Jump to content

נפוליאון

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נפוליאון

  1. מה הדרך הנכונה לעשות תיקון צבע מקומי? 1. האם חובה לצבוע את כל החלק? 2. האם הם צריכים לפרק את החלק מהאוטו? 3. אם הם לא מפרקים אז הם יצבעו רק מבחוץ ואז יווצר מין פס קילוף כזה... איך למנוע? 4. אם זה חלק לא בר פירוק? 5. האם הם צריכים להוריד את שכבת הצבע הקודמת כדי לא ליצור גוש מגעיל? 6. באיזה תוצרת צבע לדרוש שישתמשו? בקיצור מה גורם לתיקון להיות מושלם ואיכותי. 7. ואיך ניתן לבדוק שאכן הוא כך? אני יודע שבבדיקות רכב לקניה הם עוברים עם מכשיר כזה על הצבע שבודק את העובי שלו או משהו... זו דרך טובה? תודה
  2. קודם כל רציתי להודות לכם על היעוץ עם הצמיגים. היום הם הוחלפו ל yokohama a539 בחתך טיפה יותר נמוך ממה שהיה קודם (עכשיו זה לפי הספר רכב) ויש שיפור משמעותי בתחושה. גם בסיבובים אין חריקות כמו קודם. בהזדמנות כשפירקו את הצמיגים ניקיתי את הג'נטים מגנזיום מכל הכיוונים. אייייזו זוהמה שהייתה שם. פיח כזה בעובי ס"מ בעעעע. חוצמזה רציתי לשאול אם מישהו מכיר את הטיפול שעושים בדורשיין? האם הוא טוב יותר מפוליש וקס רגיל? כי הוא בהחלט יקר יותר... ערב טוב ועיכול שקט
  3. את הצמיגים אני מחליף את כולם לחדשים אז הם לא הבעיה...השאלה היא אם יש חשיבות כלשהי שג'נט ישאר במקום שהיה...?
  4. מתנצל שאני שוב מציק בעניין הצמיגים אבל זו הוצאה גדולה להחליף 4 ואני לא רוצה לזרוק סתם... בקיצור צמצמתי את האפשרויות לשני צמיגים: Dunlop SP sport 200 Yokohama a539 מי מהם טוב יותר ברטוב? ביבש? מי מהם נוטה להתייבש מהר? האם צריך לוודא את ארץ הייצור? המחיר שלהם דיי דומה, הדנלופ טיפה יותר. תודה מראש.
  5. הבנתי ששוק הצמיגים פתוח ליבוא מקבילי אז ציפיתי למצוא כמה יבואנים לכל יצרן אך אין. מישהו מכיר יבואנים נוספים או מקומות שמוכרים צמיגים לא מהיבואן המקורי? אלו היבואנים הרשמיים...האם אתם מכירים אחרים? פירלי - תמיג דנלופ - קמור מישלין - אשר ברידג'סטון - מכשירי תנועה בנוסף לא הצלחתי כלל לאתר יבואנים של יוקוהמה ושל קונטיננטל. חיפשתי אחורה בפורמים ולא מצאתי מידע שכזה.
  6. שלום רב אני מחפש אתר להשוואת צמיגים שיש בו את הדגמים שמוכרים בארץ. יש אתר מצויין tirerack שראיתי שהמליצו עליו בפורום אבל אין שם דגמים שמוכרים בארץ אלא בארה"ב. נתנו לי מחירים לדגמים בפנצריות ואני לא מוצא עליהם שום מידע באתרים וגם לא של היצרנים. הדגמים הם למידה 175/70/14 : bridgestone B700 מישלין XT1 ו dunlop sp9 sp70 sp200 בנוסף אשמח אם תמליצו לי מה מהם מומלץ (אני לא מעוניין באיזה צמיג חסכוני בדלק שכל סיבוב יחרוק אלא שיתן אחיזה גבוהה ושלא ייגמר מהר) רוב תודות
  7. שלום לכם זה עתה רכשתי פזו 306 חדשה. מדובר ב 306 1600 ידני 5 דלתות 2001 עם 50000 ק"מ. האוטו יצא טוב בבדיקה אבל מוזר שנתון ההספק המוצהר הוא 100 כ"ס ובבדיקה יצא 80 והם טוענים שזה תקין. הוא הסביר שהנתון המוצהר זה לא בגלגלים. האם זה נכון? ושאלה נוספת ללא קשר: האם בצמיגים דיי סטנדרטיים שמחירם בארף לזוג סביבות 700 שקל (במותגים הטובים) כדאי לייבא מחו"ל? מה הסיכונים ומה המחירים? תודה
×
×
  • תוכן חדש...