-הקורולה עוד לא הגיעה לשלב התיקונים הגדולים, אבל לא כדאי להקדים תרופה למכה?
-צרכי מהרכב? אני סטודנט נוסע כמעט תמיד לבד באוטו, בד"כ נסיעות בינעירוניות של 5-10 דקות (עם עליות רוב הזמן), פעם, פעמיים בשבוע אני נוסע לבית הורי, נסיעה של 90 ק"מ (שכולה בינעירונית), תא מטען לא כל כך קריטי, כי יש לי את כל המושב האחורי פנוי, חשוב לי שתהיה חסכונית אך עדיין כיפית לנהיגה (ידנית רצוי)