Jump to content

aracer

  • הודעות

    70
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aracer

  1. יש לי שתי בעיות עם לשים קומפוננט אחד זה שחסר לי באסים ולפי מה שאני מבין(לא הרבה) בקומפוננט אין הרבה באסים. ודבר שני זה שאנחנו כניראה נחליף אוטו בחצי שנה הקרובה.. אבל בכל מיקרה קומפוננט יתנו לי באסים סבירים שאפשר לחיות איתם?
  2. מגבר: sony xplod xm-752eqx http://cgi.ebay.com/Sony-XM-752EQX-2...em280298412729 פאנל: sony xplod cdx-f5705x http://www.crutchfield.com/S-iU2A7jl...DX-F5705X.html לא יודע איזה רמקוליים יש אבל אני יודע שיש רק מקדימה + טויטרים
  3. כן האמת חשבתי על הסאב הזה אבל ניראה לך אני ימצא תיבה ב100 שקל שתתאים להמלצות יצרן?
  4. שלום לכולם, אני רוצה לשפר את המערכת שלי התקציב הוא 300-400.. עכשיו רציתי לדעת מה כדאי לי לקחת רמקוליים אחוריים איכותיים או סאב(שצריך להיות עם תיבה). דרך אגב יש לי מגבר שמוציא בגישור 150RMS
  5. שלום לכולם, בזמן האחרות האוטו שלי (סיטרואן סקסו VTR) התחיל לעשות רעש של כמו דפיקה שעולים על בור או משהו בסגנון.. הרעש נגיע מהצד השמאלי. מישהו יודע מזה יכול להיות? ד"א באוטו מותקנים בולמי קוני.
  6. זה ידוע שלא תיהיה תערוכה ממזמן.. התערוכות בפסח הולכות שנה "אוטומוטור" שנה "אוטו ויותר"(אני חושב שזה השם לא זוכר כבר) והיבואנים החליטו לוותר על אוטו ויותר בגלל שיכוליים כלכליים כניראה גם לפני שנתיים לא היה "אוטו ויותר" ועכשיו יש רק פעם בשנתיים אוטומוטור. תקנו אותי עם אני טועה אבל אני בטוח בזה ב99%.
  7. שלום לכולם. אני צריך בבקשה המצלה למערכת שלמה כולל הכול בתקציב ש3000 שקל. הרכב הוא רובר 200. תודה מראש.
  8. אף אחד לא שמע אליו?
  9. אני מתכוון לקנות את הסאב הזה מאחד מחברי הפורום ורציתי לדעת מה אתם חושבים אליו. איך הוא יהיה עם מגבר 200RMS בגישור? וכל מה שיש לכם להוסיף. תודה מראש.
  10. זה המגבר: sony xplod xm-752eqx http://cgi.ebay.com/Sony-XM-752EQX-2...em280298412729
  11. לא הבנת אותי.. אין לי בעיה יד שניה אני מחפש התכוונתי שאני לא מוצא שום ID משומש באזור המרכז..
  12. הID רק אם אני ימצא משומש יכנס לתקציב אז בנתיים הוא לא אפשרות..
  13. אני מחפש גם יד שניה לא מוצא שום דבר ואם כבר מצאתי זה רחוק מידיי בשבילי.. ובקשר לP1 לא נכנס בתקציב רק יד שניה שלא מצאתי. אתה אומר שה C12 הכי כדאי מבין השלוש?
  14. שלום לכולם. אני יודע שזה כבר מתחיל לחפור כל השאלות אבל מה לעשות לא מצליח להגיע לבחירה.. המגבר שלי מוציא 200RMS בגישור. ואלו האפשרויות שלי(אם יש לכם סאבים אחרים להמליץ לי אני פתוח להצעות) קיקר COMP JBLוGTO1260BR PioneerוTSW307D2 התקציב שלי הוא בסביבות ה600-700 כולל תיבה. ומה שאני רוצה לדעת מי מהם הכי כדאי ביחס למחיר ולמגבר שיש לי.
  15. אבל שמעת את האחרים גם? ועוד דבר האם במגבר יתאים לסאב(JBL) בטוח? http://cgi.ebay.com/Sony-XM-752EQX-2-Channel-Amp-Very-Clean_W0QQitemZ280298412729QQcmdZViewItem?hash=item280298412729
  16. ירדתי מהP2 בגלל המחיר.. מישהו יכול להמליץ לי מהאחרים?
  17. טוב הבנתי שכניראה הP2 לא מתאים כי הוא יעבור את התקציב...
  18. יקר... מעל התקציב עוד לפני תיבה.
  19. אוקיי אבל אני צריך לדעת לפני שאני קונה... כדאי לדעת כמה יצא לי עם תיבא.
  20. מישהו יודעת אולי איזה כמה ליטר תיבה הוא צריך? וכמה בערך היא תעלה?
  21. ושוב אני חוזר ושואל על עוד כמה סאבים. אז ככה יש לי מגבר מוציא 200RMS בגישור.(sony xplod xm-752eqx http://cgi.ebay.com/Sony-XM-752EQX-2...em280298412729) הסאבים שאני מתלבט בינהם הם: קיקר COMP JBL GTO1260BR ROCKFORD P212S4 התקציב שלי הוא בערך 500-700 כולל תיבה. בעיקרון אני רוצה לדעת מי מהם הכי טוב ביחס למחיר ויחסית למה שאני יקבל ממנו עם המגבר שלי. תודה מראש.
  22. איך אני יכול לשמוע אותו? יש חנויות שאפשר איך שהוא שאני ישמע את הסאב?
  23. אין עוד איזה סאב שעולה לך בראש שכדאי לשקול?
  24. שלום לכולם. אני מחפש כבר כמה זה איזה סאב לקנות עכשיו ראיתי את שתי הסאבים האלו ורציתי לדעת אם הם טובים. מה שאני מחפש זה באס טוב חוץ מזה אני לא מבין כל כך מה הכוונה דיוק וכל המושגים האחרים.. המגבר שיש לי מוציא בגישור 200RMS(זה מה שאמרו לי פה בפורום) התקציב שלי הוא 600-700 שקל כמובן שאם זה יהיה פחות זה לא יזיק. עכשיו ראיתי את השתיים האלה KickerוCVR12 ואת ה JBLוGTO1260BR שתי הסאבים יצאו בערך אותו מחיר כי לקיקר צריך להוסיף תיבא. עכשיו רציתי לדעת מי מהם עדיף ואם יש לי אפשריות יותר טובות למחיר ולמגבר. תודה מראש אלון. דרך אגב זה לסיטרואן סקסו VTR(זה אוטו קטן עם שתי דלתות למי שלא מכיר)
  25. שלום לכולם רציתי לדעת אם העוצמה של הסאב והמגבר(RMS) צריכים להיות תואמים ומה קורה שהמגבר חזק מהסאב, זה שורף אותו? תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...