בואו נעבור אחד אחד ברשותכם כי אני רוצה להינעל על כמה דגמים ספציפים.
בדקתי ביד 2 וזה מה שראיתי,כמובן שרכב מעל 2000 נפח הורדתי מהרשימה בגלל שהוא לא חסכוני.
הייתי שמח לקבל התייחסות לכל רכב ספציפי בבקשה.
אאודי יש את הa3 והa4 של שנת 2001-2000 מחירים נעים בין 12-10 אלף , נפח 1800 מה אומרים עליו?
אפל קורסה ואסטרה של 2002-2003 ,חסכוני מאוד ורק 1200 נפח... מחירים נעים בין 9K ל11K מה אומרים?
דייהו-לאנוס של 2002, מצאתי כמה דגמים ב10-9K מה אומרים עליו?
דייהטסו סיריון שנת 2000-2002 נפח יחסית נמוך של 1200-900 במחירים של 9-12K מה חושבים?
הונדה סיוויק 96-98, גם באותו מחיר כמו הדייהטסו אבל קצת ישן לטעמי, נוותר?
טויוטה קורולה- 99-96 גם קצת ישן לא?
יונדאי גטס,אלנטרה,אקסנט -אני רואה ננעלתם על הגטס, מה רע בשאר הדגמים?
מאזדה 626/ לאנטיס -גם בסביבות 10K מה אתם חושבים עליו?
מיצובישי כריזמה /לנסר 2002-2004- K9-12 אלף מה אומרים?
ניסאן אלמרה/מקסימה 2001-2002 9K מה אומרים?
סוברו אימפרזה 2000-2001 ישן יחסית למחיר לא?
סוזוקי בלנו 2000-2001 - מה אומרים?
סיאט טולדו ליאון 2000-2001 - מה אומרים?
סקודה אוקטביה 2000 - מה אומרים?
פולקסווגן גולף/פולו 2000-2001- מה אומרים
פורד פוקוס/פיאסטה 2001 מה אומרים?
פג'ו 306/206 של 2003-2002 מה אומרים?
קיה ריו/ג'וויס של 2002 מה אומרים?
רנו מגאן/קליאו - 2003-2004 מה אומרים?
שברולט אופטרה/אובאו 2004 - מה אומרים?
פיאט פונטו / פונטו ספייס 2003 - מה אומרים?