Jump to content

toys123

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי toys123

  1. אגב ראיתי טריסיטי 2017 , ב11 אלף ביד שנייה, כך שאני מניח שזה יהיה הדגם שאביא, מה ההבדלים בין דגם ה20 ל17?
  2. היי קודם כל תודה. נראה שהתגובה שלך די חיזקה את עמדתי בללכת על רכב תלת גלגלי מאשר דו גלגלי. אתה אומר שמהבחינה של עלות מול תועלת הטריסטי מנצח את שאר הקטנועים האחרים שעומדים באותם סטנדרטים. קודם כל הרישיון שלי הוא עד 125 סמ"ק אז אני מניח שה155 סמ"ק לא רלוונטי עבורי. האם יש כלים אחרים שכן מגיעים ל110 שהם 125 סמ"ק? כי המטרה בסופו של דבר זה כן ליסוע על 110 בכבישים פתוחים. התקציב הוא 10 אלף. מתלבט בין רכב חדש ליד שנייה. מה לגבי ביטוח, האם היית ממליץ לנהג חדש לעשות צד ג' וללא השתתפות עצמית? אגב לפי מה שראיתי יש הנחות בביטוח לגבי ABS, EBA,ASC,TCS"CBS , האם בדגם הטריסטי הדברים האלה קיימים? האם הם בכלל מועילים? מה ההבדלים העיקריים בין דגמי 2015 ודגמי 2020 של הטירסטי?
  3. אני קצת מתלבט, על מה כדאי ללכת ? מצד אחד הבנתי שתלת גלגלי יותר יציב נוח ובטיחותי ביטוח יותר זול, מצד שני עלויות של תקלות יותר יקרות ובעיה שהוא רחב יותר ולכן קשה לעבור בפקקים בכבישים צרים. האם זה נכון שקטנוע 125 סמ"ק 14 כוח סוס לא יוכל להגיע לאותו מהירות של אופנוע 125 דו גלגלי 14 דו גלגלי בגלל שהוא יותר כבד? מה המהירות המקסימלית שאפשר להגיע עם 125 סמ"ק?
  4. אז אם עכשיו יש לי 14 נקודות ועברתי את הקורס בהצלחה ויום אחרי עשיתי עבירה של 2 נקודות כלומר אני על 16 ,אני צריך לעשות שוב את אותו קורס? או רק שאני מגיע ל22 אני ממשיך לקורס הבא?
  5. אז כרגע יש לי 14 נקודות, אם עשיתי את הקורס של ה-12-22 ,זה אומר שאני מתחיל מ-0 לקראת הקורס הבא, או שברגע שאני חס וחלילה יגיע ל22 נקודות אני גם עושה את הקורס של ה24-34? אם בנאדם צבר 24 נקודות ביום אחד זה אומר שהוא עושה גם את הקורס של ה12 וגם של ה24?
  6. יש לי 14 נקודות. קיבלתי מכתב זימון לקורס רענון נהיגה, ורשום לי שאני חייב לעשות את הקורס בתוך 6 חודשים מרגע קבלתו (1.8.2015). בעוד כשנה מהיום יהיה לי רישיון 5 שנים, ואני אמור לקבל עוד זימון לקורס רענון לאחר 5 שנים. השאלה הראשונה שלי היא האם קורס רענון של 5 שנים מכסה גם את הקורס של ה14 נקודות,במידה וכן האם יש אפשרות "לדלג" על הקורס של ה14 נקודות ולעשות אותו ביחד עם קורס 5 שנים? עוד שאלה היא לגבי הנקודות. אם ביצעתי עבירת נקודות, האם הספירה(כמו בפז"ם) תתחיל מרגע קבלת הדוח , או רק מרגע ששילמתי את הדוח?
  7. כן זה נעשה במסגרת העבודה ולפי מה שהבנתי מהמנהל אני אמור לשלם נזק עד 2000 שקל לפני שאני מערב ביטוח,אשמח אם משפטן יגיד לי איך זה עובד בחברות סיור,כי אני חתמתי על חוזה לצערי אין לי קופי שלו.בכל מקרה אני אפגש איתה בשבוע הקרוב ביחד עם המנהל שלי ואעלה תמונות...
  8. שלום,אני עובד בחברת סיור. שרטתי רכב של בחורה(במקרה היא עורכת דין), היא לקחה אותו לפחך(או איך שלא קוראים לזה) והוא אמר לה שצריך תיקון של 2000-3000. יש לי ביטוח צד גימל. נתחיל בזה שיש לי תחושה שהפחך שקרן וניסה להפיל אותה בפח כי אני ראיתי בבירור שיש רק שירטות קטנות על הרכב ממש אין בעיות של פח!! דבר שני המפקח שלי אמר שרק מעל 2000 שקל צריך לערב ביטוח. פחות עדיף שאני אשלם עצמאית. יש למישהו יעוץ מה עליי לעשות? אני ממש לא מעוניין לשלם 2000 שקל זה חצי מהמשכורת שלי !!!
  9. מה הסיבות שתפוח הגה יכול לההרס? אמרו לי שאם אני מסובב את ההגה עד הסוף(לצד ימין או שמאל) סיכויים גבוהים שהתפוח יהרס. האם זה נכון?
  10. הבעיה בדייהטסו סיריון שהיא מאוד יקרה.
  11. הפיאט פונטו ספייס/פנדה מגיעות עם מערכות ABS ו4 חלונות חשמל כמו בגטס(לא הGLF) ?
  12. מקיף אני לא עושה על רכב של 15 אלף, הסיכויים שיגנבו אותו נמוך מבלי לפתוח פה לשטן. אני גם בלילות יחנה אותו במקום פתוח בכביש ראשי. האם ביטוח חובה וצד גימל כולל החלפת גלגל בפנצר/ חילוץ בעזרת גרר/הפעלת מצבר מת וכו'?
  13. איזה ביטוח צריך על רכב ב20K? הבנתי שלא משתלם מקיף. אז רק צד גימל וחובה . שמעתי ביטוח ישיר הכי זולים זה נכון? חבר שלי השיג ב2000 שקל ביטוח כזה לשנה...
  14. 1.לגבי הדלק אני לא דואג, במקסימום אני יגביל את עצמי במקרה הצורך ואסע רק במצבים שאני חייב. לגבי ההוצאות אתה בוודאי מדבר על על הקלקולים והדוחות שאלה דברים שלא ניתן לשלוט בהם, הדבר היחיד שאני יכול להתחייב זה שפשוט אסע בזהירות ולגבי הקלקולים, כל ותיקי הפורום והכתבות ברשת אמרו שהגטס והפיאט רכבים אמינים והתחזוקה שלהם זולה ככה שיש לי אמונה מהבחינה הזאת, אבל לך תדע אתה אף פעם לא יודע עד שזה מגיע אלייך (: 2.למה לא שווה? ואם המוכר משקר? זה סיכון של 500 שקל מול סיכון של 10 אלף.
  15. אז ככה חסכתי קצת כסף ואני כבר נעול על הדגם. בגישושים להביא יונדאי גטס פיאט פנדה/ספייס. יש לי כמה שאלות לפני 1. לפי המחשבון הבא : http://www.goleango.com/%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%9F%20%D7%A2%D7%9C%D7%95%D7%AA%20%D7%90%D7%97%D7%96%D7%A7%D7%AA%20%D7%A8%D7%9B%D7%91%20%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99 עשיתי חישוב כמה עולה להחזיק רכב בחודש. אני קונה ב10-12 אלף רכב ואני לא נוסע הרבה, ממוצע 6000 קילומטרז בשנה צריכת דלק ממוצעת של ליטר ל12 קילומטר. מחיר ליטר דלק בממוצע 6.5 שקלים טסט= 1500 בשנה ביטוח חובה + צד גימל (הכי זול שיש כנראה יהיה ביטוח ישיר) תעלה עוד 2000 בחודש 2500 שקל על תקלות בשנה כי זה רכב ישן + דוחות. ירידת ערך שנתית של 10 אחוז על הרכב. יצא 900 שקל לחודש , ו 10 אלף שקל לשנה. האם החישובים הגיוניים או שיש משהו ששכחתי? כי יש אנשים שהפחידו אותי ודיברו על 1500 ומשוגעים גם שאמרו זה מגיע ל2000. 2.האם יש אפשרות לבקש מהמוכר להתחייב על שסי,גיר ומנוע לפני שאני מכניס את הרכב לבדיקה? הבנתי שבדיקה עולה 500 שקל, האם בכלל שווה להכניס לבדיקה רכב כזה שהמחיר שלו כל כך זול?
  16. פשוט רוב האנשים המליצו לי ללכת על הגטס בשנת 2006 עם המנוע של 1400 לאחר מתיחת הפנים כי המנוע הרבה יותר חסכוני, וכפי שאתה רואה באתר אין הרבה הבדלים, ככה שאני לא רואה סיבה לפסול את הדגמים של 2005 או 2004 אם תהייה מציאה. מה שכן אני רוצה לתת דגש על לקנות את המערכת של ה2 כריות אוויר עם 4 החלונות החשמליים ומערכת ABS ולא הגירסה הפשוטה של ה GLF.
  17. באתר עשיתי השוואת דלק וזה התוצאות בדגם לפני המתיחת פנים של 84 רשום לי באתר http://www.kml.co.il/ צריכת דלק יצרן = 14.5 צריכת דלק אמיתית 10.48 ובדגם לאחר המתיחת פנים של 97 כוחות סוס צריכת דלק יצרן = 14.9 וצריכת דלק אמיתית 11.04 כלומר בערך הבדל של 0.7 בצריכת הדלק אז לא הבנתי איפה ההבדל העיקרי שאנשים מדברים עליו?
  18. toys123

    יונדאי גטס 2005

    האם נפח מנוע של 1400 ביונדאי גטס בעל 97 כוחות סוס יאכל יותר דלק מרכב בעל נפח מנוע זהה אבל 82 כוחות סוס?
  19. toys123

    יונדאי גטס 2005

    מה זה חלון שמש ומגנזיום? ומה הכוונה מנוע חזק וחיסכוני? אני יודע שממוצע של היונדאי גטס זה 1/10 ב2006 זה אוכל דלק באופן אחר?
  20. toys123

    יונדאי גטס 2005

    אגב ראיתי שיש כמה סוגי רכבים ליונדאי GLI GLS ו GLF , מה ההבדל בינהם?
  21. [TABLE=class: innerDetailsDataGrid] [TR] [TD][TABLE=class: innerDetailsDataGrid] [TR] [TD][TABLE=class: innerDetailsDataGrid] [TR] [TD]יצרן:[/TD] [TD]יונדאי[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 75]דגם:[/TD] [TD]יונדאי גטס[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 75]תת דגם:[/TD] [TD]GL אוט' 1.35[/TD] [/TR] [TR] [TD]נפח:[/TD] [TD]1,350[/TD] [/TR] [TR] [TD]שנה:[/TD] [TD]2005[/TD] [/TR] [TR] [TD]יד:[/TD] [TD]3[/TD] [/TR] [TR] [/TR] [/TABLE] [TABLE=class: innerDetailsDataGrid, width: 260] [TR] [TD]סוג מנוע:[/TD] [TD]בנזין[/TD] [/TR] [TR] [TD]טסט עד:[/TD] [TD]11-2015[/TD] [/TR] [TR] [TD]ק"מ:[/TD] [TD]149,000[/TD] [/TR] [TR] [/TR] [/TABLE] [TABLE=class: innerDetailsDataGrid] [TR] [TD]מטופלת, טסט עד סוף 2015. עברה טיפול טיימינג לפני מספר חודשים.[/TD] [/TR] [TR] [TD] המחירון שלו זה 14.5 הבחור רוצה 12.5 אני אנסה לרדת לכיוון ה11. האם זה שווה?[/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [TD][/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [TD][/TD] [/TR] [/TABLE]
  22. סבבה זביט, אני אתחיל להסתכל על יד 2 השבוע ונראה מה מצב העניינים. בכל מקרה נכנסתי למחשבון goleango בשביל לראות מה תיהיה עלות אחזקת הרכב והנה התוצאות לפניכם : http://imageshack.com/a/img633/9161/0VTrG8.gif יצא לי 1200 שקל לחודש לרכב שעלותו 10 אלף שאוכל במממוצע 1 לעשר דלק, +אגרה 1200 + ביטוח 3500 + תיקונים ודוחות (2500) שנוסעת בממוצע 10,000 קילומטראז בשנה, האם זה הגיוני?
  23. בדקתי ביד 2 אין במחירים 8-12 אלף, רשמתי שהתקציב זה עד 10 אלף!! בקיצור אני אתחיל לעשות בדיקות לגבי פיאט ויונדאי גטס אוטומטי, למרות שאני עדיין חושב שיש יותר סיכוי שאני אקנה את הפיאט, כי פיאט זה 1/15 וגטס זה 1/10 בשנה אני אסע בערך 10 אלף קילומטר, אז זה 1000 שקל חיסכון בשנה, ב3 שנים זה 3000, אני לא יודע למה אתם אומרים שהרובוטי מתקלקל יותר מאשר אוטומטי רגיל, אמרו לי גם החלפה של קלאץ בפיאט זה 2000 והחלפה של הגיר בפיאט זה 3000 אז לא כזה סכום משמעותי. ומה זה ABS יולי?
  24. llaavvii אין יותר חדש מ2002 ביד שתיים אוקיי אמרת 500 שקל בשנה, מה לגבי הביטוח? בכמה כסף הם יקחו יותר בגטס לעומת הפונטו/פנדה?
  25. העניין הוא שאת האטוס/סיריון אני פוסל בגלל שב10K אני יכול לקנות מקסימום של שנה 2001 ואת הפיאט והגטס אפשר להשיג של 2005 או 2006 ו5 שנים זה הבדל משמעותי,בטוח הטכנולוגיה התקדמה ב5 שנים,וזה גם במידה שכל הרכבים נסעו אותו מספר קילומטרז'. ליובל,אתה טוען שבמוסך על תקלה בפיאט אני אצטרך לשלם יותר לעומת תקלה של גטס? שמע,חיסכון זה אחד השיקולים המרכזיים בהחלטה שלי איזה רכב לקנות, מצד אחד אני רוצה ליסוע על 120 קמ"ש בכביש בינעירוני לכן אני לא יכול להרשות לעצמי רכב עם 1000 סמ"ק כי זה מאוד נמוך, ולכן אני רוצה להתפשר על 1200 לפחות. ידני לא בא בחשבון , זה עושה את הנסיעה מעצבנת, אני מוכן להוסיף עוד כמה גרושים בשביל לא לסבול בנסיעה. עכשיו לגבי ההשואה בין יונדאי גטס לפיאט הנה הנתונים : יונדאי גטס [TABLE=class: tableborderZero] [TR] [TD=class: ValignTop] 1.3 אוטומט 84 כ''ס קטנות2003-2006 (שנות ייצור 2003-2006) צריכת דלק יצרן : 14.5צריכת דלק אמיתית10.48 (אני לא יודע כמה מדויק זה כי רק 6 אנשים דירגו את זה) [/TD] [/TR] [/TABLE] ש"ח לקילומטר :0.58 [TABLE=class: tableborderZero] [TR] [TD=class: ValignTop] פיאט פנדה 1.2 רובוטית אוטומט 60 כ''ס Dynamic קטנות 5 דלתות 5 מושבים 2004-2011 (שנות ייצור 2004-2011) [TABLE=class: CarPageContentTables carpagetables, width: 342] [TR] [TD=class: CarPageRightSideLeftCell, align: right][/TD] [TD=class: CarPageRightSideRightCell, align: right]צריכת דלק יצרן[/TD] [TD=class: CarPageRightSideLeftCell, align: right]18.5 [ק"מ/ל] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] צריכת דלק אמיתית : 15.65 ש"ח לקילומטר : 0.38 ש"ח לקילומטר הפיאט ספייס גם עושה צריכה זהה לפנדה לפי החישוב שלי אם בממוצע אני אסע בשנה 5,000 קילומטר- על הפנדה ילך לי 1900 שקל בשנה על דלק ועל 5 שנים ילך לי 9500 על הפיאט ,לעומת זאת על הגטס ילך לי 2900 בשנה וב-5 שנים ילך לי 13500 זה לא הבדל משמעותי?
×
×
  • תוכן חדש...