שלום לכולם .. קניתי לאחרונה סובארו גרנד לאונה (אימפרזה) LX שנת 95 150000 ק"מ ..
הרכב עמד שנה ..
עשיתי לו טיפול שכלל מצבר .. 10K .. משאבת מים + דלק .. טיימינג ..
העברתי את האוטו טסט ..
האוטו מתחמם בנסיעה ..
כל המים עוברים למיכל עיבוי .. ובמקרה של חימום הם פותחים עת הפקק של המכסה עיבוי החוצה ופשוט יוצאים מהמערכת ..
החלפתי צינור קרוע בין הרדיאטור למיכל עיבוי .. מילאתי את המיכל עיבוי למקסימום ( היה מלא עד למעלה והמקסימום למטה ) ..
אבל עדיין הייתה התחממות ..
לקחתי את האוטו לניקוי רדיאטור .. באמת פתח אותו והרדיאטור היה חסום לגמרי ..
היום הוצאתי את המיכל עיבוי .. ניקיתי אותו .. מילאתי עד המקסימום ( לא למעלה) .. מילאתי את הרדיטור חזרה עד הפקק שלו ..
נסעתי איזה כמה ק"מטרים .. וכשפתחתי את המכסה מנוע אני עוד פעם רואה שהמים במיכל עיבוי עלו .. וברדיאטור המים לא מגיעים עד הפקק ..
אז ככה .. זה תקין או שהמים ברדיאטור צריכים להישאר באותו קו ?
ואיך המים המיכל עיבוי צריכים להיות ? על למעלה למעלה כשהצינור שבא מהרדיאטור נכנס לתוך המים ?
האוטו בינתיים לא התחמם .. אם הוא ממשיך להתחמם יש איזה בעיה אחרת שעולה למישהו בראש ?
תודה מראש