Jump to content

roy4545

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי roy4545

  1. צריכת הדלק לדעתי ממוצעת לרכב בעל מנוע 2 ליטר,אכן הטיפולים שלה לא זולים. אני אישית מוצא את הרכב הזה מאוד נוח לנהיגה. אכן ישנה מחלה אחת שגם הרכב שלי "נפל" בה ממש לא מזמן והיא נזילה בצינור שמן הגה כח,תיקון במוסך מורשה עולה 2000 ש"ח
  2. הmt-23 עדיף על ההרץ לפי דעתי,יותר מפורט ולפי דעתי גם טיפה יותר חמים ונעים לאוזן. מבחינת עוצמה ההרץ יותר חזק.
  3. להביא מחו"ל לא תמיד יחסוך לך כסף,ויש פה בארץ אחלה מערכות מולטימדיה שיתאימו לך. להתקין זה גם לא סיפור.
  4. לחיצה ארוכה על כפתור הmenu עד שייפתח pro menu (לא easy menu) אז תגיע לcrossover ומשם שיהיה לך בהצלחה כי אני לא הכי טוב בכיוונים
  5. הקפצה 1000 ש"ח
  6. הייתי הולך על הסלסטרה,מגבר מעולה שימשיך איתך כמה שנים טובות,ואז לאט לאט תשתדרג ותחליף את הסט הקדמי,רדיו וכו'.
  7. http://www.crutchfield.com/S-78xTRfxByQ3/p_500MRXM100/Alpine-MRX-M100.html נקנה לפני חודש, היה בשימוש 3 שעות בלחץ, נמכר עקב רצון לשדרג. הספקים 600 ב4 אום 1000 ב2 אום מגיע עם תעודת לידה. 1300 ש"ח אני מאיזור המרכז רועי 0525112267
  8. היה לי באוטו את הebx250 ולאחר מכן את הes300. הראשון יותר מדוייק ומהיר ויותר מתאים לטראנסים. לעומת זאת השני השתלב הרבה יותר טוב בראפ והיפ הופ. אם אתה מחפש יותר עוצמה אז הebx300 יתאים לך. לדעתי עדיף לך לקחת את הes וגם לחסוך כמה שקלים על הדרך.
  9. תתחדש ותהנה באמת התקנה מדהימה ומושקעת. יצא לי לשבת באוטו כמה דקות ובאמת שומעים מעולה למרות שצריך לסגור כמה פינות בכיוונים. שאפו לג'וניור !
  10. http://www.siz.co.il/my/r3kzmyiw4ogz.jpg כמו שאתה יכול לראות אצלי גם הוחלף הרדיו המקורי למשהו טיפה יותר רציני וזה לא פגע בתצוגה של השעון או המזגן. ממליץ לך גם כן לעשות זאת. ד"א תודה רבה לישראל ג'וניור
  11. אז כמובן שה- xl יהיה יותר חזק, למרות שגם מהרגיל אתה לא תתאכזב לדעתי.
  12. +1 ל hi energy xl שמעתי את הסט הזה לפני שבוע ברכב ללא בידוד ועדיין הוא ממש הפתיע אותי.
  13. אוקיי הבנתי חברה תודה רבה על העזרה ...וכן אני אצטרך להחליף צ'יינגר כמו שאמרו פה.
  14. יש לי כבר צ'יינגר של סוני ואני מעוניין להמשיך איתו אלא אם כן אני אמצא HU עם כניסת USB
  15. ידעתי שיגידו את זה אבל מי שאמר לי את זה התקין מכשירים כאלה כמו מים ואני סומך על המילה שלו.. יש עוד מכשירים טובים בסכום הזה?
  16. יד שניה בא בחשבון, אני מחפש נטו איכות סאונד ושתהיה אפשרות לחבר אותו לצ'יינג'ר ד"א רציתי לקנות את האלפיין 9855 אבל אמרו לי שהאיכות בו על הפנים אז הוא ירד מהפרק. תודה מראש.
  17. לא יודע אם זה הכי זול אבל אני יודע שאח שלי רכש את הסט הנ"ל בדיסק מונטנה בת"א במחיר לא רע בכלל.
  18. לא קצת חלש לאליט?
  19. טוב לדעת תודה רבה באמת הייתי מאוד קרוב לרכוש את הזטק..עכשיו חזרו הדילמות
  20. הבנתי תודה. ובכל זאת אם היתה לך אופציה על זטק יד 2 או סלסטרה חדש מה היית עושה?
  21. לא אני מחפש 2 ערוצים...השאלה מה ההבדלים בין זטק לסלסטרה?
  22. מצטרף לשאלה של מייק. מה עם הסלסטרה fa 2.150 ביחס ל xetec p2 מבחינת ניצול מקסימלי של הסט ולא פחות חשוב איכות הסאונד?
  23. תודה אבל קניתי כבר hertz ebx250 אחלה של סאב.
  24. תודה רבה על העזרה. אני אשמח לקבל עוד הצעות לסאבים טובים
×
×
  • תוכן חדש...