Jump to content

namespace

  • הודעות

    72
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי namespace

  1. אני חושב שכדאי ללכת למכון בדיקה, אתה לא יכול לדעת מה היה, קראתי פה על מישהוא שכתב שהוא היה במכון בדיקה וגילו שהרכב היה מורכב מ2 רכבים שונים. אולי יש פגיעות שסי ודברים שתרצה לדעת לפני הרכישה.
  2. הייתי היום במוסך, עשיתי יישור קו לרכב הנ"ל, העלות יצאה קצת פחות מאלף ש"ח וקיבלתי אישור שהרכב תקין והקנייה הייתה טובה ומשתלמת תודה רבה!
  3. מנסה עוד הקפצה תודה ואשמח לקבל עוד המלצה!
  4. תודה, אפשר לקבל עוד המלצות בבקשה?
  5. רכשתי פוקוס 2002 ואני צריך להיכנס למוסך ליישור קו, יש כמה דברים בעיתיים ואני מחפש מוסך כללי שיהיה מקצועי ואמין. אפשר המלצה למוסך באזור בני ברק/פתח תקווה/ר"ג? כדאי אולי להשקיע וללכת למוסך מורשה? זה מה שצריך לעשות (מהטופס בדיקה) צריך להעתיק את הכתובת לדפדפן, הפורום לא מרשה לי לפרסם קישורים כי אני חדש מידי, סורי img15.hostingpics.net/pics/319895car.jpg
  6. אני גם רוצה כבר לסגור את הפינה הזו של החלפת הרכב. הק"מ שהרכב עשה הוא יחסית נמוך, 137K, והמחירון לאחר שקלול הוא 17. אני לא רוצה לבזבז עוד כמה מאות לבדיקה במוסך, נאמר לי שזה יכול להגיע ל 3.5K היישור קו הזה, אז באיזה מחיר אפשר לסגור לדעתך?
  7. תודה איתמר על חו"ד, אני לא מצפה לרכב 100%, אחרי הכל, הרכב בן 11 והתאונה ההיא הייתה עם פגיעות פח ללא שסי והפגיעות תוקנו. הבודק אמר שהרכב בסדר, רק לתקן את הדברים שהוא סימן, אתה חושב שעדיין הרכב לא שווה קנייה?
  8. הייתי בבדיקה, במבדק הרצליה לפוקוס 2002 מצ"ב החלק של הבדיקה עם קו תחתון מתחת לליקויים הקריטיים (לדעתו של הבודק) אפשר הערכת מחיר גסה מקסימלית לתיקונים? כי אם אני לוקח למוסך לקבל הצעת מחיר זה עוד 400 ש"ח (כי צריך לבדוק/לפרק/להרים את הרכב וכו') אז אולי מישהוא שמבין יכול לתת הערכה ואני אסתדר עם המוכר על המחיר ואקח את הריסק על המחיר האמיתי? תודה! צריך להעתיק את הכתובת לדפדפן, הפורום לא מרשה לי לפרסם קישורים כי אני חדש מידי, סורי img15.hostingpics.net/pics/319895car.jpg
  9. namespace

    רכב משפחתי

    איך זה לרכוש מחברות ליסינג וכו' שנותנות שנה אחריות לגיר ומנוע וכו'? או שעדיף מאדם פרטי?
  10. היי, חשבתי על רכב משפחתי אחרי 3 שנות ליסינג (מאזדה 3 אקטיב) וחשבתי על פורד פוקוס, מאזדה 323. מדובר על שנת 2004 למאזדה (השנתון האחרון שיצא) או 2005 לפוקוס כיוון שהתקציב עומד על 25K. הממוצע ק"מ בשנה שלי הוא 10K, אני לא נוסע הרבה. אשמח לשמוע את דעתכם: * איך הפוקוס? אני יודע שיש לה תא מטען גדול ובתור בעל משפחה זה חשוב. * האם גרסאת הסטיישן שלה מומלצת? * המאזדה, לא קטנה לעומת הפוקוס? ייכנסו 3 כסאות בטיחות מאחורה? * כדאי סובארו? יש דגם שיוכל להתאים לצרכים שכתבתי? תודה
  11. תודה לכולם. בנוגע לסיטרואן, זה לא "מסוכן" רכב צרפתי? כל מי ששמע סיטרואן אמר לי להתרחק. אפשר חוו"ד על הרכבים הבאים: מזדה 323, טויוטה קורולה, יונדאי 'לנטרה איך כל אחד נחשב ואיזה שנתון ייכנס בטווח המחירים שהגדרתי? תודה שוב
  12. שלום למומחים עד עכשיו היה לי רכב ליסינג מהעבודה, מזדה 3 החדשה שנת 2009 ועשיתי בה סה"כ 30 אלף ק"מ. ממש מעט. לרכוש אותה יעלה לי בערך 70 אלף, אז כיוון שזה קצת הרבה אני מחפש רכב יד שנייה בתקציב יותר נמוך. אני אשתדל לתת את מירב הפרטים ואשמח לקבל המלצה או שניים לקראת הרכישה. ממוצע הק"מ בשנה הוא 10 אלף, אני גר קרוב לעבודה כך שאין לי נסיעות ארוכות ביום יום, פעמיים/שלוש בחודש בערך אנחנו נוסעים לבקר את ההורים, מרחק של 50 ק"מ בערך אבל רוב הזמן אני לוקח את הילדים לגן, קצת קניות ונוסע מידי יום לעבודה (מרחק של עד 5 ק"מ). בחופשים (3 תקופות במהלך השנה) אנחנו נוסעים לירושלים/לצפון/דרום וכו'. צריכת הדלק שלי (לפי החשבונות שמתקבלים מהדלקן בחברה) הם בממוצע 1100 ש"ח. אני מניח שברכב פרטי אני אסע קצת פחות יש לנו 3 ילדים, וצריכים לדחוף מאחורה 3 כסאות בטיחות, 1 סל קל, 1 כיסא ו1 בוסטר (במזדה 3 החדשה שיש לי כרגע זה נכנס בדיוק) אני צריך תא מטען בגודל סביר, לא קטן מידי כי כשנוסעים לשבת ולוקחים תיק + עגלת תינוק (גדולה) אז כבר עכשיו הבגאז' מלא עד הסוף. חשוב לי שהרכב יהיה אמין כי ההבנה שלי במכונאות היא עלובה למדיי, אני ממש לא רוצה להיתקע בלילה עם המשפחה באיזה כביש נידח. נוחות הרכב כמובן חשובה, אך אפשר להתפשר במידה מסויימת. בטיחות הרכב חשובה מאוד מאוד מאוד, יש לי אחריות לעוד 4 נפשות שאני חייב לקחת ולהחזיר בשלום.. אין צורך לומר שחשוב שהרכב יהיה חסכוני בדלק, זה לגמרי obvious עם מחירי הדלק בארצנו האהובה. התקציב הוא בערך 20-25 אלף, מאוד לא מעוניין לעבור את הסכום הזה. לא רוצה משהוא מהשכרה/ליסינג/יד 4 ומעלה או קילומטארז' מטורף. עדיף גיר אוטו' אבל גם ידני הולך. על מה חשבתי? חשבתי על 323, ראיתי גם שטויטה היא מאוד אמינה אז אולי אפשר קורולה? אולי סובארו, אחד הדגמים שלהם? אני סומך עליכם, תודה!
  13. פנימית וחיצונית בפתח תקווה, מישהוא מכיר? תודה מראש לכל המלצה
  14. תודה רבה!
  15. היי, אני רוצה לקחת ליסינג ממקום העבודה ורציתי לשמוע את עצתכם פרטים מקדימים: אני גר קרוב למקום העבודה, בעל משפחה עם שני ילדים, משתמש בכסא לרכב ובוסטר, חשוב לי הבטיחות, נוחות וכו'. אני מתלבט בין הדגמים הבאים: טויוטה קורולה (בלי הגיר הרובוטי) מאזדה 3 סיטרואן C4 רנו מגאן עד עכשיו אמרו לי: "סיטרואן והרנו וכל הצרפתיות הם נוחות,אבל הרבה בעיות (זה אמור להיות אכפת לי? זה ממילא באחריות הליסינג?), הסיטרואן גם קצת קטנה בהשוואה למאזדה או הטויוטה. המאזדה טובה, אבל הרגשה של קופסאת פח והטויוטה מצויינת בתנאי שהגיר לא רובוטי." - מה דעתכם בעניין אם יש המלצות אחרות מאוד אשמח לשמוע. (כל מה שבסקופ של קבוצה 2)
×
×
  • תוכן חדש...