Jump to content

roy4545

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי roy4545

  1. נתחיל מזה שהמערכת הזאת לא טובה לכשעצמה ככה שאל תצפה ליותר מדי. יכול להיות שהבאס והטרבל ב"איקולייזר" יותר מדי ימינה שם (גבוהים בעיקרון) התוצאה הכי טובה שהצלחתי לקבל זה לשים את הטרבל בדיוק על האמצע והבאס 3 תזוזות שמאלה, אמור קצת להפחית את העיוות המוקדם אך לא יעלים אותו. הייתי ממליץ לך להחליף את הרמקולים למשהו טיפה יותר איכותי אבל לא יודע אם מעוניין. בכל זאת מקווה שעזרתי. רועי.
  2. אני הייתי ממליץ לך לחשוב על לרכוש es300 נוסף במידה והמגבר שלך יכול להחזיק אותם. קודם כל זה אחלה של סאב, וזה נכנס לך בתקציב + בנייה של תיבה כפולה. אני אישית שקלתי את האופצייה הזאת מאוד ברצינות לפני שרכשתי את הhx300 . רועי
  3. עניין של טעם כנראה
  4. היה לי את הסט הזה לפני שנתיים בערך, קניתי אותו בסביבות ה400 ש"ח הוא באמת נשמע מצויין אם מתקינים אותו כראוי. אם אתה לא מחפש עוצמה גבוהה זה באמת אחלה סט ושווה את המחיר. ודרך אגב אצלי הוא היה נשמע הרבה יותר טוב מכל סט של דוטק ששמעתי ושמעתי לא מעט סטאפים, הסט הכי גרוע של מורל לדעתי.
  5. הלכתי לבסוף על הp6 לא היה את הצמיגים שהזכרתם ברעננה והייתי ב3 פנצ'ריות אני מאמין שהם יספקו אותי מבחינת האחיזה כי בכל זאת אין לי עוד אודי S3 או גולף GTI לצערי בנתיים אני לא מעמיס על הצמיגים ונותן להם בסביבות ה5 אלף ק"מ הרצה תודה בכל זאת לעוזרים רועי
  6. תודה, מה עם פירלי p6 מישהו ניסה,מכיר?
  7. תודה vladclar מה הצמיג הכי אוחז מבין אלה ומה אורך החיים בערך? ואיפה אפשר להתקין באיזור השרון?
  8. אהלן אז ככה הסט שלי מתחיל להראות סימני יובש ואני מתחיל להרגיש איבודי אחיזה קלילים ככה שהחלטתי השבוע להתחדש. אני מחפש בעיקר אחיזה טובה על הכביש אך עם זאת אורח חיים סביר. התקציב הוא עד 2500 ש"ח המידה היא 195/65 R15 כרגע מותקנים michelin energy saver מישהו יכול לתת חוות דעת עליהם כשהם חדשים? תודה מראש רועי.
  9. באמת ציוד מעולה התקנה נראית טובה ונקייה כמו תמיד יש לציין. והרכב
  10. זאב בעור כבש: גולף VR6-MK3 כבש בעור זאב: יונדאי וולוסטר
  11. אוקיי תודה רבה על העזרה חברים,עכשיו נשאר רק לחפור קצת באתרים האלו ולברר עלויות ופרטים.
  12. חברים אני מקפיץ את השרשור כי לאור הנסיבות חשבתי ללכת אולי לכיוון של קורס נהיגת מסלול באירופה של כמה ימים אולי כאן תוכלו לעזור לי יותר,הבנתי שיש איזה קורס של פורש בצרפת אם אני לא טועה,אשמח לקצת מידע ומחירים. תודה מראש. רועי.
  13. תודה לעוזרים רוני,אכן הטיול ברובו מיועד לנהיגה ולכן יום אחד בשבוע לא ממש יתאים. אם כך אני מבין שאין הרבה אופציות בעניין הזה,אבל אני בכל זאת אנסה לברר על המסלול ליד לונדון. עוד מישהו אולי יכול לעזור? תודה. רועי.
  14. שלום אני ואחי החלטנו לעשות טיול קטן בעוד כחודש על מנת לחוות קצת נהיגה על מסלול ברכב ספורטיבי, מכיוון שאנו חסרי ניסיון בתחום רציתי לשאול אם ישנו באירופה מסלול שהוא יחסית נוח לנהיגה, שלא כמו הנורבורגרינג שהבנתי שיש הרבה קטעים מסוכנים ואפשר חלילה להיכנס בבטון אז בשורה התחתונה אני מחפש מסלול "פתוח" אם אפשר לקרוא לזה כך.ואם אפשר לשמוע קצת על עלויות זה יהיה מבורך. תודה מראש רועי
  15. +1 ל es 300 באמת סאב נציל ומדוייק יחסית ומשתלב מצוין,אמנם לא יורד כל כך נמוך אבל יכול להיות שאם תשמע אתה תאהב אותו, מה לעשות ידידי בתקציב כזה צריך להתפשר קצת ד"א אפשר למצוא אותו לדעתי בקצת פחות מ1200 רועי
  16. תתחדש ותהנה, באמת בחירה מצוינת למגבר 2 ערוצים חזק ואיכותי עם תמורה מעולה למחיר. אני כבר כמה חודשים עם המגבר הזה,הגביר כבר 2 סטים (elate ו-xl ) בכבוד, איכות נהדרת ומקסימום עוצמה, ואלה לא סטים שהכי קלים להגברה,בשורה התחתונה אני ממש מרוצה מהקנייה ואני מאמין שגם אתה תהיה.
  17. אני מקווה לבוא מוטי,הכל תלוי במצב ההנגאובר מחר
  18. את האמת שלא שמעתי משהו יותר עוצמתי ובגלל זה אני חושב על זוג XL מה שכן מאוד אהבתי את המידבאס של הזפקו קומפטישן, הוא גם מאוד אגרסיבי ולא חסרה לו עוצמה. חשבתי גם פשוט להישאר עם הסט ולהוסיף לו מידריינג' של ההי אנרג'י,זה יכול להיות מעניין תחשוב על זה.
  19. אתה חושב על סט יותר עוצמתי מה-xl / יותר איכותי? 2 סטים באים בחשבון? ד"א אני גם חושב שהתקציב טיפה נמוך,יהיה די קשה להרכיב סט אפ איכותי וחזק לדעתי.
  20. אותי יותר מעניין אם האוטו בכלל יעבור את ה100 קמ"ש תתחדש חוחו!
  21. אפשר לחבר ארבעה רמקולים לשני ערוצים באמצעות קרוסאובר ואפשר גם לחבר 4 רמקולים ל4 ערוצים (כל אלמנט לערוץ) וזו עבודה אקטיבית כמו שציינתי. לזה נגיע בהמשך אחרי שתחליט איזה רמקולים או סט קומפוננט אתה מעוניין לקנות,מה התקציב וכו, ושוב לגבי המידע על המתאם אני צריך לדעת איזה חברה ודגם הרדיו דיסק שלך בכדי למצוא אותו. רועי
  22. לשאלתך הראשונה התשובה היא כן,יש אפשרות לקנות מתאם לשליטה מההגה תלוי איזה מכשיר יש לך. אם החיווט שיש לך ברכב מחובר כבר לרדיו דיסק עם כל הכבלים שצריך (רימוט,רמקולים ו rca ) וכבל פלוס מהמצבר אין סיבה שהמגבר לא יעבוד. אם אתה צריך מגבר רק לרמקולים זה תלוי כמה רמקולים אתה מעוניין להגביר ובאיזה אופן (אקטיבי או פאסיבי). מקווה שעזרתי רועי
  23. איפה זה בתאילד ואיך המחירים? אני עוד חודשיים שם ואחרי התמונות האלה נראה לי שאצטרך להגדיל את התקציב
×
×
  • תוכן חדש...