Jump to content

Fox המקורי

  • הודעות

    78
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Fox המקורי

  1. אחריות ל5 שנים? לפי מה שאני יודע האחריות היא לשנתיים בלבד
  2. אוקי, אולי כדאי לחכות עם המכירה..
  3. בסוף אשאר עם האלטו, או איך שאני וחברים שלי קוראים לה "קטנוע ללא יתרונות"
  4. ממממ אוקי, תודה רבה על המענה והקדשת הזמן, אני מוכן למתוח את התקציב עד 42K אבל רצוי שזה לא יהיה יותר מזה... וואי ההחלטה קשה, אני לא מצליח להתביית על משהו, כן ממה שהבנתי הקרוז חלשה, ב2011 היה שיפור כלשהו, הB3 וה307 נשמעו לי כאופציות נחמדות, אולי אנסה לחקור יותר בכיוון
  5. מה הדעה לגבי: סובארו B3 האצ'באק 2008, פיג'ו 206+ 2011, פיג'ו ,307,308 207 בשנים של 2008-200 קרוז 2009, 2010 אני בקרוב מוכר את האוטו, לכן אשמח להסגר על רכב מסוים, וכפי שאתם רואים אני מגשש באפלה..
  6. קשה למצוא יונדאי גטס, שמורה עם abs
  7. טוב החלטתי שהc4 יכולה להיות בעייתית, ויש סיכוי שאשלם הרבה על הבחירה, בנוסף קיבלתי המלצה מגורר עם וותק של 20 שנה, לא ללכת עליה. אז אני מחזיר שוב את השאלה בנסיון למצוא רכב מתאים. דגש יותר על אמינות ונוחות וחשוב שהמנוע לא יהיה חלש, מוכן להתפשר בצריכת דלק..
  8. תודה דב, מה פיאט גרנדה ירדתי כי ראיתי שהיא חלשה, וזו הסיבה המרכזית שאני מחליף את האלטו, אבדוק את האופציה של הסיטרואן, נראה לי זה יהיה שדרוג מהנה. נרא כמה קל/קשה יהיה למכור את האלטו
  9. לא מתחבר למזדות בשנתונים הללו, כן אמינה וזריזה, אבל לא נוחה וצריכה דלק גבוהה
  10. ממה שאני מבין מההודעה שלך למגאן ולc4 בשנים הללו היה אותו סוג מנוע? האם להחזיר את המחשבה על הסיטרואן? מבחינה חיצונית אני מעדיף אותו על הרנו, ומה בנוגע לבעיות חשמל, זוהי לא מחלה נפוצה? כמובן שכרגע החיפוש שלי הוא לפי ק״מ נמוך וטיפול לפי הספר..
  11. או אולי שברולט קרוז 2009?
  12. לא מיני, הכוונה מרווח ולא קופסת גפרורים, מה לגבי הפונטו גרנדה? ואיך התיבה הרובוטית שלה?
  13. טוב לדעת תודה, אולי אחשוב על עוד אופציות..
  14. אוקיי המון תודה, אגב יש גם אחת 2009 עם 78k קמ, מה עדיף, במידה ולשניהם יש היסטוריית טיפולים טובה ומתועדת..
  15. אוקי, אחזיר את השאלה לC4, מצאתי למשל מכונית 2008 עם 62K קמ, האם זוהי נראית אופציה טובה, או שמא האוטו הנ"ל קיבל ביקורות שליליות?
  16. יש לך המלצות?
  17. כמובן, אבל לא הצלחתי למצוא משהו טוב ולא ישן מידי, יאריס ג'אז וסוויפט יקרות למשל
  18. טוב אז בהתחלה חשבתי להשקיע יותר כסף ברכישת רכב, ולאחר מחשבה החלטתי שכרגע זה לא הכרחי, אני רוצה להחליף את האלטו שלי לרכב, שהוא יותר רכב, ושיהיה גם נוח, מינימום 1200 סמק, רצוי יותר. צריכת דלק הגיוני, מינימום 1 ל12 עדיף אוטומטי, אבל אם יש המלצה ספציפית על ידני זה גם הולך... שיהיה בבעלות פרטית עם קמ יחסית נמוך, ואם אפשר יד ראשונה אני לא באמת צריך אוטו גדול, כי אני רווק, אבל שלא יהיה קופסת גפרורים מבחינת תקציב 35-40k כרגע ראיתי c4 שעונות על הקריטריונים, 2008-2009, אבל לא סגור ומאוד פתוח להצעות, כמו כן הלחיצו אותי טיפה על בעיות חשמל, אשמח להשכיל מתגובותכם, אם שכחתי משהו תגידו ואוסיף
  19. המיני נראה לי יותר יקרה לאחזקה, ונראה לי שאם כבר אני משקיע את הכסף, אני מעדיף רכב יותר חזק..
  20. המון סוסים זה יחסי, כרגע אני עם 67... תוכל לפרט לי קצת על הבדלים בין הרכבים, מבחינת כוח, עלויות אבזור ותחושה כללית, אני מאמין שאלוהפייבוריטיות שלי, אולי תוכל לעזור לי לקבל החלטה..
  21. מבחינת המיטו, בהתחלה חשבתי על 2011 עם 105 כ"ס ואז פתאום אמרתי למה שלא ארד עוד שנתיים ל2009 ל155 כ"ס (הפרש אסטרונומי מהאלטו) יונדאי נראה לי די זללנית ועוברת הרבה ידיים... אבדוק שוב את עניין הmx5, למרות שנראה לי משימה לא פשוטה למצוא אחת שמורה... *מבחינת השנתונים, בתכלס אני מעדיף לא לרדת מ2008-2009, אבל יש יוצאים מן הכלל (כמו למשל mx5, אם הרכב עם המון סוסים והק"מ לא גבוה...) *אני לא מחפש רכב עם שיפורים, צ'יפים תוכנות וכו'..
  22. האמת שזו הייתה המחשבה הראשונה שלי, אבל זה נפל, כי למיטב הבנתי מחיר הביטוח הוא משהו לא הגיוני 7-10 אלף שקל *נוסף על כך, עבר הרבה ידיים ושנתון די ישן..
  23. טוב אז סיימתי את הלימודים ועד עכשיו הייתה לי סוזוקי אלטו, מאוד חסכונית. עכשיו אני רוצה רכב שאוכל להנות יותר מהנהיגה. בינתיים חשבתי על אלפא רומיאו מיטו.. בעקרון אני רוצה רכב ידני, אבל גם לאוטומטי יש את היתרונות שלו, חשוב לי רכב חזק, אמין ושההוצאות יהיו בגדר ההגיון (ברור לי שזה לא אלטו) תודה מראש לעוזרים..
  24. למרות האנטי לפיג'ו, אל תפסול את ה107, הוא רכב זריז יחסית ולא צריך לסחוט את הסל"ד כדי להנות מהנהיגה, מה שדואג גם כן לצריכת דלק נהדרת. הוא קטנצ'יק מבחוץ אבל מבפנים הוא לא חונק בכלל.. לדעתי אחד הדברים החשובים הוא שתפתח את המכסה מנוע ותראה שרשום טויוטה
  25. מאוד מאוד ממליץ על טויוטה! אני מוכר אחת כזאת קורולה 99 GLI אבל אם זה לא מעניין אותך, עדיין הייתי מחפש טויוטה במקומך, האמינות והנוחיות שווה את הכל
×
×
  • תוכן חדש...