שלום לכולם. מה שאני צריך זה עזרה בהרכבת מערכת בסביבות ה1000 שקל עכשיו באוטו יש מערכת שלמה של סוני שבאה בחבילה זאת אומרת שבאוטו יש רדיו דיסק, מגבר וקומפונט(שבא עם 4 טויטרים). הקטע שלא שומעים טוב בכלל בגלל שאין שום מקור לבאס ושהיא ישנה.
קצת פרטים על הרכיבים:
מגבר: sony xplod xm-752eqx
http://cgi.ebay.com/Sony-XM-752EQX-2...em280298412729
פאנל: sony xplod cdx-f5705x
http://www.crutchfield.com/S-iU2A7jl...DX-F5705X.html
ובקשר לשאר אני לא יודע..
מה שאני רוצה בתקציב זה סאב וקומפוננט עכשיו מה שאני הולך לעשות זה לשים את הסאב ועם השיפור לא יהיה מספיק אז אני ישים את הקומפוננט. אז אם אתם יכולים להמליץ לי על סאב שיתאים למגבר.