Jump to content

toys123

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי toys123

  1. כרגע פסלתי את רוב האופציות. אני כנראה אלך על הפיאט ספייס או פנדה,אבל אני ישים עין גם על היונדאי גטס אם יש מציאה טובה אז אולי אלך עלייה. יולי לא הבנתי איך אתה אומר שהגטס היא לא הכי חסכונית אבל לא יקרה לאחזקה, זה נישמע כמו סתירה. מה זאת אומרת לא יקרה לאחזקה? עשיתי השוואת דלק בין הגטס לפיאט ורשום שממוצע על ליטר בגטס נקבל 14 קילומטר, לעומת זאת על הפנדה נקבל 18 קילומטר, זה לא הבדל משמעותי.?
  2. למה סיריון כדאי לקחת 1.3? ה1000 לא יספיק בכבישים בינעירוניים? אני רגיל לנסוע בכביש בינעירוני ברכב של החברה על 120 ,עד כמה הוא יגיע? על הגטס ראיתי של 2006 ב14 אלף אני בטוח שאם קצת מאמצים אפשר להוריד ל12 הבעיה שנפח המנוע 1400 אני חושב לרדת ממנו כי הוא לא חסכוני. יונדאי אטוס שמעתי שעל 90 היא מקושי סוחבת וגם מודל 2000-2001 יחסית ישן ככה שאני גם חושב לרדת ממנה. הפנדה על 1200 סמק ויחסית אפשר להשיג של שנה 2004-2005 כנל לגבי הפונטו ספייס.
  3. בהמשך להודעה הקודמת אני מחפש רכב חיסכוני חלקי חילוף זולים ואמין, דייהטסו סיריון שנה 200-2001 נפח 1000-1300 אופל קורסה 2003 נפח 1200 יונדאי גטס 2005-2006 1350 סמק יונדאי אטוס 2000 1000 סמק פיאט פונטו ספייס /פנדה רובוטית או טיפרוניק 1250 סמק על מי מהם אתם הכי ממליצים? אני שוקל לבטל את אטוס מהרשימה כי הוא יחסית ישן, רכב של שנת 2000 מאוד ישן בשבילי ובטח נסעו עליו המון קילומטרז.
  4. למה להוריד?
  5. אבל מה עם הרכבים האחרים? אם אני אמצא מחיר מציאה עליהם? הם באותו מחיר והנפח מנוע שלהם זהה לרכבים שהמלצת עליהם. אפשר לדעת על מה הם נפסלים?
  6. בואו נעבור אחד אחד ברשותכם כי אני רוצה להינעל על כמה דגמים ספציפים. בדקתי ביד 2 וזה מה שראיתי,כמובן שרכב מעל 2000 נפח הורדתי מהרשימה בגלל שהוא לא חסכוני. הייתי שמח לקבל התייחסות לכל רכב ספציפי בבקשה. אאודי יש את הa3 והa4 של שנת 2001-2000 מחירים נעים בין 12-10 אלף , נפח 1800 מה אומרים עליו? אפל קורסה ואסטרה של 2002-2003 ,חסכוני מאוד ורק 1200 נפח... מחירים נעים בין 9K ל11K מה אומרים? דייהו-לאנוס של 2002, מצאתי כמה דגמים ב10-9K מה אומרים עליו? דייהטסו סיריון שנת 2000-2002 נפח יחסית נמוך של 1200-900 במחירים של 9-12K מה חושבים? הונדה סיוויק 96-98, גם באותו מחיר כמו הדייהטסו אבל קצת ישן לטעמי, נוותר? טויוטה קורולה- 99-96 גם קצת ישן לא? יונדאי גטס,אלנטרה,אקסנט -אני רואה ננעלתם על הגטס, מה רע בשאר הדגמים? מאזדה 626/ לאנטיס -גם בסביבות 10K מה אתם חושבים עליו? מיצובישי כריזמה /לנסר 2002-2004- K9-12 אלף מה אומרים? ניסאן אלמרה/מקסימה 2001-2002 9K מה אומרים? סוברו אימפרזה 2000-2001 ישן יחסית למחיר לא? סוזוקי בלנו 2000-2001 - מה אומרים? סיאט טולדו ליאון 2000-2001 - מה אומרים? סקודה אוקטביה 2000 - מה אומרים? פולקסווגן גולף/פולו 2000-2001- מה אומרים פורד פוקוס/פיאסטה 2001 מה אומרים? פג'ו 306/206 של 2003-2002 מה אומרים? קיה ריו/ג'וויס של 2002 מה אומרים? רנו מגאן/קליאו - 2003-2004 מה אומרים? שברולט אופטרה/אובאו 2004 - מה אומרים? פיאט פונטו / פונטו ספייס 2003 - מה אומרים?
  7. שכחתי לציין לא ידניות!!! רק רובוטים או אוטומטי. מה לגבי פיאט פאנדה ? יותר טוב מהפונטו?
  8. תקציב 10 אלף(מקסימום חריגה ב2000) אני מחפש רכב שיאכל כמה שפחות דלק(מנוע קטן) שחלקי החילוף כמה שיותר זולים במקרה של קילקול, ושיהיה אמין מבחינת דגם... כמובן שיהיה יד שניה+ + מה האופציות שעומדות בפניי?
  9. מתלבט לגבי הפלקסווגן פולו. שנתון 2001-2003. שמתי לב שישנם שתי דגמים בייסיק וקומפרוט. בנוסף הם באים ידני אוטומטי פעם עם 75 כ"ס ופעם עם 100 כ"ס. מהו הדגם המומלץ מכולם במידה ואבחר את הרכב הזה. כמו כן האופציות האחרות שבדקתי הן סיריון אבל הבנתי ששנים 99-2001 היו להם בעיות במנועים ורכב קטן מנוע 1000 שופך מנוע ב250 אלף. שנתון 2002 ואילך של סיריאון לא קיימות בשוק, מה גם שהמנוע 1300 שלהם מרעיש בצורה חריגה לפי מה שקראתי והבנתי עד כה. עוד אופציה שראיתי היא פיאט ספייס, לא יפה במיוחד, אבל שמעתי דברים טובים בשנתון 2003-2004 אשמח לשמוע את דעתכם, ולעזור לי להתכוון בהתלבטות שלי לגבי הדגם שאותו אבחר.
×
×
  • תוכן חדש...