namespace
-
הודעות
72 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי namespace
-
יש כיוון חברים לבעיה?
-
-
לא בטוח אבל חושב שלא. בכל מקרה לא כתוב מאזדה על השלט.
-
יש לי שלט עם קוד לפתיחת הרכב שעובד רק כשאני צמוד לימין הרכב. אם התרחקתי מעט הוא כבר לא עובד (יצוין שהחלפתי בטריה). מה יכולה להיות הבעיה?
-
תודה רבה לגבי השמן, אני יודע שהרכב צריך להיכנס לטיפול 15, ייתכן שזו הסיבה שחסר הרכב מטופל במאזדה ויש היסטוריית טיפולים, תוכל להסביר מה זו הזעת שמן? מה לגבי המחיר?
-
יש לי את התוצאות ממכון הבדיקה, הבוחן אמר שבסדר, אפשר לשמוע מה אתם חושבים חברים? כאמור, מאזדה 5 שנת 2007 עשתה כבר 166 אלף ק"מ. כרגע המחיר המדובר הוא 52 אלף. אשמח לשמוע חוות דעת גם על המחיר.
-
רציתי עוד לציין שלפי מה שהבנתי, ה 2007 גמעה את הקילומטראז' בנסיעות בינעירוניות וה 2008 כנראה עשתה יותר נסיעות עירוניות. זה משפיע?
-
ראיתי שני רכבי מאזדה 5 שעשו כל אחד בערך 160 אלף ק"מ ומטופלים במוסכים של מאזדה לשניהם יש קצת פגמים שדורשים תיקון אבל לא דחוף כמו פלסטיקה של מראת צד, צמיגים עייפים, פנסים קדמיים "מעוננים" וכו' ה 2008 בשנתון מתקדם יותר אבל פחות שמור חיצונית ופנימית (שריטה עמוקה ושפשופים וכו') ב 2007 שנתון פחות אבל שמור ונראה יותר טוב מבפנים/בחוץ, (גם שריטות וכו' אבל לא רציני). קיבלתי גילוי נאות שהיו בעיות התנעה ובמוסך אמרו שייתכן שזה סטארטר שדורש תיקון כי המצבר יחסית חדש. לא נבדק לעומק. נסעתי על שניהם והרגיש לי סבבה, התחברתי קצת יותר ל 2007 גם בגלל האסטתיקה. שמעתי שבחלק מהדגמים של 2008 יש ESP (לא יודע אם בזה שראיתי יש): זה חשוב? זה צריך להשפיע על ההחלטה? עם איזה מהם הייתם ממשיכים הלאה?
-
בחיפושיי אחר מיניוואן, ראיתי כמה רכבים. היה אחד מודל 2007 עם 110,000 ק"מ ואחר מודל 2008 עם 158,000 ק"מ האם עדיף שנתון קדימה (2008) אבל הרכב עשה יותר או שנתון ישן יותר ופחות קילומטראז'? ספציפית ברכבים ההם נהגתי ב 2008 והרגיש דיי בסדר, ב2007 הבעלים נהג בעצמו (בגלל הביטוח) אז לא הרגשתי את הרכב והוא היה נורא מלוכלך אז לא ממש קלטתי אותו. הכל היה בקבוקים ואבק אז אני לא בטוח איך הוא התייחס לרכב.
-
איפה עדיף? המוסכניק אמר לי "תביא ת'אוטו ואנחנו נבדוק אותו. עזוב אותך מכוני בדיקה, חבל על הכסף". אז איפה באמת עדיף, במכון בדיקה שזה התפקיד שהוא אמור למלא או במוסך שמטפל באמת ברכבים ביום יום ומכיר לא רק את הבעיות אלא גם את הפתרונות? אז זה נכון שאומרים שהם תמיד מכסת"חים את עצמם ובסוף מביאים רשימה שאם אתה לא "בעניינים" אתה לא באמת יודע הרבה מה לעשות איתה חוץ מללכת למוסך ולקבל הצעת מחיר לתיקונים, אבל מה באמת עדיף?
-
תודה רבה zvit אכן מצאתי מספר מצומצם של רכבים לפי הדרישות שציינתי אבל אני חושב שזה דיי עקרוני כשאתה מחפש רכב שתחזיק לאורך זמן. תוכל לפרט מנסיונך לגבי יתרונות חסרונות בדגמים האלו?
-
היי חברים, יש לי פוקוס מהדור הישן ואנחנו צריכים עוד מקום נוסף לחבר חדש במשפחה אז רוצים לרכוש מיניואן וחשבתי על: מאזדה 5 מיצובישי גרנדיס הונדה סטרים המוסכניק המליץ לי על מיצובישי (גרנדיס או אאוטלנדר 7 מקומות), הבעייה שהם קצת יקרות יותר ולא ממש מוצעות למכירה, במיוחד לא האאוטלנדר 7 מקומות, המאזדה זמינה ומאוד פופולרית אבל הבנתי שהיא דיי צפופה מאחור ולא מזמן גיליתי על ההונדה סטרים אבל אני לא ממש מכיר אותה. חשוב לי (לא לפי הסדר): תא מטען שיכול להכיל עגלת תינוק ומזוודה (אני מבין שברכבים האלו לא יהיה לי תא מטען כמו של הפוקוס) בטיחות, אשתי מסיעה את הילדים כל יום לא ליסינג/השכרה וכו' מקסימום יד שנייה צריכת דלק עלות תחזוקה קילומטראז' הגיוני (160K מקסימום) אנו גרים במרכז ואופי הנסיעות שלנו הוא עירוני כמעט כל הזמן, בעיקר נסיעות קצרות. פעמים ספורות בחודש אנו יוצאים מחוץ לעיר לנסיעה של מקסימום 100 ק"מ (הלוך וחזור יחד). בתקופות החגים/קיץ כמובן שנוסעים הרבה יותר. התקציב הוא 50 אלף ש"ח, ואפשר לגרד עוד קצת עבור "מציאה". אנו משקיעים מעבר ליכולת בידיעה שזה רכב שישרת אותנו ב"ה בעתיד הנראה לעין. השתדלתי לפרט ככל האפשר, אם חסרים פרטים אנא הסבו את תשומת ליבי. אשמח לשמוע המלצות ממי שהחזיק את הרכבים האלו או יכול לתרום מניסיונו וידיעותיו. תודה רבה לכם על הנכונות לעזור בעצה טובה לכל אחד
-
פתח תקווה
- 10 תגובות
-
- מפתח רזרבי
- פוקוס
-
(ועוד 2 )
תגיות:
-
מעולה, תודה. אם אני מזמין כזה מפתח אז אני צריך רק חריטה, כן? ואם לא אז אני קונה מהחנות. תוכל לומר לי איפה אפשר לשכפל כזה מפתח ומה העלות פחות או יותר? מהי העלות הסבירה? תודה רבה.
- 10 תגובות
-
- מפתח רזרבי
- פוקוס
-
(ועוד 2 )
תגיות:
-
היה לי מפתח מקורי לפורד פוקוס 2002, כזה עם השלט על המפתח (לא קפיצי) קרה המקרה ואבד לי המפתח אך נשאר לי השלט (עם האימבולייזר) - רק החלק שנכנס לסוויטץ' אבד. להמחשה: זה מה שנשאר לי: (שלט+אימבולייזר, בלי מפתח) יש לי את הרזרבי. האם אפשר לשכפל ממנו ולחבר את החצי לשלט שכבר קיים אצלי? איך אפשר לעשות זאת בעלות מינימאלית? תודה לעוזרים
- 10 תגובות
-
- מפתח רזרבי
- פוקוס
-
(ועוד 2 )
תגיות:
-
הוא חנה ואני שפשפתי אותו. השארתי לו פרטים כמובן. זה רכב יחסית שנראה חדש, צילמתי את השפשוף. איך זה עובד, הוא מתקן ואני משלם את החשבונית? הוא צריך רק לתקן או שזכותו להחליף חלק שלם? איפה הוא מתקן, במקום של ה"ביוקר" או מקום סטנדרטי? האם זה תיקון יקר שצריך להפעיל ביטוח או שזה ממילא נכלל בהשתתפות העצמית? כמה בערך עולה לתקן את הפגיעה? עזרה בבקשה.. תמונה פה: http://i.imgur.com/RjSTAsb.jpg תודה מראש
-
זה לא עניין של "איפוס הגדרות". כנראה משהוא מכני או במגעים בלוח של הפיקוד המרכזי. כנראה שאחפש כזה חלק מפרוקייה, 600 ש"ח זה קצת הרבה בשביל הרכיב הזה. אם יש למשהוא עצה נוספת, אשמח לשמוע
-
עדכון: כשאני מנסה מהפיקוד נהג להרים את החלון אז הוא יורד במקום לעלות, זה לא שהוא לא מגיב, הוא אכן מגיב אבל הפוך. הוא מוריד את החלון בין שאני מנסה לפתוח או מנסה לסגור. goodone@: המצבר נותק וחובר לא מזמן, הבעייה לא נפתרה. אנסה את האיפוס, אבל לפי דעתי הוא מיועד לפיצ'ר שבלחיצה אחת פותח/סוגר עד הסוף וכאן מדובר על הפונקציונאליות הבסיסית..
-
ברשותי פוקוס 2002 ובפיקוד חלונות נהג, חלון אחורי ימני יורד אבל לא עולה. מהדלת עצמה הוא עולה כמו שצריך, הבעייה היא רק להעלות אותו מהכפתורי פיקוד של הנהג. פירקתי את הפיקוד, ניקיתי את המגעים, ראיתי שבאמת היה שם לכלוך (כנראה מהבעלים הקודמים) אבל הניקוי לא עזר, כנראה שזה עמוק יותר בלוח. האם לפי התיאור הנ"ל, אפשר להסיק בוודאות שהפיקוד נהג הוא הבעייתי? במידה וכן, אשמח לדעת היכן אפשר לרכוש כזה חליפי. התקשרתי למחסן חלפים וביקשו ממני 600 ש"ח (FTW?!) תודה הדגם של יחידת הפיקוד הוא 98ab14a132de בדיוק כזה: http://bit.ly/1fCpn5e
-
פוקוס 2002 אוט' נורת מנוע דולקת תמיד, נאמר לי שאין בעייה ובוצעה בדיקה בלה בלה בלה ולא ממש הבנתי מה היה שם. מישהוא יכול לומר לי מה יכולה להיות הסיבה שהיא תמיד דלוקה? ומה היא אמורה לסמן לי כשהיא דולקת? http://img15.hostingpics.net/pics/839913IMG20130310093610.jpg תודה.
-
ניקיון רכב - יסודי
namespace פרסם הודעה בנושא של namespace בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אזור פ"ת -
בפנסים הקדמיים (בפורד פוקוס 2002) באורות גבוהים אור ימין לא עובד, באור רגיל שמאל לא עובד, כנראה שנשרפו מנורות. איך מחליפים? בעצמי או במוסך? וכמה זה בערך אמור לעלות? תודה
-
לא כל הבעיות. עדיין יש דברים מינוריים שלא עובדים כמו שצריך, היה לי רעש במזגן, שיגע אותי, אז תוקן. הכפתור של פתיחת תא מטען לא עובד, זה 350 ש"ח לתקן אז שמרתי את זה לפעם הבאה, אבל מה שאמר לי המוסך זה שאין אף בעייה כרגע שאמורה להפריע ובמודל שיש לי (2002) אני יכול להיות רגוע. הוא עבר על טופס הבדיקה ואמר שחלק גדול היה כסת"חים או דברים שהם רק חשדו, אבל הוא בדק ואמר שאין בעייה. בקיצור, הוא שלח אותי הבייתה עד הבדיקה השנתית הבאה.
-
תודה לכם חברים על ההמלצה, הייתי אצל אמיר במוסך הירוק ורציתי לחלוק את הרושם. אמיר מדבר כמו אדם ישר וההרגשה שהוא לא מנסה לדחוף דברים שלא צריך, הייתי קצת נלהב ורציתי לתקן הרבה דברים והוא קצת בלם אותי ואמר לי שקודם אני צריך להנות מהרכב וכיוון שאין שום דבר דחוף, אז אפשר להמתין, לנסוע עם הרכב ובהזדמנות לבדוק אם כדאי לתקן מה וכו'. יצאתי עם מחיר שאני מרגיש שהוא הוגן עם כרטיס פתוח לבוא לבדיקה מתי שארגיש צורך. גם אין גביית תשלום על בדיקת הרכב, ועדיין הוא לא נותן הרגשה של "בדקתי לך את הרכב, עכשיו אתה חייב לתקן אצלי", ההרגשה ממש טובה ולא הרגשתי לחוץ לתקן דווקא אצלו. מומלץ! קראתי את ההמלצה שנכתבה בקישור הזה: http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=4245 ואני פשוט מסכים עם כל מילה. תודה רבה אמיר!
