-
הודעות
61 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shlomida81
-
פיפט'.. מילים כדורבנות. ועולה מעל הכל המנטליות הישראלית בנהיגה. לפעמים אני רואה דברים שאנשים עושים בכביש ואני צריך לצבוט את עצמי כדי להבין שאני לא חולם. לא תמיד זו הסיבה לתאונות אבל הרבה תאונות נגרמות מזה.
-
לא מבין את כל הדיבורים על הרכב. את מי מעניינת חתיכת פח כסופה עם צמיגים חתך נמוך כשמדובר בתאונה. העיקר שכולם יצאו משלום מזה. אמנם רבע מיליון לתקן אבל אף סכום בעולם לא מאפשר לקבל ידיים, רגליים, או חיים חזרה.
-
אני ואמא מחפשים אוטו מ10-17 אלף ש"ח - ידני - שתהיה חסכונית בדלק
shlomida81 פרסם הודעה בנושא של barzah בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לפני כחצי שני קניתי פיג'ו 306 1.4 ואני יכול להגיד שאני ממש מרוצה מהרכב. אחרי יישור קו לא ממש רציני שעשיתי הרכב באמת משרת אותי כמו שצריך. מה שאני חיפשתי זה רכב עם שנתון יחסית גבוה למחיר (שנת 2000 נכנס בתקציב שלך), חסכוני יחסית, ידני ונוח. מנוע 1.4 לא הדבר הכי חזק בעולם אבל אפשר להסתדר איתו גם עם מזגן כשרוב הנסיעות הן לא עם 5 אנשים ברכב (יש גם 1.6 אבל קשה למצוא ידניות משנים גבוהות מה גם שהמחיר עולה קצת). מה שכן, מומלץ בכל מקרה לחפש כמה שיותר כדי למצוא רכב שמור כי בסופו של דבר האמינות נגזרת בעיקר מזה. מקווה שעזרתי. -
לא מכיר גירים רובוטיים אחרים אבל בתור אחד שנסע הרבה על האוטו הזה למרחקים ארוכים אני יכול להגיד שהגיר פשוט מוציא את הכיף מהנסיעה... אולי הוא לא הופך אותה לבלתי נסבלת אבל אין טיפה של הנאה. וחבל.
-
לי יש אחת שנת 2000 והקוטר הוא 6.5 אבל מבחינת העומק כמעט כל מגנט נוגע בחלון. הרמקולים המקוריים שהגיעו עם הרכב הם באמת 6.5 אבל המגנט שלהם היה מאוד שטוח ככה שבכל מקרה כנראה שתצטרך להתפשר על 5.25.
-
היתה לי את אותה הבעיה (306 1.4 2000) עם חריקות בהכנסה להילוך שני ולאחר החלפת שמן גיר לשמן סינטטי מלא (שתוך כדי ההחלפה התגלה גם חוסר של שמן) הבעיה די הסתדרה. לא ייאמן כמה לשמן יש משמעות מבחינה הזאת.
-
בעיה בנעילה מרכזית- פיג'ו 306 2000
shlomida81 פרסם הודעה בנושא של shlomida81 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הייתי היום אצל אורן שרותי רכב בחולון והוא התקין לי מנעול נהג חדש מקורי. תודה! ואיך שהוא עובד... ממש תאווה לעיניים -
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות קומפוננט, HU ורמקולים אחוריים בנפרד ולהתקין אותם במקום מקצועי. מידת הרמקולים הקדמיים ברכב היא 6.5 וממה שראיתי לאחר פירוק הרמקולים המקוריים שאין יותר מידי עומק מהמשטח שהרמקול יושב עליו עד לחלון (הרמקולים המקוריים שטוחים כאלה). השאלה שלי היא האם יש נתון לגבי עומק של רמקולים (אני מעוניין להזמין דרך האינטרנט, טלפון) כמו שיש לגבי הקוטר כדי למנוע חוסר התאמה שלהם מהבחינה הזאת? הבנתי שאפשר ליצור הגבהה במצב שכזה אבל זה ככל הנראה לא יאפשר לסגור את מכסה הפלסטיק המקורי שתואם לדלת (או שאני טועה?). תודה.
-
מהי מידת הרמקולים ברכב שלי? שרשור מתעדכן
shlomida81 פרסם הודעה בנושא של sssmr.s בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
פיג'ו 306 2000- "6.5 -
קניתי את הרכב בסוף וממה שיצא לי לראות אני מרוצה . הסחיבה בסדר גמור ולמרות שהמזגן לא מקורי הוא מקרר כמו שצריך. ממש תודה על העזרה לכולם.. לא הייתי יודע יותר מידי מה לעשות בלי העצות שלכם
-
בעיה בנעילה מרכזית- פיג'ו 306 2000
shlomida81 פרסם הודעה בנושא של shlomida81 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם יש מקום קצת יותר רחוק זה גם אחלה -
בעיה בנעילה מרכזית- פיג'ו 306 2000
shlomida81 פרסם הודעה בנושא של shlomida81 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ר"ג-גבעתיים-ת"א המקום הכי טוב שאתה מכיר תודה מראש רפי! -
בעת נעילה של הרכב עם שלט האזעקה מתבצעת נעילת הדלתות ומיד פתיחה שלהן, שלא לדבר על הרעש שהיא עושה. כדי לנעול את הרכב אני נועל קודם כל עם המפתח (גם מרעיש בזמן שנועל) ומפעיל את האזעקה עם השלט. מישהו יכול להמליץ על מקום מקצועי באזור המרכז שמטפל בבעיות כאלה? אם אפשר לדעת מהתאור בערך במה מדובר כמה אמורה להיות עלות תיקון של התקלה? תודה.
-
שאלה כללית בנושא ניקוי שמשה מלכלוך עקשן [נערכה הכותרת, להבא נא לשם לב]
shlomida81 פרסם הודעה בנושא של shlomida81 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בסופו של דבר השתמשתי באלכוהול וזה הוריד את כל הסימנים די בקלות (אני בטוח שכל הדברים האחרים היו עוזרים גם רק שאני עובד בבית מרקחת ואת זה היה לי הכי קל להשיג ). תודה לכל מי שייעץ! -
פיג'ו 306 1.4 - שאלה בנוגע למזגן
shlomida81 פרסם הודעה בנושא של shlomida81 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
רוצה גם רוצה. טוב לי הרצליה . תודה. -
שאלה כללית בנושא ניקוי שמשה מלכלוך עקשן [נערכה הכותרת, להבא נא לשם לב]
shlomida81 פרסם הודעה בנושא של shlomida81 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה ותודה על עריכת הכותרת.. באמת שניסיתי.. -
שאלה כללית בנושא ניקוי שמשה מלכלוך עקשן [נערכה הכותרת, להבא נא לשם לב]
shlomida81 פרסם הודעה בנושא של shlomida81 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני יכול להשפריץ אותו גם על הפח או שזה כבר יפגע בצבע? -
פיג'ו 306 1.4 - שאלה בנוגע למזגן
shlomida81 פרסם הודעה בנושא של shlomida81 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אוקיי אבדוק זאת תודה! -
פיג'ו 306 1.4 - שאלה בנוגע למזגן
shlomida81 פרסם הודעה בנושא של shlomida81 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ככל הנראה אתה צודק באבחנה כי באמת היה נדמה לי ששמעתי אותם מתחילים לעבוד ואז המזגן מתחיל בפעולה. מדובר בתקלה או במשהו מכוון? איך ניתן לקבוע את התחלת הפעולה בעת הדלקת המזגן? -
לא מזמן קניתי את הרכב ושמתי לב שהמזגן שקירר קודם לכן לא מקרר כשאני מפעיל אותו. כשנסעתי בכביש מהיר הוא התחיל לקרר ואז שמתי לב שפעולת הקירור מתחילה רק כשאני מגיע להילוך שלישי (ואז הוא מקרר מאוד ולא דועך בירידה לנסיעה איטית).. נשמע הגיוני? יש דרך לגרום לו להתחיל לקרר עם ההפעלה? במסמכי הרכב מצאתי את טופס האחריות על המזגן (הותקן ברכב עוד לפני שנמסר ליד 1) וראיתי שמדובר במזגן של "אלכס אוריגינל". זה אומר שהוא לא מקורי? מה ההבדל בין מזגן לעומת אחד שלא?
-
שאלה כללית בנושא ניקוי שמשה מלכלוך עקשן [נערכה הכותרת, להבא נא לשם לב]
shlomida81 פרסם הודעה בנושא של shlomida81 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה! וכן גם על הפח יש לא מבין איך הם הגיעו לשם... -
לפני כשבוע החליפו לי שמשה קדמית לאחר שהקודמת התנפצה, ועל השמשה החדשה יש סימני נייר דבק עיקשים שמסרבים לרדת. אחד מאנשי אוטו דיפו שראה את זה ייעץ לי לעבור באופן פרטני עם סקוטש על הסימנים ולהוריד אותם אבל שאני חושש שזה סתם יוביל לשריטות בלי לעשות הרבה. יש למישהו הצעה איך להוריד את זה מהשמשה? אני חשבתי בכיוון של ממס מסויים או חומר ייעודי מסויים.. קיים דבר כזה?
-
נשמע מחיר בסדר, ונראה לי שכדאי לעשות את זה על ההתחלה אחרת זה נהיה סחבת תודה על הלינק ועל כל המידע! האמת שהיום יש לי 205 1.4 ולאחותי 206 1.4 (ידנית) כך שיצא לי להרגיש את המנוע בנפח הזה. השאלה היא כמה המנועים האלה שונים בין הדגמים ואם יש שוני מבחינת הדורות של 306 בתחום הזה (למרות שאני נוטה לחשוב שדגם מנוע זהה היה לכל אורך הדגם). יצא לי לעשות על האוטו המדובר סיבוב והמנוע שלו מרגיש טוב אבל בלתי אפשרי לדעת יכולות והתנהגות במצבים שונים (כמו עם מזגן, יותר משני אנשים ברכב...). אתה מכיר מישהו בעל נסיון עם 306 1.4 ידנית שיוכל לתת דעתו בעניין? ושוב תודה.
-
תודה על העצה. ממש סיפור עם הגג שלהן אהה? לא עשית איזה בירור לגבי עלות מתישהו? איך הרכב באופן כללי אתה יכול להגיד שאתה מרוצה ממנו? האמת שחשבתי לקנות אחת כמו שלך (1.6) כי גם ככה ההבדל בצריכת דלק לא משמעותי אבל רציתי מודל יותר עדכני וידנית. לפי מה שקראתי בפורומים היו שינויים במערכת החשמל של הרכב מדור שני לשלישי ועוד בכמה דברים (למרות שלעומק לא הבנתי כמה משמעות יש לזה מבחינת תקלות). בכל מקרה 1.6 ידנית 5 דלתות שנת 2000 אין, וב-2001 אמנם יש אבל הסיכוי למצוא ידנית נראה לי מאוד קלוש. אני עושה נסיעות עירוניות בעיקר אז הנחתי שמנוע 1.4 יספיק לי בשביל זה, מה אתה אומר?
