יש לי באוטו רמקולים אחוריים מורל פולס 9*6 150W RMS
מגבר BOSS 600W 2 יציאות
אני רוצה להוסיף קומפוננט
איך הקומפוננט הזה ? http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=23401
יתאים לי לאוטו?
אני צריך להוסיף עוד מגבר של 2 יציאות אז מה עדיף לקנות מגבר 2 יציאות או למכור את שלי ולקנות אחד של 4 יציאות?