Jump to content

עומרון

  • הודעות

    72
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עומרון

  1. לא הבנתי אחי אם יש לרדיו דיסק שלי יציאה אחת עדיף מגבר אחד של 4 ערוצים?
  2. מצטרף בשאלה נוספת שקשורה לנושא אם אני רוצה לשים נאון מעל \ מתחת\ ליד המגבר אני צריך לחבר אותו למצבר? כמה צריך לעלות כזה דבר?
  3. יש לי באוטו רמקולים אחוריים מורל פולס 9*6 150W RMS מגבר BOSS 600W 2 יציאות אני רוצה להוסיף קומפוננט איך הקומפוננט הזה ? http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=23401 יתאים לי לאוטו? אני צריך להוסיף עוד מגבר של 2 יציאות אז מה עדיף לקנות מגבר 2 יציאות או למכור את שלי ולקנות אחד של 4 יציאות?
  4. לי יש באוטו מורל פולס morel pulse 6*9 150rms אני נהנה מהם מאוד אבל הם עלו לי 600 לדעתי עכשיו הם עולים פחות קניתי אותם לפני כמה חודשים
  5. תודה אחי רק תן לי פרטים כמו כתובת או טלפון *** עריכה - אם הוא אחיך - דבר איתו בבית. לא בפורום ***
  6. בין 1500 ל-2000 ש"ח אני יכול להביא משהו טוב במחירים האלה? אני מהצפון ואין סיכוי שאני יגיע למרכז לקנות מערכת אם אתם מכירים מקומות טובים בצפון תגידו לי בבקשה
  7. אני רוצה בקרוב להוסיף למגבר והרמקולים האחוריים ששמתי לא מזמן קומפוננט ומגבר (כיוון שהמגבר שלי 2 יציאות) וגם פאנל חדש אני לא רוצה משהו מטורף אבל משהו שיהיה איכותי מחנות לא יד שנייה ומחאפרים כמה אתם אומרים צריכה לעלות פלוס מינוס כל הקנייה? תודה
  8. מוכר מגבר של BOSS 800W 2 יציאות חדש עבד אצלי באוטו בערך חודשיים מוכר למרבה במחיר באימייל [email protected] לבדוק בכותרת שזה בקשר למגבר או באייסיקיו 169144036
×
×
  • תוכן חדש...