שלום לכולם.
אני יודע שזה כבר מתחיל לחפור כל השאלות אבל מה לעשות לא מצליח להגיע לבחירה..
המגבר שלי מוציא 200RMS בגישור. ואלו האפשרויות שלי(אם יש לכם סאבים אחרים להמליץ לי אני פתוח להצעות)
קיקר COMP
JBLוGTO1260BR
PioneerוTSW307D2
התקציב שלי הוא בסביבות ה600-700 כולל תיבה.
ומה שאני רוצה לדעת מי מהם הכי כדאי ביחס למחיר ולמגבר שיש לי.