Jump to content

aracer

  • הודעות

    70
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aracer

  1. תודה רבה על התשובות אבל שתי שאלות, זה שהמגבר מוציא 200RMS זה אומר שהסאב יכול להיות יותר אבל פשוט לא ינוצל? והשאלה השניה זה איך אני יכול לדעת שאני קונה סאב משומש אם הוא במצב טוב?
  2. שלום לכולם אני רוצה לקנות סאב ויש לי באוטו את המגבר והרדיו האלה: מגבר: sony xplod xm-752eqx http://cgi.ebay.com/Sony-XM-752EQX-2...em280298412729 פאנל: sony xplod cdx-f5705x http://www.crutchfield.com/S-iU2A7jl...DX-F5705X.html עכשיו אם אתם יכולים להמליץ לי על סאב שיתאים שיהיה בסביבות ה 400-600 שקל.. תודה מראש!
  3. סבבה תודה רבה
  4. שלום לכולם, עניין אותי אם טורבו מחייב לשים אגזוז זרימה חופשית או שזה לא חובה אבל מוסיף כוח?
  5. שלום לכולם. מה שאני צריך זה עזרה בהרכבת מערכת בסביבות ה1000 שקל עכשיו באוטו יש מערכת שלמה של סוני שבאה בחבילה זאת אומרת שבאוטו יש רדיו דיסק, מגבר וקומפונט(שבא עם 4 טויטרים). הקטע שלא שומעים טוב בכלל בגלל שאין שום מקור לבאס ושהיא ישנה. קצת פרטים על הרכיבים: מגבר: sony xplod xm-752eqx http://cgi.ebay.com/Sony-XM-752EQX-2...em280298412729 פאנל: sony xplod cdx-f5705x http://www.crutchfield.com/S-iU2A7jl...DX-F5705X.html ובקשר לשאר אני לא יודע.. מה שאני רוצה בתקציב זה סאב וקומפוננט עכשיו מה שאני הולך לעשות זה לשים את הסאב ועם השיפור לא יהיה מספיק אז אני ישים את הקומפוננט. אז אם אתם יכולים להמליץ לי על סאב שיתאים למגבר.
  6. שלום לכולם. יש לי באוטו מערכת שיש בה רדיו דיסק, מגבר וקומפונט(שבא עם 4 טויטרים). הקטע שלא שומעים טוב בכלל בגלל שאין באס ובגלל שהיא ישנה.. עכשיו אני צריך עזרה בבחירת סאב שיתאים למגבר ואם אפשר בכלל לחבר למגבר גם סאב כי יש כבר קומפוננט. בתקציב הוא בסביבות ה400-500 כולל תיבה והרכבה קצת פרטים על הרכיבים: מגבר: sony xplod xm-752eqx http://cgi.ebay.com/Sony-XM-752EQX-2...em280298412729 פאנל: sony xplod cdx-f5705x http://www.crutchfield.com/S-iU2A7jl...DX-F5705X.html לא יודע על השאר אבל כל המערכת הזאת באה בערכה שלמה של סוני. תודה מראש.
  7. כן אני יודע שהדברים לא ברורים אז אני יסביר.. בעיקרון אני לא רוצה להוציא הרבה על המערכת אז אני רוצה בעיקרון להוסיף סאב ובמידה והוא לא ישפר מספיק אני יוסיף קומפוננט. עכשיו בקשר למה שאמרתה על המגבר כרגע מחובר למגבר קומפוננט של סוני זה אומר שכבר אנ ייצתרך לוותר אליו בשביל לשים סאב או להוסיף מגבר?
  8. שלום לכולם. מה שאני צריך זה עזרה בהרכבת מערכת בסביבות ה1000 שקל עכשיו באוטו יש מערכת שלמה של סוני שבאה בחבילה זאת אומרת שבאוטו יש רדיו דיסק, מגבר וקומפונט(שבא עם 4 טויטרים). הקטע שלא שומעים טוב בכלל בגלל שאין שום מקור לבאס ושהיא ישנה. קצת פרטים על הרכיבים: מגבר: sony xplod xm-752eqx http://cgi.ebay.com/Sony-XM-752EQX-2...em280298412729 פאנל: sony xplod cdx-f5705x http://www.crutchfield.com/S-iU2A7jl...DX-F5705X.html ובקשר לשאר אני לא יודע.. מה שאני רוצה בתקציב זה סאב וקומפוננט עכשיו מה שאני הולך לעשות זה לשים את הסאב ועם השיפור לא יהיה מספיק אז אני ישים את הקומפוננט. אז אם אתם יכולים להמליץ לי על סאב שיתאים למגבר.
  9. שלום לכולם. פעם הייתי מאוד בקטע של קרטיג הוצאתי רשיון והייתי הולך פעם בשבוע(בגלל שהמחירים לא אפשרו יותר) למסלול בהרצליה. עכשיו מה שאני רוצה לדעת זה אחד מה קרה לאלפא קרטינג? אני יודע שניסגר הרצליה לפני הרבה זמן ואז ניפתח בלטרון שגם בו ביקרתי כמה פעמיים אבל עכשיו ראיתי שגם הוא ניסגר זה מה קרה הם נסגרו לגמרי? והשאלה השנייה זה אם יש בארץ איפה לעשות איזה קורס כמו של ה4 פעימות על שתי פעימות כי זה משהו שהייתי רוצה לנסות כי אף פעם לא נסעתי על שתי פעימות.
  10. לשים עוד מגבר?
  11. תגיד בקשר לקומפוננט מה בא הספציפי שהמלצתה לי? אני שואל כי אני לא רוצה לשים רמקולים במגש מאחורה בגלל גנבים.
  12. למה הקומפוננט של סוני לא נחשב טוב? ועוד משהו יש הבדל אין התיבות?
  13. **אין רמקולים מאחורה...(אבל כן יש מקום) וחוץ מזה זה אוטו שלוש דלתות(סיטרואן סקסו VTR) אז יש גם מקום ועוד שתי רמקולים בדבר הזה שעולה שפותחים את הבגז'
  14. שלום לכולם. כבר פתחתי נושא בעניין אבל לא ידעתי כמה דברים על האוטו מכיוון שהוא של אחי. מה שאני צריך זה עזרה בהרכבת מערכת בסביבות ה1000-1500 שקל עכשיו באוטו יש מערכת שלמה של סוני שבאה בחבילה זאת אומרת שבאוטו יש פאנל, מגבר וקומפונט(שבא עם 4 טויטרים). הקטע שלא שומעים טוב בכלל מסיבה ברורה אין שום מקור לבאס ושהיא ישנה. קצת פרטים על הרכיבים: מגבר: sony xplod xm-752eqx http://cgi.ebay.com/Sony-XM-752EQX-2-Channel-Amp-Very-Clean_W0QQitemZ280298412729QQcmdZViewItem?hash=item280298412729 פאנל: sony xplod cdx-f5705x http://www.crutchfield.com/S-iU2A7jl6UIu/p_158F5705X/Sony-CDX-F5705X.html ובקשר לשאר אני לא יודע.. עכשיו מה אני צריך זה שתגידו לי מה הדרך הטובה ביותר לשפר את המערכת בתקציב הזה. תודה מראש.
  15. דרך אגב יש באוטו כבר טויטרים יכול להיות שהקומפוננט בכלל מיותר?
  16. תודה עזרתה לי מאוד. ואני מאזור רמת גן. עכשיו בקשר לפאנל עם אני יוסיף לתקציב שיהיה 2000 הייתה ממליץ לי להוסיף פאנל יותר טוב?
  17. יש לי פאנל של CROWN אם הוא מספיק חזק אפשר להשאיר אותו http://www.adisound.co.il/Product.asp? ProID=103 אני לא יודע מזה קומפוננט וניתקלתי לזה הרבה אם אתה יכול להסביר לי מזה זה יהיה נחמד חח... ובעיקרון אני רוצה להוצאי כמה שיותר מהתקציב שיכלול כמה שיותר המערכת באוטו עכשיו היא נחמדה אבל לא יותר וכל דבר שאני יוסיף או יחליף ישפר אותה מאוד
  18. שלום לכולם. יש לי סיטרואן סקסו VTR ואני רוצה להשקיע 1500-+ במערכת. אני לא מצפה לאיזה מערכת על אבל אני רוצה מערכת טובה כמה שאפשר בתקציב הזה אולי עם חריגה אבל לא גדולה מידיי. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...