Jump to content

aracer

  • הודעות

    70
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aracer

  1. מגבר מונו לסאבוופר KICKER ZX300.1 150RMS ב4OHMS ו300RMS ב-2OHMS. מצב טוב לבוא לבדוק לקחת. מחיר- 700שח. סאבוופר רוקפורד PUNCH P2 כולל תיבה. מצב מצויין לא עבר שום תיקונים. מחיר- 400שח מחיר לשתיהם-1000שח. אני מאזור המרכז. 054-7722510 - אלון.
  2. זה מגבר מונו מה שהצגתי. יש לי מגבר נוסף בשביל הקומפוננט שהוא שתי ערוצים. בכל מיקרה אני יוותר על הקומפוננט וישקיע בנתיים רק בסאב. אז בבקשה אם תוכלו להמליץ לי על הסאבים שיש לי בסביבות ה1000 שקלים כולל תיבה תודה מראש.
  3. שלום לכל המוכרים והמוכרות. אני מחפש סאב של ID 12" כולל תיבה במחיר סביר.(פתוח להצעות של סאבים ברמה דומה.)
  4. אה שכחתי את הקומפוננט יחזיק sony xplod xm-752eqx שתי ערוצים 75Wx2 4 Ohms 100Wx2 2 Ohms לא מצאתי את הכפתור עריכה בגלל זה הוספתי תגובה.
  5. כן.. 150RMS ב4 ohms 300RMS ב2 ohms
  6. שלום לכולם. אני צריך עזרה בבחירת סאב(כולל תיבה) + קומפוננט + התקנה ב1300 שקל. הרכב זה סיטרואן סקסו VTR שאני חושב שיש בדלתות מקום ל5.25 אינצ'. תודה מראש אלון.
  7. בקיצור שהשקעה ששווה לשקול אם אני משפר את המערכת שלי..
  8. חח**מילה חדשה בעברית? נא הימנע משימוש בשפת צ'אט** יש בזה משהו אבל אני אומר את זה כי אני רואה אנשים אומרים את זה.. אני לא ממש מבין במזה זה מתבטא שזה איכותי.
  9. שלום לכולם. רציתי לדעת מה HU איכותי נותן לי. זה משפר את איכות הסאונד של המערכת? אני מדבר על מערכת שיש בא שתי מגברים ושום רמקול לא מחובר ישירות לHU
  10. טוב אנשים יש קצת שינוי ואני ישמח לעזרה. התקציב עכשיו הוא 1300 שקל אבל רק לסאב הוא אם ניכנס סאב פלוס קומפוננט וגם התקנה וכבלים.
  11. אני מנסה להוריד את המחיר קצת למה 1400+- בלי התקנה זה רחוק לי. אני מחפש 1200 כולל התקנה ועם ID אני לא יכול.. הבנתה את הבעיה שלי?..
  12. ותגידו איך הP1 והP2?
  13. טוב תודה.. ניראה מאיפה אני יכול להביא.
  14. אתה מדבר על ה10 או 12 אינצ'?
  15. אבל במה הוא יותר טוב?
  16. מה הבעיה עם הסאב? הוא חלש? ומה האפשרויות שלי במקומו?
  17. ועוד התקנה... וחוץ מזה 10" זה לא קטן?
  18. שלום לכולם. היום הייתי ברדיו דיל וקיבלתי את ההצעה הבאה: מגבר מונו של קיקר 300.1=550ש"ח(משומש) סאב של קיקר C12 + תיבה=500ש"ח(חדש) רציתי לדעת אם בתקציב של 1200+- זה טוב. תודה נראש.
  19. אם אפשר גם את חוות דעתכם על המגבר TX-1000 TOXIC MAX 1000W שהוא זול ורק ככה נכנס לתקציב שלי..
  20. שלום לכולם. רציתי לדעת איך הסאב XSL122P5 של SONY. במחיר שלו כולל תיבה הוא בערך 550-600 איפה שבדקתי. כבר עשיתי חיפוש בפורום לא מצאתי כלום אז בבקשה לא לשלוח אותי לחפש. תודה מראש
  21. אני לא הכי מבין אבל אני חושב שהמגבר יהיה קצת חלש מידיי לסאב ולא יוציא ממנו את המקסימום.
  22. מה קורה אנשים?? אממ אז ככה למגברים יש הספק מסויים אז נגיד יש לי מגבר 2 ערוצים שמוציא 500RMS בדרך כלל יהיה רשום 1X500 2X2500 אז השאלה שלי אם זה באמת ככה מתחלק שווה או שנגיד אני שם סאב של 400RMS ועוד משהו שיקח 100RMS זה יחלק בניהם?
  23. זה על משהו אחר בערך.. שם שאלתי על סאב או 6X9 ועכשיו אני שואל בכלל מה אני יכול לעשות.
  24. שאלה יש לי בכלל אפשרות לשים 6X9? אני מתכוון בגלל שהמגבר משתמש כבר בשתי הערוצים והHU עצמו חלש מידיי לא?
  25. שלום לכולם. כבר פתחתי נושא בעניין כי רציתי לדעת אם כדאי לי לשים 9X6 או סאב. העיקרון קניתי את האוטו עם מגבר אבל לא ידעתי שבאוטו יש קומפוננט שמחוברים למגבר(קומפוננט של INOX PRO) והם לא משהו בכלל אז אני לא יכול לשים סאב בגלל שאין לי מגבר כי הוא תפוס על ידי הקומפוננט. התקציב שלי הוא 400+- עכשיו מה עדיף לי לעשות לשים קומפוננט טובים יותר או 6X9 אם בכלל אני יכול.. מגבר: sony xplod xm-752eqx http://cgi.ebay.com/Sony-XM-752EQX-2...em280298412729 פאנל: sony xplod cdx-f5705x http://www.crutchfield.com/S-iU2A7jl...DX-F5705X.html תודה מראש לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...