מתנצל שאני שוב מציק בעניין הצמיגים אבל זו הוצאה גדולה להחליף 4 ואני לא רוצה לזרוק סתם...
בקיצור צמצמתי את האפשרויות לשני צמיגים:
Dunlop SP sport 200
Yokohama a539
מי מהם טוב יותר ברטוב? ביבש? מי מהם נוטה להתייבש מהר? האם צריך לוודא את ארץ הייצור?
המחיר שלהם דיי דומה, הדנלופ טיפה יותר.
תודה מראש.