אני בהחלט מסכים עם מה שאתה כותב. אני רואה דוגמאות רבות למחירים גבוהים. זה מיועד לצוד את אותם אנשים שאינם מבינים ברכבי אספנות, וחבל.
(עוד יותר מרגיז זה שאנשים מפרסמים את הרכב שלהם ללא מחיר, וכשאתה מתקשר לברר כמה עולה, הם תוקעים לך מחיר אסטרונומי של איזה 100,000 ש"ח. מן הסתם, אם היה המחיר הזה בפירסום שלהם, אף אחד לא היה מבזבז עליהם את שיחת הטלפון. חבל מאוד שמנהלי הפורומים והאתרים הרלוונטיים נותנים יד לפירסום כלי רכב ללא תג מחיר.זה הזמן להגיד : די לשיטה הפסולה. לדעתי אין לפרסם כלי רכב, באשר הם, ללא המחיר המבוקש.)