טוב אז בהתחלה חשבתי להשקיע יותר כסף ברכישת רכב, ולאחר מחשבה החלטתי שכרגע זה לא הכרחי,
אני רוצה להחליף את האלטו שלי לרכב, שהוא יותר רכב, ושיהיה גם נוח, מינימום 1200 סמק, רצוי יותר.
צריכת דלק הגיוני, מינימום 1 ל12
עדיף אוטומטי, אבל אם יש המלצה ספציפית על ידני זה גם הולך...
שיהיה בבעלות פרטית עם קמ יחסית נמוך, ואם אפשר יד ראשונה
אני לא באמת צריך אוטו גדול, כי אני רווק, אבל שלא יהיה קופסת גפרורים
מבחינת תקציב 35-40k
כרגע ראיתי c4 שעונות על הקריטריונים, 2008-2009, אבל לא סגור ומאוד פתוח להצעות,
כמו כן הלחיצו אותי טיפה על בעיות חשמל,
אשמח להשכיל מתגובותכם, אם שכחתי משהו תגידו ואוסיף