Jump to content

talsela87

  • הודעות

    152
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי talsela87

  1. התחדשתי באקסבוקס ( כן כן תודה ) 1000 שקל עם פריצה קומבינה!! השאלה איך אני צורב דיסקים.. חיפוש קטן בגוגל הוליד את זה http://pcgalaxy.co.il/how-to-burn-xbox-and-pc-games-with-imgburn/ מישהו מכיר את התוכנה, כי אני לא הצלחתי לעלות את הדיסק! מה אני לא עושה נכון? יש המלצות לחברת דיסקים מומלצת אולי ?!
  2. שלום אני משתמש חדש באקסבוקס.. הוא מוסב והכל, אני מנסה לצרוב דיסק כמו במדריך הזה: http://pcgalaxy.co.il/how-to-burn-xbox-and-pc-games-with-imgburn/ וזה לא מזהה לי שום דיסק ברגע שאני מכניס אותו לקונסולה! מה לעשות? תודה
  3. http://pcgalaxy.co.il/e3-2013-holiday/ סוני מיקרוסופט, יוביסופט EA SPORT וDICE ועוד מלא חברות הולכות להציג משחקים חדשים, פרטים על משחקים עתידיים ועוד... אפילו ישיקו ניד פור ספיד חדש, פורזה חדש!! יאללה בלאגם כנסו לליב http://pcgalaxy.co.il/e3-2013-holiday/
  4. על מה אתה מדבר? Razer אחת מחברות הגיימינג המובילות בעולם, חברה עם שם מעולה, מוצרים מעולים, הכניסה שלה לשוק המחשבים ניידים באה בבום והצליחה גם ככה, המחשב הקודם שלה Blade הרגיל ולא הדק, נמכר בכמויות מטורפות, זכה להרבה תשבוחות ואפילו... נמכרו למעלה מ-100 כאלה בישראל! ואלה המילים של המשווק שלה בישראל
  5. Razer Blade החדש בעל אורך של 0.66 אינץ’ בלבד מתיימר להיות “מחשב הגיימינג הנייד הדק ביותר בעולם”. חברת Razer הכריזה היום על התוצר האחרון בשורת מחשבי הגיימינג הניידים, מחשב הגיימינג הנייד Razer Blade בעל תצוגת ה-14 אינץ’ הדקה במיוחד בעלת התואר “מחשב הגיימינג הנייד הדק ביותר בעולם”, Blade Razer מודד 0.66 אינצים’ לאורך,והוא נאמר לתכונה “כוח לכל אינץ’ מעוקב יותר מכל מחשב נייד אחר בעולם.” המחשב הנייד הזה יהיה זמין להזמנה מוקדמת ב-3 ליוני במחיר של 1800$ ובישראל היקרה מעניין כמה הוא יעלה ? הכתבה המלאה: http://pcgalaxy.co.il/razer-blade-ultra-thin/
  6. בזה אתה צודק באמת קונסולה שבאה מעולם הקיקסטרטר אבל עדיין, באה לייצג את משחקי האינדי, ובשביל משחקים מסוג זה. לדעתי היא מעולה, זולה ונשמעת טוב! בנוגע לשאר הדברים, היא לא באה לחדש, כי היא יודעת שמול סוני ומיקרוסופט יהיה לה קשה מאוד לעמוד, כמובן שהיא לא ממקדת לדבר שכזה בכלל.. היא בסוג אחר של "קונסולות"
  7. קונסולה בעלת פונקציות שלא נראו בקונסולות אחרות, המשחקים שלה בחינם,היא זולה ויכולה להתחבר לכל מסך. מה צריך יותר מזה? אני אישית זכיתי לשמוע על הקונסולה עוד לפני כשבועיים, כבר אז ראיתי אותה כקונסולה מאוד מסקרנת וחקרתי עליה קצת, כאשר גיליתי שהמודעות שלה אינה כל כך גדולה, במיוחד בישראל. תכירו, OUYA. זוהי קונסולה, שאותה תוכלו לחבר לכל מסך (מחשב, טלויזיה וכו’), המשחקים שיהיו בקונסולה כולם בחינם, ורק אם תרצו תוכלו לתרום כסף. המשחקים שיצאו הם סוג של משחקי אינדי (שהיוצרים שלהם הם אנשים רגילים ולא חברות גדולות), וכמות המשחקים כמובן גדלה כל פעם. תוכלו למצוא שם הרבה משחקים נוסטלגיים, חידושים, משחקים חדשים שצריך קונסולות מיוחדות כדי לשחק בהן ועוד. http://pcgalaxy.co.il/ouya/ עוד פרטים, תמונות, סרטונים וכמובן מחיר ואיך מזמינים.. באתר
  8. יום יבוא והחברה תיפול ואז תבין שלקנות חברות אחרות תעזור לה, כמו שכל החברות ה"קטנות ממנה" עושות..
  9. השאלה מתי יצאו המשחקים האלה? אגב, דיברו על הפריצה שלו?
  10. גם אני, וגם בקונסולות, פשוט חובב גיימינג מושבע! בעלים גאה של ציוד גיימינג מהטופ העולמי: Razer Imperator עכבר Razer Megaldedon אוזניות Logitech Wave מקלדת Steelseries QCK+ פאד לעכבר
  11. כל אחד והסדרת משחקים שלה, איזה משחק אתה רגיל לשחק? אתה יודע שלכל אחת יש מותג משלה?
  12. גם אני עם סוני 3 מ2011 מרוצה שאין כמוני!!! לדעתי, אשאר איתו
  13. http://pcgalaxy.co.il/xbox-one-details-and-videos-and-pictures/ רק אני התאכזבתי, לדעתי הסוני 4 ינצח בגדול הפעם, יש לו משחקים יותר איכותיים ובלעדיים, מנתב לאזור הגיימינג ולא לקונסולת בידור!! בקיצור, נראה מה יהיה!!! מה אומרים? תקנו? תחליפו?
  14. איזה קירור אתה משתמש? אפשר המלצות?
  15. נשמע מסקרן, מהתנסותי ממעבדי AMD הם מתחממים בצורה מטורפת, כל ניסיון קירור שלהם כשל אישית, מה אתה ממליץ? כרגע אתה עם מעבד AMD? המבצע באנדל הזה שהבאת, נשמע מעניין ואני יבדוק את זה..
  16. בזה אתה צודק, שינוי התושבות הקבוע מהווה בעיה, חאלס עם זה. אני לא מבין אותם, הרי אינטל לא עושה כסף מלוחות אם, הם נותנים את המקום לחברות גדולות יותר בתחום Asus Gygabyte וכו', לא ככה?
  17. גם אני אם היה לי מעבד כמו שלך לי יש סדרה 2 של Core i3 ככה שמבחינתי השדרוג הוא חובה :]
  18. סוף סוף מוצרים חדשים של אינטל... אחרי שנה וחצי עם I3 כנראה שבקרוב, בקרוב מאוד אעבור למעבדים החדשים שלה.. קראתי את הכתבה וכל כך התלהבתי, הן מבחינה השיפור הטכנולוגי שהם עושים והן מבחינת המחירים שכנראה יהיו מאוד נוחים בישראל ובעולם!! http://pcgalaxy.co.il/intel_4th_generation_haswell_cpu/
  19. ה-TP-link ידועים בתור כרטיסי רשת שסובלים מניתוקים, לאחר הפסקות חשמל הם בד"כ מתקלקלים לרמה של נשרפים... אתם באמת ממליצים עליהם?
  20. http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16833124467 זה זה? אם כן אז אני ממש חושב להזמין אותו.. תוכל לשאול אותו האם הוא מרוצה ממנו עדיין?
  21. מישהו יודע מאיפה אפשר להשיג כרטיס רשת USB כמובן, שיהיה לטווח ארוך, לא הרגילים של TP-LINK או EDIMAX שיש בשוק. תודה
  22. מישהו מזהה!!! איזה משחק זה הולך להיותתתת מחכה לו רצחח http://pcgalaxy.co.il/grid-2-gameplay/
  23. יצאה סוף סוך פריצה, בבקשה http://pcgalaxy.co.il/evasion-jailbreak/ אני אישית פרצתי! תהנו, באתר שהבאתי שניתו יש 3 מדריכים.. בהצלחה
  24. תינוקות בני שנתיים לוקחים טאבלט ומחפשםי טאץ בכל דבר... העולם נדפק
×
×
  • תוכן חדש...