Jump to content

Fox המקורי

  • הודעות

    78
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Fox המקורי

  1. היי, מצרף תמונה, שריטות לא עמוקות אבל מבאס כי האוטו חדש.. אשמח לטיפים איך אפשר לטפל תודה רבה
  2. חזר להיות רלוונטי! 105K ק"מ מחיר עדכני 34K יהונתן
  3. אז החלטתי להיפרד מהרכב... מודל 2012 דגם מפואר צבע לבן - גג פנוראמי שחור 103K ק"מ טופל רק במוסכים מורשים מטופל בקפידה רבה, לפני שנה עשיתי טיימינג (86K ק"מ), והחלפתי תושבת מנוע (טיפול של 7000 ש"ח) לפני חודש נעשה טיפול, החלפת פלאגים הכל מקורי. ישנן קבלות לכל הטיפולים מהשנתיים האחרונות - מאז שהרכב אצלי. כל השאר במחשב במוסך המורשה. רכב שמור מאוד מבחינה קוסמטית ומבחינה מכאנית. דורש 38K לפרטים נוספים 0545 884750 יהונתן
  4. הגיר הרובוטי כן מעצבן, 3 שנים נסעתי רק במצב ידני, האוטו לדעתי מפנק, קלאצ' להחליף זה הרבה כסף - 4.5.
  5. אני עשיתי את המעבר מפיאט בראבו ללנצ'יה דלתא 2012, בדיוק מסיים איתה שנתיים ושוקל למכור... אם מעניין אותך מוזמן לפנות אלי, אשמח לשתף בהוצאות ועוד...
  6. כי הוא רוצה אוטומטי, וה155 זה ידני בלבד
  7. האמת שאני התכוונתי שאת הגולף וה308 לא הגיוני לשים באותו משפט עם הדלתא
  8. לא מבין כל כך איך אתה שם אותה באותו משפט עם גולף ו308, ההבדלים במומנט תהומיים, ולגבי לאלטרנטיבות עבור למשל מכוניות חזקות עם גיר אוטומטי פלנטרי, לא חושב שיש הרבה..
  9. לא יכולת לתאר את זה בצורה יותר מדויקת, בדיוק ההרגשה וזה היה מהשנייה הראשונה שנכנסתי לאוטו. איך אתה חי עם זה בנסיעות שלך? Sent from my MI 5s using Tapatalk
  10. סליחה על הפלישה לדיון, אבל אני גם עומד לפני קנייה של קקטוס 0 ק"מ, ביום חמישי הייתי בסוכנות, הכסא היה מאוד נוח, מה שקצת הטריד אותי היה השדה ראייה שהרגיש לי מוגבל (אבל זה היה רק בתוך הסוכנות), המולטימדיה הרגישה קצת מינימליסטית.. מחכה לנסיעות מבחן, אבל לצערי זה ייקח זמן Sent from my MI 5s using Tapatalk
  11. במעבר די חד, לאחר יאוש קל משוק היד שנייה הדיל של הקקטוס האוטומטי ב85 אלף מאוד קורץ לי, סה"כ מנוע מוצלח זריז וחסכוני לפי מה שאני מבין, חישוקים 17 אינץ' מוביל איי ואבזור לא רע, הרכב זול אך לא מגיע "עירום", כמובן ש5 שנות אחריות גם מאוד מעודדות. אומנם אין כל קשר בין הרכבים שהצגתי בכותרת לקקטוס, אבל מה שבאמת חשוב לי מהרכב, זה שלא יהיה עגלה, שיראה טוב (ענייין מאוד סובייקטיבי, בכלל שמדברים על הקקטוס), ושיהיה יחסית מאובזר. אשמח לשמוע השגות בנושא, תודה לכולם על התשובות
  12. בודק את הנושא Sent from my MI 5s using Tapatalk
  13. הגעתי אליה כי אני מחפש רכב חזק יותר משפחתית רגילה, האמת שבכלל אין צורך בגודל הזה, או ברכב משפחתי, אבל מבחינת כוח, תקציב וכמובן תיבה אוטומטית פלנטרית או רציפה שכרגע זו הדרישה שלי.. Sent from my MI 5s using Tapatalk
  14. כן ברור לי שהלצ'יה הרבה יותר מעניינת והרבה יותר חזקה, הפתעות בפיאט? לא הייתי קורא לזה הפתעות, אבל נניח 4500 שח החלפת קלאץ' (אומנם בלאי טבעי אבל עדיין יקר), חוץ מזה הטיפולים היו יחסית יקרים.. Sent from my MI 5s using Tapatalk
  15. האמת שכן הבחירה הופכת למשעממת יותר, כי אני מנסה להימנע מהרפתקאות יקרות, הB4 2500, קצת יותר קורצת, אבל אני חושב שמבחינת צריכת דלק ואחזקה הטויטה תהיה בחירה טובה יותר.. Sent from my MI 5s using Tapatalk
  16. טוב האמת שלאט לאט, אני יורד מהלנצ'יה ובאמת יותר מתלבט בין הטויוטה לסןבארו Sent from my MI 5s using Tapatalk
  17. אמינות, אחזקה יקרה ושמעתי אישה עניין על בעיות דאשבורד?
  18. כן כן, זו הייתה הכוונה. לא תיבה רובוטית!
  19. טוב אז אחרי 3 שנים מהנות עם פיאט בראבו מגניפיקו, החלטתי למכור (מה שקרה כבר ודי זריז באמצעות הפורום), אני מחפש רכב די מפנק ולא חלש, אבל הפעם מאוד חשוב לא תיבה אוטומטית... כרגע המועמדות הן: טויוטה אוונסיס - נראית מפנקת יחסית אמינה ולא חלשה. סובארו B4 2500 - בערך קריטריונים דומים לאוונסיס מבחינת הדרישה שלי. או בכלל מה שהלב רוצה אבל קצת חושש שזו לנצ'יה דלתא.. מדובר על שנתונים 2011, והתקציב הוא באיזור 50k.. אשמח לעזרתכם, יהונתן
  20. נמכרה אתמול בבוקר!
  21. לאחר 3 שנים, החלטתי להיפרד מהפיאט השחורה ולחפש אחר הרכב הבא שלי, הרכב אצלי מ86K ק"מ, כרגע עומד על 132K. מאז שהרכב אצלי הוא מטופל כל 15K ק"מ במוסך שמשון (אני גר בצפון ונוסע במיוחד לבצע טיפולים שם), לפני כאלפיים ק"מ הקלאץ' הראה את אותותיו ועל מנת לא ליסוע רחוק במצב זה החלפתי אותו קרוב למקום עבודתי, במוסך פיאט נצרת, עלות של 4500 ש"ח, החלפתי את הקלאץ למרות שמנהל המוסך אמר שהוא לא גמור אחרי שהוא לקח את האוטו לסיבוב. הרכב על לכביש בדצמבר 2009, דגם מגניפיקו, כולל בלוטות מובנה, USB למוזיקה, השחרה מקורית של החלונות והשמשה האחוריים, חישוקים ופנסי ערפל. מחיר נדרש: 20K טלפון: 0545 884 750 שאלות והודעות התעניינות בוואטסאפ יענו בשמחה
  22. לי הקלאץ' הלך ב130, ולאחר חיפוש נרחב אחר מוסך מיומן וקרוב, נאלצתי להיפרד מ4500 ש"ח אחרי מיקוח קל, אצלי החלו מעט החלקות בגיר, והאמת שהגעתי למוסך פיאט הוא אמר לי שהקלאץ' עדיין לא גמור.. אבל ביקשתי ממנו להחליף.
  23. הפיאט מהנה יותר מהמאזדה אבל תהיה יקרה יותר לאחזקה, אני מחזיק באחת כבר 3 שנים, אומנם אין קלאץ' אבל אני לא נסעתי ברכב אפילו פעם אחת במצב אוטומטי זה די מעצבן, תחושה כאילו מישהו מעביר בשבילך הילוכים, לפני חודש החלפתי קלאץ' - 4500₪ אחרי מיקוח.. Ilia מה הקשר שאם הרכב לא שמור השאשבורד מתנפח, זה לא קשור לשמור או לא שמור, זו מחלה נפוצה בקרב הבראבואים..
  24. אחרי 3 שנים עם פיאט בראבו, (רובוטי- מגניפיקו), האוטו מרווח, נוח ומאובזר, האוטו חזק באופן יחסי כמובן.. פחות מ10 שניות מה0 למאה קמ"ש.. האוטו אמין אבל האחזקה לא זולה, במיוחד החלפת קלאץ שעולה בסביבות 4500 ש"ח
  25. אני לא מוצא... תוכל לעזור לי בקישור?
×
×
  • תוכן חדש...