Jump to content

החתול המולך

  • הודעות

    27
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי החתול המולך

  1. Hello from the other side I must've called a thousand times מישהו ? תודה D:
  2. מדובר בפולו 16v עם 100 כ"ס (אם זה משנה), 4 קדחים . בפולו הג'אנטים ישבו עם ספייסרים (טבעות פלסטיק שחורות) . אני חושב קורסה C, איך אני יכול לדעת (קורסה 90 כ"ס) ? לא איכפת לי לשים טבעת מרכוז/ספייסר כדי להעביר את הג'אנטים (אני ממש אוהב אותם) כל עוד אני אקבל אישור ממשרד הרישוי . תודה .
  3. שלום, ברשותי אופל קורסה 2001 1.4 אוטומט 3 דלתות . יש לי חישוקי מגנזיום מפולו 2001 שאני רוצה להעביר אליה . המגנזיום במידה "14, הצמיגים במידה 185/55/14 . אני יכול להעביר את המגנזיום עם/בלי הצמיגים ? תודה מראש
  4. שלום לכולם, ברשותי אופל קורסה נפח 1400 שנת 2001 אוטומט . נורת ה-Check Engine דולקת, יש לרכב בעיה להגיע לטורים גבוהים בניוטרל . בבדיקת OBD התקבלה השגיאה p1405 (מצורפת תמונה) . ברגע שאני מאפס את התקלה אין בעיה עד שהנורה נדלקת שוב . הבנתי שמדובר בתקלת חיישן EGR, מזה אומר בעצם ? מישהו יודע איפה הוא נמצא פיזית ברכב ? יכול להיות שהוא משפיע על לחץ שמן מנוע (הנורה נדלקה בטורים נמוכים כמה פעמים) ? בסוף השבוע אני אעשה פלאש למנוע, אינפוזיה וטיפול 10,000 עם רכיבים איכותיים . מעבר לזה הרכב באמת נוסע סבבה, מנוע שקט, והעברת הילוכים חלקה . תודה מראש
  5. שלום לכולם, יש לחבר מפות של מחשב ניהול מנוע אבל אין לו תוכנה לפתיחתם, מישהו מכיר תוכנה שאיתה אפשר לפתוח את המפות האלו ? יש תמונה של אחת התיקיות: תודה מראש
  6. קודם כל תודה לכולם, כמה חידודים, בזמן שהוא לא מניע בדקתי מתח מצבר והוא מוציא 15.6V שזה תקין (נראה לי), בתחילת השבוע הזה הכל היה תקין, באזור יום שני בערב התחילה הבעיה שוב, אתמול בערב חיברתי כבלים לאוטו וההנעה הייתה תקינה לאחר 2-3 דקות של טעינת המצבר, מה שמוזר לי שניסיתי לסיים את המצבר בעזרת אורות דרך ומערכת עם מגבר דולקים והוא עדיין הניע, היום בבוקר הניע תקין, אחרי הלימודים לא הניע, חיברנו כבלים והניע שוב. אני מאוד חושד במצבר אבל עדיין לא בטוח, בסופ״ש נחבר מצבר אחר לבדיקה ונראה איך האוטו מגיב, שאלה, עד איזה אמפר אפשר לחבר לרכב הזה? רון אני קניתי את האוטו לפני 4 חודשים ואני מת להגיע אליך ליישור קו, ברגע שיהיה קצת מזומן וזמן אני אקפוץ מהקריות ושוב תודה לכולם
  7. שלום, יש לי פולו 2001 (דגם 100 כ"ס), בזמן האחרון הוא לא מניע באופן סדיר. כשהוא מניע הכל עובד תקין והכל בסדר, כשהוא לא מניע כל סיבוב מפתח יש "טיק" ובזה נגמר הסיפור, בדחיפה מניע תקין וממשיך בנסיעה. הייתי אצל משפץ סטרטרים וגם הוא לא בטוח סטרטר /מצבר/מגעים. מה יכולה להיות הבעיה? צירפתי שמע של ההנעה כשלא מניע, כל טיק זה סיבוב מפתח בסוויטץ': db.tt/962kLFPC תודה לעוזרים והמשך יומטוב.
  8. לאחרונה עלה מספר הק״מ שאני נוסע ואני חושב אם לעבור למערכת גז ברכב שלי (פולו 2001 עם 100 כ״ס). רציתי לדעת אם כדאי, אם צריך משמנת? והאם המערכת יכולה לגרום לתקלות רציניות למנוע, לממיר ובמיוחד למצערת העדינה יחסית (הבנתי שיש רכבים מותאמים למערכת גז). תודה מראש
  9. אני רוצה לעשות היום מעקף של הרדיאטור חימום בלגאסי 98, מאיפה אפשר לקנות באיזור קריות צינור כזה? יכול להיות שיש בהום סנטר או אוטו דיפו? תודה מראש
  10. בהמשך לאשכול קודם הוחלט לנסות מעקף רדיאטור חימום של לגאסי 98, הסתכלתי היום על הקיר אש וראיתי כמה סוגים של חיבורים, יש צמות חשמל שלא קשורות לעניין, אבל יש 2 צינורות ברזל קרובים אחד לשני ועוד 2 צינורות גומי שמתחברים לצינורות ברזל בהמשך שנמצאים 15 ס״מ +- אחד מהשני ושניהם ממש במרכז הרכב. בתמונה אחד צינורות הגומי שאני חושב שמזרימים מים. תודה מראש
  11. שלום לכולם, יש לי סובארו לגאסי שנת 98, לאחרונה איבדה מים דרך פקק מיכל העיבוי, הייתי במוסך, החליפו פקק רדיאטור (היה מקורי ולא עמד בלחץ) והאוטו הפסיק לאבד מים. לאחר יום נסעתי עם האוטו ובאמצע הנסיעה יצאו אדים מפתחי המזגן, האוטו לא התחמם ולא איבד מים והאדים הפסיקו. לאחר כמה ימים (היום) האוטו התחמם ויצאו הרבה מאוד אדים(של מים כנראה) מפתחי המזגן באותו תוך כדי רעשים שאני שומע בימים האחרונים מהפתחים (כאילו קומקום רותח). כשהאוטו במצב מנוחה הכל עובד מעולה, כשאני מעלה טורים הבעיה מתחילה. אני ניקזתי אוויר מהמערכת, הטרמוסטט נפתח, אין נזילות מלבד האדים בפתחי מיזוג וטפטופים קטנים ברגליים (גם נוסע וגם נהג). המים והשמן מנוע נקיים, אין מים באגזוז, ד"א הפעם היחידה שהאוטו התחמם הייתה היום. בייעוץ עם חבר אנו חושדים ברדיאטור חימום של המזגן, איפה הרדיאטור נמצא ? מה עוד נראה לכם שזה יכול להיות ? האוטו עם 162000 ק"מ מטופל בזמן. תודה מראש
  12. צהריים טובים, אתמול פגשתי בדרך הביתה מעקה בטיחות, יש למישהו הערכה לכמה התיקון פחחות יכול להגיע ? תמונות : תודה מראש
  13. מכשירים : Clarion DxZ955Mc 2500 ש"ח Alpine 9855 800 ש"ח שני מגברים Audison SRX 2 Channels 1500 ש"ח Audio Control 2 Way active 300 ש"ח 2 זוגות DLS 6.5 R6A + ארבעה קרוסים (בלי טוויטרים) 1500 ש"ח זוג Morel Elate 9inch 800 ש"ח זוג Focal Polyglass 8 inch Coaxial 500 ש"ח 2 זוגות Crossover 3 Way Elate 1200 ש"ח לפרטים : עוזי 0545971533 לא לשלוח ה"פ, רק להתקשר .
  14. כנראה יש פיוז בעייתי אתמול בלילה חיפשתי ולא מצאתי את המיקום של הפיוזים באוטו .. יש מצב שכל הפיוזים בקופסת ריליי ?? תודה מראש D:
  15. נ.ב .. מה שכתוב באשכול שהבאתי קורה בדיוק אצלי עם הביעבוע בדשבורד .. תודה מראש
  16. תודה לכולם על התגובות .. אז ככה .. באמת אחרי הכל חסרים מים .. ולפני שהבאתי פקק חדש לרדיאטור ראיתי את האשכול הבא :: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=220372 אז כדאי להמשיך לבדוק מה הבעיה או פשוט לחכות שהמנוע ישפוך ? אני לא מכיר את המנוע של הסובארו ואם אפשר לתקן כל חלק בנפרד (הוא מוזר לי לעומת המנוע של הפונטו שעומד) .. מה שכן .. יש לי אפשרות להח' מנוע ב-2000 ש"ח כולל עבודה .. כדי להמשיך לטפל במנוע או פשוט להוסיף כל בוקר מים ולחכות ליום שהוא כבר לא כל כך ייסע ? תודה מראש D:
  17. שלום לכולם יש לי פונטו 95 (למכירה) .. לא מזמן עשיתי לה קלאץ' חדש .. אחרי חודש +- ההילוכים נכנסים קשה (ממש) .. ואחרי נסיעה קצרה הרברס נכנס בקושי ולפני שהוא נכנס שומעים את הגיר חורק .. חוץ מזה הוא נוסע טוב והכל תקין .. שאלתי את דוד שלי אמר שצריך לעשות כיוון לקלאץ' .. אמת ? תודה מראש D:
  18. תודה על התגובה .. עכשיו הבנתי איך המערכת עובדת .. באמת בדקתי היום את הפקק וראיתי ששניה לפני שהוונטה מתחילה לפעול יש איזה 2-3 טיפות שיוצאות מהפקק של הרדיאטור .. מבחינת צנרת .. אם היו חורים אז הפקק של המיכל עיבוי לא היה נפתח .. לא ? הבחור שניקה את הרדיאטור עשה כך :: הוציא את הרדיאטור .. שטף בלחץ מים .. פתח את הפלסטיק העליון .. ניקה אותו ואת הרדיאטור .. ניקה עם הברזל את החריצים של הרדיטור .. עשה בדיקה בבריכת מים בלחץ (לראות שלא רקוב) החזיר חזרה ומילא מים ירוקים .. נראה לי תקין .. מה שכן שחט אותי ב-300 שקלים חדשים .. שהבנתי שעשה לי חאווה על 100 לפחות .. אבל לא נורא לא רציתי ליסוע עם רדיאטור סתום .. אני השבוע ייקנה פקק רדיאטור חדש וצינור יותר ארוך שיכנס למים שבמיכל עיבוי כמו שצריך כדי שאני לא יצטרך למלא אותו עד למעלה .. בעיקרון המנוע לא מתחמם כבר ונוסע יפה .. מה שכן שאלה לא קשורה לנושא .. כמה ממוצע שהמנוע עושה לליטר דלק ? אה .. ואיפה אני בודק שמן ברקסים וגיר ? יש מדידים ? תודה מראש
  19. מים ירוקים של American Eagle .. וזה אחרי הרבה זמן שכנראה שכבו שם מים רגילים .. לקנות מים של פרסטון ? וזה ישפיע מאוד מאוד ? תודה מראש
  20. תודה רבה .. הגיוני מאוד .. לא חשבתי על זה .. אם לא יוצאים מים אז הוא תקין ? עכשיו מה שעולה לי בראש זה ככה .. המים מגיעים עד הפקק .. אז בהתחלה חייבים לצאת קצת מים (עד שהמים יורדים קצת למטה) .. או שלא ? הפקק אמור להפתח טיפה ממש רק לאדים ? ופקק מקורי אני קונה ממוסך מורשה ? תודה מראש
  21. בוקר טוב .. קניתי פקק לרדיאטור חדש .. אני לא יודע אם הוא מקורי .. ופקק חדש גם למכסה עיבוי .. ההגיון אומר שאם הפקק לרדיאטור לא היה תקין אז בלחץ הפקק של המכסה עיבוי לא היה נפתח (לא ?) .. היום אני יילך למוסך לבדוק מה קורה למערכת בלחץ .. והשאלה היא אם חסר רבע כוס מים (שזה ממש מהרדיאטור עצמו עד הפקק שלו) זה תקין או שהמים צריכים להישאר למעלה כשהעין רואה ? תודה מראש
  22. לפי מה שאני רואה המד חום תקין .. מראה שהמנוע קר .. אחרי נסיעה קצרה מתחיל לעלות ונעצר באמצע .. כשהרכב היה מתחמם המד חום היה עולה ומראה שהמנוע מתחמם .. נסעתי עם האוטו 40 ק"מ .. חלק מהנסיעה במאמץ (טורים גבוהים) .. אם הטרמוסטט לא היה נפתח אני חושב שהייתי מרגיש בזה .. מה שגם לי זה עלה בראש .. ממה שאני הבנתי יש איזה חומר שמנקה את הצנרת .. כדאי לנסות אותו ? לא מפריע לי לנסות אותו אם הוא לא מזיק לצנרת .. מקסימום אחרי שאני יראה אם עוזר / לא עוזר אני יכול לבד לנקות את הרדיאטור (הסתכלתי על הבחור שעשה את העבודה והתבאסתי שלא ביקשתי מדריך בפורום :\ ) .. אם הרדיאטור מאבד רבע כוס מים זה תקין ? תודה מראש
  23. מלאתי עד למעלה .. מה שהתברר באמת כלא תקין .. נסעתי 40 ק"מ .. חזרתי לבית .. באמת בנסיעה יצאו מים מהפקק של המיכל עיבוי .. אבל הפקק עצמו לא נפתח כמו שהיה קורה לפני הניקוי רדיאטור (אין לחץ במערכת (?)) .. וברדיאטור הוספתי משהו כמו רבע כוס מים .. תקין ? המים באמת צריכים להישאר בפקק של הרדיאטור או שזה סביר שהם יורדים טיפה מתחתיו ? עוד שאלה .. במיכל עיבוי אין צינור שמחזיר את המים לצנרת .. איך האוטו מתמודד עם העיניין ? זה אומר שברכב כזה צריך להיות יום יום במעקב ? תודה מראש
  24. כן .. תודה .. עכשיו במיכל עודפים למלות אותו עד למעלה ? ומה שקורה זה פשוט שבמיכל עודפים מתמלאים מים וברדיאטור יורדים .. אני עכשיו יילך למלא את שניהם עד למעלה ויכתוב מה קורה .. אם עדיין נעלמים מים אז כנראה איזושהי נזילה בלחץ .. כשהאוטו עומד הוא לא מתחמם ולא יורדים מים .. תודה
×
×
  • תוכן חדש...