Jump to content

roy4545

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי roy4545

  1. יוני אתה מדבר על גישור אחד רק?
  2. http://www.magnatuning.ro/en/product/789/Hifonics-Zeus-ZXi-6404-Amplifier-4x200W-RMS זה מה שמצאתי עליו.
  3. jusper . audio king תודה לכם על העזרה אבל אני עדיין טיפה מבולבל. איזה סאב יתאים לי לדעתכם ואני כמעט בטוח שיש לי גישור במגבר.
  4. מכאן שאנ יכול לחבר לו סאב שיורד ל2 אוהם? rockford p312d2 למשל? והאם המגבר בכלל יחזיק סאב כזה? (סליחה על הבורות)
  5. אני עוד לא מצאתי סאב כמו שהזכרתי והייתי מעוניין לקבל הצעות לסאב חזק שיוכל להסתדר עם המגבר פחות או יותר. (בלי לגמור על המגבר) כרגע יש לי kenwood kfcw3011 ואני בכלל לא מרוצה.
  6. שלום לכולם. יש לי כרגע מגבר hifonics zxi6404.חיברתי אליו סאב בגישור שאם אינני טועה מקבל בסביבות ה200 rms. עכשיו נסיתי לקרוא במפרט שלו ולא הצלחתי להבין לכמה אוהם אפשר לרדת בגישור שלו. אני שואל את זה כי אני מעוניין להחליף את הסאב שלי והבנתי שאסור שהסאב ירד יותר נמוך מהמגבר. ואם כבר פתחתי נושא אז אשמח לקבל המלצות לסאב יד שניה באיזור ה800 ש"ח שיהיה מדוייק ונקי ושיירד לטונים נמוכים. תודה מראש.
  7. כמה זמן בערך המפגש הזה? אם אני אגיע במוצ"ש בסביבות 5 יהיה מישהו?
  8. אתה יודע כמה זה יעלה לי בערך?
  9. כן בדיוק לזה התכוונתי אבל איך אפשר לצבוע על פלסטיק שחור? צריך להחליף חתיכה אם אני לא טועה.
  10. שלום. רציתי לדעת אם ואיפה אפשר להחליף את הפלסטיק המכוער הזה. וכמה סיפור כזה אמור לעלות פלוס מינוס. תודה.
  11. את כל הפרוצדורה הזאת אני אמור לעשות כי המגבר מחו"ל או שממילא הייתי צריך לעשות? ד"א כמה ישן המגבר הזה?
  12. אוידיו קינג איפה אני קונה מנחת וקיט כזה וכמה כל הסיפור הזה אמור לעלות בערך? וכן דיברו איתי כבר על סאב של אינפינטי אבל אני רוצה קודם לחבר את המגבר ואז למצוא לי סאב.
  13. תודה אחי אה ועוד שאלה,אם הבאתי את המגבר מחו"ל אני צריך איזה מתאם או כבלים מיוחדים?
  14. 200 יורו שווה?
  15. HiFonics ZXi 6404 Zeus Z3 4 ערוצים 800 וואט זה כל מה שאני יודע עליו כרגע. תודה מראש.
  16. מישהו??
  17. יש לי משבש escort shfter zr3 שלא מותקן ברכב בגלל כל העניין שהוא גדול ןצריך לחתןך את הגריל (כך אמר לי המתקין שלי) לכן רציתי לדעת אם יש אפשרות להתקין ללא החיתוך ואם יש לכם איזה מתקין ממולץ במרכז הארץ
  18. אני הבנתי שהפרוטקטור יותר יעיל מהבליינדר. תקן אותי אם אני טועה..
  19. שלום..יש לי אודי s3 שנת 2008 רציתי לדעת אם במידה ואני מתקין לייזר פרוטקטור הוא יכנס לתוך הגריל ללא חיתוך או ניסור ואם בכלל אפשר לחתוך אותו. תודה מראש.
  20. מאיזה מהירות היא מצלמת לדעתך?
  21. מישהו שמע על מצלמה חדשה באיילון צפון בקטע האחרון אחרי גלילות בערך 2 קילומטר מסוף הכביש?
  22. כרגע נוסע על גולף 1.6 2007 אוטומטית. החלום זה גולף gti ידנית מאותה שנה. בעזרת השם אחרי הצבא.
  23. 1.לא 2.רעננה
  24. לחבר שלי יש מיצובישי קולט 93 ואתמול בלילה התנפצה לו השמשה. רציתי לדעת כמה בערך אמורה לעלות שמשה אחורית ואיפה אפשר לעשות את זה הכי בזול תודה מראש.
  25. מיצובישי גרנדיס של התת אלוף
×
×
  • תוכן חדש...