שלום לכולם.
יש לי כרגע מגבר hifonics zxi6404.חיברתי אליו סאב בגישור שאם אינני טועה מקבל בסביבות ה200 rms.
עכשיו נסיתי לקרוא במפרט שלו ולא הצלחתי להבין לכמה אוהם אפשר לרדת בגישור שלו.
אני שואל את זה כי אני מעוניין להחליף את הסאב שלי והבנתי שאסור שהסאב ירד יותר נמוך מהמגבר.
ואם כבר פתחתי נושא אז אשמח לקבל המלצות לסאב יד שניה באיזור ה800 ש"ח שיהיה מדוייק ונקי ושיירד לטונים נמוכים.
תודה מראש.