שלום למומחים
עד עכשיו היה לי רכב ליסינג מהעבודה, מזדה 3 החדשה שנת 2009 ועשיתי בה סה"כ 30 אלף ק"מ. ממש מעט.
לרכוש אותה יעלה לי בערך 70 אלף, אז כיוון שזה קצת הרבה אני מחפש רכב יד שנייה בתקציב יותר נמוך.
אני אשתדל לתת את מירב הפרטים ואשמח לקבל המלצה או שניים לקראת הרכישה.
ממוצע הק"מ בשנה הוא 10 אלף, אני גר קרוב לעבודה כך שאין לי נסיעות ארוכות ביום יום, פעמיים/שלוש בחודש בערך אנחנו נוסעים לבקר את ההורים, מרחק של 50 ק"מ בערך אבל רוב הזמן אני לוקח את הילדים לגן, קצת קניות ונוסע מידי יום לעבודה (מרחק של עד 5 ק"מ). בחופשים (3 תקופות במהלך השנה) אנחנו נוסעים לירושלים/לצפון/דרום וכו'.
צריכת הדלק שלי (לפי החשבונות שמתקבלים מהדלקן בחברה) הם בממוצע 1100 ש"ח. אני מניח שברכב פרטי אני אסע קצת פחות
יש לנו 3 ילדים, וצריכים לדחוף מאחורה 3 כסאות בטיחות, 1 סל קל, 1 כיסא ו1 בוסטר (במזדה 3 החדשה שיש לי כרגע זה נכנס בדיוק)
אני צריך תא מטען בגודל סביר, לא קטן מידי כי כשנוסעים לשבת ולוקחים תיק + עגלת תינוק (גדולה) אז כבר עכשיו הבגאז' מלא עד הסוף.
חשוב לי שהרכב יהיה אמין כי ההבנה שלי במכונאות היא עלובה למדיי, אני ממש לא רוצה להיתקע בלילה עם המשפחה באיזה כביש נידח.
נוחות הרכב כמובן חשובה, אך אפשר להתפשר במידה מסויימת.
בטיחות הרכב חשובה מאוד מאוד מאוד, יש לי אחריות לעוד 4 נפשות שאני חייב לקחת ולהחזיר בשלום..
אין צורך לומר שחשוב שהרכב יהיה חסכוני בדלק, זה לגמרי obvious עם מחירי הדלק בארצנו האהובה.
התקציב הוא בערך 20-25 אלף, מאוד לא מעוניין לעבור את הסכום הזה.
לא רוצה משהוא מהשכרה/ליסינג/יד 4 ומעלה או קילומטארז' מטורף.
עדיף גיר אוטו' אבל גם ידני הולך.
על מה חשבתי?
חשבתי על 323, ראיתי גם שטויטה היא מאוד אמינה אז אולי אפשר קורולה? אולי סובארו, אחד הדגמים שלהם?
אני סומך עליכם, תודה!