Jump to content

pozailov

  • הודעות

    478
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pozailov

  1. תוודא שהמידה מתאימה בול אחרי שאתה סגור על עצמך, גש לכל פנצרייה עם הגנטים ותבצע בדיקת איזון סביבות 120 שקל לרביעייה
  2. יש לך ניסיון עם המכשיר הזה? יכול לעשות את העבודה עם מורל טמפו?
  3. הכיסא של הנהג אצלי בסובארו b3 קרס. מבעל מקצוע אחד הבנתי שדי מורכב להתעסק עם הכסא שלהם כי הוא בא בתבנית או משהו כזה . אשמח לעזרה , תודה
  4. יש חיה כזאת? נניח 40-50rms לערוץ?
  5. הכוונה היא ממש כמו הסאב וופרים האלה שמיועדים לנגן מיטבית ללא תיבה. תודה מראש
  6. רק לשימוש של שמיעת מוזיקה וניגון dvd האם שווה לשלם 600-800 ש"ח?
  7. מכשיר משומש במצב חדש, בכמה סביר לקנות כזה מכשיר? תודה מראש!
  8. צלצלתי לבחור, נמכרו לצערי חבל כי בדיוק לטעמי וגם מקוריים (חשוב לי מאוד) אם יש רעיון נוסף אני אשמח
  9. כמה שיותר שקטים (קריטי!) ואוחזים, עם אורח חיים טוב. מוכן לשלם... תודה
  10. מצטרף
  11. תוכל לשפוך קצת אור על הנושא? לאיזה הד יוניטים ניתן לשדך מגבר כזה?
  12. נתקלתי בכמה בתים שיש להם מערכות בסלון עם סאב וופר אלחוטי, מה שחוסך המון התעסקות בהעברת כבלים. למרות שבבתים אין בעיה להעביר כבלים עדיין הדבר מאוד יעיל. ברכב לעומת זאת להתקין סאב זאת פרוצדורה קצת יותר מורכבת (לא אומר שקשה). אם יש דבר כזה גם לרכב אשמח לתגובות.
  13. לרכב סובארו b3. מותקן אצלו דאבל דין של פנסוניק. העניין הוא שהרמקולים מספקים אותי מבחינת עוצמה ובאס, אבל הטרייבל נשמע כאילו הוא מנוגן מטוויטרים שרופים (רמקולים אורגנליים של הרכב) לכן חשבתי לשדך רק טוויטר או להחליף לקומפוננט. לא רוצה להשקיע יותר מכמה מאות שקלים אשמח להמלצות, תודה
  14. http://www.google.co.il/search?noj=1&tbm=isch&sa=1&ei=o715Vr-EOIbyPciUNA&q=subaru+impreza+hatchback+2008&oq=subaru+impreza+hatchback+2008 &gs_l=mobile-gws-serp.3..0l2j0i8i30l3.8549.9008.0.9491.2.2.0.0.0.0.270.519.2-2.2.0....0...1c.1.64.mobile-gws-serp..0.2.518.2Ix80VKWA5o#imgrc=1GWJRg54qYj70M%3A
  15. שלום לכולם, התחדשתי בסובארו הנ"ל, דגם rx מנוע 2000. הרכב נוצץ שמור ברמות, הדבר היחיד שמפריע לי זה שיש טסות כמה צריכים לעלות חישוקים מקוריים לרכב הזה? שיהיה משומש (לא מאמין שאפשר למצוא חדש) כמובן שעל הדרך אשמח להכוונה לאיפה לקנות או מי מכיר מישהו שמוכר. תודה מראש!
  16. הרכב ממודל 2008 האצ'בק 0545512177 - ניר
  17. ברור לי שהיא לא העדיפה מבין הרבה רכבים אבל משהו במראה שלה פשוט קורץ לי שמעתי שהרכב גם די אמין אשמח לעזרה, שמעתי שיש להם מועדון כזה, אולי מישהו רוצה למכור שם?
  18. מחפש את הרכב הזה כבר כמה חודשים הבעיה שלא מצאתי שמורות עם ק"מ נמוך מוכרים ? מכירים מישהו שמוכר ? אני קונה במיידי ! 05455127177 - ניר
  19. דיברתי עם הבחור הבוקר, עד שיצאתי מהעבודה כבר לא עונה יותר. מחפש בנרות !
  20. מחפש את הרכב הזה כבר כמה חודשים הבעיה שלא מצאתי שמורות עם ק"מ נמוך מוכרים ? מכירים מישהו שמוכר ? אני קונה במיידי ! 05455127177 - ניר
  21. pozailov

    GENESIS DUAL MONO

    Up up up
  22. pozailov

    GENESIS DUAL MONO

    גמיש 0508711871
  23. למכירה אחד המגברים היותר איכותיים שיצא לי להשתמש בהם . מצב קוסמטי 9/10 שמור מאוד ! מחיר בשביל למכור בלי ויכוחים - 1500 לבוא ולקחת - 0508711871
  24. שלום לכולם, מכירה זריזה ביותר של שני הפריטים הmlk - מגיע כסט וופר וטוויטר ללא קרוס, כמובן הסדרה הגבוהה ביותר של הרץ. המגבר של גנסיס מהסדרה הגבוה שלהם. אין צורך להרחיב עליו במילים - בתעודת לידה 150 rms לכל יציאה ( לצערי אין קופסא ואין תעודת לידה) מצב קוסמטי 9/10 שניהם שמורים במצב מצויין!!! מחיר עקב רצון למכור - 3000 בלבד לשניהם ביחד! 0508711871 גיא. אזור המרכז
×
×
  • תוכן חדש...