמת עם התיבה שיש לי הסאב "נמרח" כזה ברוב השירים חוץ מזה אין לי תלונות אליו הוא דופק חזק אבל הדיוק יותר מעניין אותי.
-
קניתי את הסאבוופר קיקר CVR 10 אינטץ' עם תיבה ביחד (נראה לי שבאה מהחברה) התיבה דיי גדולה סוגרת לי חצי בגאז' בערך במזאדה לנטיס. אין לי מושג מה הגודל של התיבה (כמה ליטרים) אבל היא פתוחה. הציעו לי כמה אנשים להחליף לסאב את התיבה לתיבה יותר קטנה ומישהו אמר גם לתיבה אטומה מה דעתכם? תודה
-
מבולבל מרוב מגברים תעזרו לי בבקשה!!
עומרון פרסם הודעה בנושא של נמו הסטלן בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מצטרף לשאלה אבל עם תקציב של 1500 ש"ח + - יש לי את אותם הרכיבים להגביר כמו של פותח הטרייד מה זה אומר ה1% עיוות ואיך אני ירגיש את זה? תודה -
יש לי ברכב קומפוננט מורל פולס מקדימה שמחובר למגבר BOSS 2 ערוצים ומאחורה רמקולים 6*9 גם מורל פולס שלא מחוברים למגבר. בנוסף יש לי סאב קיקר CVR שמחובר למגבר מונו JBL GTO. הHU הוא PIONNER 4850 . עכשיו אני מעוניין לקנות מגבר 4 יציאות במקום המגבר 2 יציאות כדי שכל ארבעת הרמקולים יהיו מחוברים אליו. אני מבקש המלצות למגבר שיחזיק \ יפתח או איך שתקראו לזה את הקומפוננט והרמקולים כמו שצריך התקציב שלי הוא 1000 ש"ח (אם אני יצטרך אני ישיג עוד 100- 200 שח), עדיפות למגבר חדש . תודה
-
מתקינים באיזור חיפה ..מישהו מכיר ?
עומרון פרסם הודעה בנושא של moto-x בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני עשיתי את המערכת שלי אצל אילן כלבו לרכב שמע הבחור לא זול אבל התקנה מאוד מקצועית יש לו בחור ריאן רק איתו אני עובד -
תמונות יפות והסרט משהו לפנים כל פעם אני רוצה לבוא למפגש צפון או מרכז (אני מהקריות) אבל תמיד יש משהו שמונע ממני הפעם זה היה עבודה :\ אין לי הרבה מה להראות אבל בכל זאת נראה לי שהמפגשים האלה הם חוויה אני ישתדל להגיע למפגש הבא
-
החלפת ההגברה לסאב למונובלוק יעודי
עומרון פרסם הודעה בנושא של talknopf@netvisi בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הוא דופק לי מספיק לדעתי וזה שהתקין לי את המערכת אמר שהוא כיוון את המגבר על חצי משהו כזה -
החלפת ההגברה לסאב למונובלוק יעודי
עומרון פרסם הודעה בנושא של talknopf@netvisi בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
התבלבתי הסאב שלי הוא KICKER COMP VR הוא 400RMS לא? -
החלפת ההגברה לסאב למונובלוק יעודי
עומרון פרסם הודעה בנושא של talknopf@netvisi בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הKICKER שלי עובד על מגבר מונו JBL 301.1 300 RMS במקום לפתוח נושא חדש אני מעוניין לדעת אם המגבר הזה מתאים לסאב? תודה -
אני קניתי לפני כמה ימים את הקיקר CVR ב1200 ש"ח כולל תיבה מקורית והתקנה (אצל אילן כלבו לרכב בקריות שהוא לא זול בכלל ) אני חושב שהוא סאב חזק מוציא 400 RMS - ממליץ עליו
-
יש לי מאזדה לנטיס 323 אני מעוניין לקנות תוך חודש מגבר מונו (או 2 יציאות) וסאב התקציב שלי עומד על 2500 ש"ח (פחות או יותר ) אם אפשר המלצות על סאב לא מטורף אבל שאני ירגיש אותו ככה טוב שיעשה לי מסאז' מגבר לא אכפת לי יד שנייה סאב אני מעוניין בחדש תודה
-
מגבר 4 יציאות איכותי BLAUPUNKT BGA 450צליל מוזיקאלי, טבעי ומפורט אפשרות הפעלה וגישור: 4/3/2 ערוצים הספק RMS ב- 4 אום: 4X50W או 2X160W קרוסאובר משתנה: Low-pass 40-450 Hz/High-pass 65-450 Hz הדגשת בס משתנה: 0/18 dB רגישות כניסה: 8V מתאים למכשירים עם יציאת קדם מגבר עד 8V. שנתיים אחריות מלאות מידות קומפקטיות: W x H x D): 322 x 49,5 x 232 mm) צודק טעות שלי !
-
אני מעוניין לקנות את המגבר שבמבצע של אוטופרט האם הוא יהיה יותר טוב מאשר שני המגברים שלי של בוס סדרת כאוס סי 350 כל אחד 2 יציאות 600 וואט? תודה
