שלום לכולם.
כבר פתחתי נושא בעניין כי רציתי לדעת אם כדאי לי לשים 9X6 או סאב.
העיקרון קניתי את האוטו עם מגבר אבל לא ידעתי שבאוטו יש קומפוננט שמחוברים למגבר(קומפוננט של INOX PRO) והם לא משהו בכלל אז אני לא יכול לשים סאב בגלל שאין לי מגבר כי הוא תפוס על ידי הקומפוננט.
התקציב שלי הוא 400+- עכשיו מה עדיף לי לעשות לשים קומפוננט טובים יותר או 6X9 אם בכלל אני יכול..
מגבר: sony xplod xm-752eqx
http://cgi.ebay.com/Sony-XM-752EQX-2...em280298412729
פאנל: sony xplod cdx-f5705x
http://www.crutchfield.com/S-iU2A7jl...DX-F5705X.html
תודה מראש לעוזרים