Jump to content

Fox המקורי

  • הודעות

    78
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Fox המקורי

  1. אין ספק שאין לחזות את העתיד, אני חושב שהרצון שלי בלהשתדרג לכב חדיש יותר הוא גם זה שאומר לי "להקדים תרופה למכה" אני אשקול את עניין האלטו ברצינות, אני רואה שמחירון של אלטו 2010 הוא 49500, משהו שאני יכול לעמוד בו.. אני רק צריך להסגר על הרכב, בהתחלה הייתי יותר בכיוון של פונטו גרנדה או גטס 2008. מנסיונך, מכירת הקורולה תהיה עניין פשוט או מחרפן כמו מכירת רוב הרכבים? היא יד 1
  2. אני יכול למתוח את התקציב ל50, אך מהאלטו אני מעט חושש, שתהיה לי חלשה מידי ולא מהנה לנהיגה, תקן אותי אם אני טועה, שנית מבחינת איבוד ערב הרכב לא כדאי לי לקנות רכב ש3 שנים על הכביש?
  3. -הקורולה עוד לא הגיעה לשלב התיקונים הגדולים, אבל לא כדאי להקדים תרופה למכה? -צרכי מהרכב? אני סטודנט נוסע כמעט תמיד לבד באוטו, בד"כ נסיעות בינעירוניות של 5-10 דקות (עם עליות רוב הזמן), פעם, פעמיים בשבוע אני נוסע לבית הורי, נסיעה של 90 ק"מ (שכולה בינעירונית), תא מטען לא כל כך קריטי, כי יש לי את כל המושב האחורי פנוי, חשוב לי שתהיה חסכונית אך עדיין כיפית לנהיגה (ידנית רצוי)
  4. ואיך היא מומלצת? מה היתרונות חסרונות שלה? שמעתי על בעיה בגיר? או שזה רק ברובוטי? אני רואה שיש 2 גרסאות 1250 ו1400, אולם את ה1400 מאוד קשה למצוא
  5. אממ זה עוד 20K לפחות, וזה רכב שגם עוד 3 שנים ירד ביותר מ20K במחירון
  6. אני נפרד מקורולה 99 ששרתה אותי נהדר, היא אצלנו מהניילונים. עכשיו אני רוצה רכב בסביבות ה40K, אפשר קצת יותר אם צריך אני רוצה רכב קטן ידני חסכוני ואמין, השאיפה היא רכב חדש יחסית..
×
×
  • תוכן חדש...