Jump to content

Format1

  • הודעות

    53
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Format1

  1. לא ראיתי פחות מעניין אותי פורמולה אני אדרג מה מעניין אותי כאשר הראשון -הכי אהוב 1. ראלי(מת על זה!!! תענוג לראות) 2. מכוניות סאלון וGT וכל אלה... 3. פורמולה 1
  2. זה חוקי? או שאמרת את זה בצחוק?
  3. נראה לי שזה משתנה. כי אני ראיתי פעם אוודי ואם אתה אומר שראית מרצדס אז..
  4. מה היה בידיוק?
  5. עזבו אותו עם הפוזה מה אכפת לכם בכלל?! הוא שאל על המכונית לא שאל כלום על פוזה. לא מבין מה הבעיה שלכם? הוא אוהב רכב בצורה ספורטיבית כמו שיש אנשים שאוהבים מכוניות גדולות וכמו שיש אנשים עם מנועים גדולים. זה שהוא אוהב מכונית בעיצוב ספורטיבי לא מבין מה אתם בכלל רוצים? גם אני הייתי מעדיף רכב עם עיצוב ספורטיבי יותר כי זה פשוט יותר יפה! הרי גם אתם הייתם מעדיפים לנסוע במכונית יפה יותר... בקיצור, מה התקציב שלך? תחשוב על אופל אסטרה GSI שנת 94-96 או על אופל קורסה ראיתי שעשו אותה ממש יפה מבלי הרבה מידיי עבודה.
  6. אולי, אבל בספר הוראות של היצרן זה מה שכתוב. לא אני המצאתי את זה זאת בסה"כ נסיעה של 100 מטר במהירות נמוכה עם בלם יד (לא צריך להרים אותו עד הסוף,אלא קצת שתיהיה נגיע טובה בתוף) ולא עושים את זה כל יום! מדובר במשהו בתדירות נמוכה מאד
  7. אבא שלי כשרק קיבל את רשיונו היו פעמים רבות שהוא היה שוכח להוריד את בלם היד. אין שום בעיה אתה יכול לישון רגוע. זה אף טוב (לא לנסוע 3-5 דקות), אלא כ100 מטר עם בלם בכדי לנקות אותו מכיוון שבלם היד אינו יול לנקות את עצמו(לא יודע בקשר למכוניות כמו מרצדס, אבל עד כמה שידוע לי אין כזה דבר)
  8. איך הגעת למצב כזה עם כל כך הרבה ליקויים? היית צריך לטפל ישר כשהליקוי רק הופיע. אולי אתה קצת מגזים. אתה יכול לעשות כזה דבר:ללכת לעשות טסט מבלי תיקון של שום דבר ואז תסתכל מה הם ימצאו אולי הצמיגים שלך עדיין מספיק טובים ואולי כך גם הברקסים. בקשר לנזילות הגה כוח אני לא יודע אם הם ישימו לב להכל. אולי הליקויים קלים וזה בסדר.
  9. גם לנו קרה דבר כזה פעם אחת ותיקנו את זה לבד הרמקול שמשמיע את הציפצוף נידפק(דבר שבחיים לא חשבתי שיכול לקרות). חשוב לדעת כאשר,נגיד, אתה פותח את הדלת אמרת שאין ציפצוף, אבל האורות עובדים? דבר נוסף יש לי כזאת אזעקה ולי יש מפתח קטן . אם תשים לב לחוברת של האזעקה יש הסברים שרק לא מזמן שמתי לב לכך. אתה פותח את מכסה המנוע ושם יש לך תיבה קטנה של האזעקה ולשם אתה מכניס את המפתח ואז בחוברת כתוב כל מיני דברים. לדוגמא אם אתה רוצה שהאזעקה תפעיל את עצמה לבד אחרי 5 דקות שאין פעילות במכונית סובב את המפתח פעם ימינה פעם שמאלה ושוב ימינה, זאת דוגמא אז אולי אתה צריך לכוון משהו שם.
  10. הכיסא יושב על מסילות אתה צריך לקחת את הכיסט ולהעריך(להוסיף ברזלים) לרגליים של הכיסא ואז להחזיר למסילות(ככה חבר של אבא שלי עשה באופל,לא יודע איך הכיסא בנוי בסובארו ג'סטי)
  11. מה זה? זה צמיגים זה? כקונדום לא הייתי משתמש בגומי הזה. הם נראים משנת 91 (מאז שהרכב קיים) כשירד גשם אתה תיהיה כמו מחליקן על הכביש. תחליף מהר! לפחות אתה יכול להשתמש בפיתרון זמני:לקחת את הצמיגים האחוריים ולשים מקדימה ואת הקידמיים אחורה. כי לפי התמונות הצמיגים האחוריים נראים יותר "סביר"
  12. לדעתי לא כדאי לשים מצבר שהוא יותר ממה שבא במקור. אצל אבא שלי ניגמר פעם המצבר הוא הלך למוסך. המוסכניק שם לו זמנית מצבר 80A ואמר שבעוד כמה ימים יגיע המצבר שהוא צריך ושהוא יחליף לו. לדעתי זה יכול לגרום לשריפת נורות אולי, ממש לא בטוח. תראה אני לא מבין במערכות חשמל, אבל אם במקור זה אמור להיות 60A אז למה לא לשים כמו שהיה? בקשר לשמן תלוי איזה רכב יש לך בעיקרון חצי סנטטי הוא יותר טוב מאשר שמן "רגיל" הוא שומר יותר טוב על המנוע.יש גם שמן יותר טוב מחצי סנטטי אבל הוא יקר יותר. אני לא יודע אם תרגיש את זה בנסיעה, אבל בטווח הרחוק זה ישמור על המנוע יותר טוב
  13. אוקי תודה. אני חושב שאני יודע על אילו רמקולים ללכת אלו רמקולים טובים נכון? http://zap.wallashops.co.il/shopmind_sites/future/product.asp?pf_id=YHTSA6990S
  14. אוקי אז כך יהיה. ביום ראשון כנראה אני אסע לקנות אותה סופית
  15. כשאתה אומר מתחמם עד כמה מתחמם? לאיזו טמפרטורה זה מגיע? אני לא יודע לחבר שלי יש סובארו שנת 87 הוא תמיד נוסע אם מזגן והרכב נוסע יפה מאד ואין שום בעיות התחממות והוא נוסע מרחקים לא קטנים
  16. אני עדיין לא חייב לקנות אותה. אני מפחד מהמנוע כי הוא נראה לי ממש חלש, אבל לא יודע נסעתי עם מזגן והמכונית נסע טוב...:-/ כמה כוחות סוס יש ב1.2 60? יחסית למשקל המכונית זה סביר?
  17. אני יודע בידיוק על מה אתה מדבר. מכונית מדהימה. זאת אופל אסטרה GSI ליטר2 של שנת 94-95 הם ממש משופרים יפה יש להם עיצוב מדהים!!!!!! עולים בסביבות ה 30K ניתן להוריד בטח את המחיר כי אתה יודעים מה עושים עם מכונית ספורט(צלחות...חריקות... ועוד...) יש כאלו מכונית למכירה ניתן למצוא ללא כל בעיה. יש שם עד כמה שידעו לי מחשב שמראה את צריכת הדלק,איזו מנורה שרופה,מתי צריך להחליץ ברקסים,טמפרטורות וכו'...(כן כן !!! שנת 94 ויש את כל זה או לפחות אמור להיות) יש המון תמונות אתה יכול לראות כנס לגוגל>תמונות ותכתוב: OPEL ASTRA GSI
  18. קניתי JVC G300 במכרז(רדיו דיסק) מה אתם אומרים? זה ריוד דיסק טוב? ואילו רמקולים אני צריך בשביל שתיהיה איכות טובה(אני לא שומע את הרדיו בעוצמה חזקה ואני גם לא זקוק לסאב וופר בניפרד) ככה שאני צריך רמקולים שיהיו כמה שיותר זולים וחשוב שתיהיה איכות מאד טובה. http://www.netaction.co.il/item.phtml?item=1923835 זה הרדיו
  19. ביום ראשון אני הולך לקנות רנו קליאו שנת 2002 מליסינג יד ראשונה 1.2 ליטר נפח מנוע וגיר רגיל בבדיקת קומפיוטסט היו בעיות רק בצימיגים הם שחוקים מידיי ובחברה שאני קונה(סנטראל סיקס) נותנים לי אחריות לשנה ועוד כמה שריטות בעלי משמעות נמוכה. המכונית עברה 40 אלף. אני קונה אותה במחיר של 50 אלף והם עוד נותנים לי תלוש במתנה לקניית רדיו דיסק במקום הרדיו שיש שם עכשיו(והם נותנים לי אותו גם כן). מה אתם אומרים? נסעתי בה עם מזגן והכל נראה שהכל בסדר. המכונית מאד שקטה יד הגה כח אין חלונות חשמל יש נעילה מרכזית אני חושב הדבר הזה שצריך להכניס קוד ו... את שאר הדברים אני אברר מחר אני כנראה קונה אותה. כבר שילמתי 3 אלף בשביל שישמרו לי אותה וביום ראשון אני מביא עוד 19 אלף... בקיצור מה אתם אומרים שווה? כי במחיר כזה אפשר לקחת גם פיאט פונטו ספייס
×
×
  • תוכן חדש...