Jump to content

Sdesign

  • הודעות

    64
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Sdesign

  1. מצב חדש.. ירד מהרכב שלי בגלל החלפה לגיר של פיאט קופה.. ! מתאים לפיאט טיפו אטמוספרית וטורבו כמובן .. ולפיאט קופה אטמוספרית. מחיר מצויין. 0545805353 מאור.
  2. סט של רינגים של 4 בוכנות.. רינגים מקוריים ( לא חלופי ) של פיאט ! אחלה רינגים.. במחיר הזדמנות.. 0545805353 מאור.
  3. לא עובד עם ה AMB אחי **הכותב הוא לא אחיך - קרא את כללי הפורום!** ניסיתי כבר את כל הדברים האפשריים כמו שכבר רשמתי בספר גם לא מצויין שום דבר על העניין.
  4. לאבא יש מאזדה 3 ליסינג... הייתי עם מישהי באוטו ואין לי מושג על מה לחצנו ... המזגן מראה את הטמפרטורה על פראנייד ולא על צלזיוס... הפכתי את כל הספר של הרכב.. אבל בשום מקום שם לא רשום לי איך להחזיר את זה לצלזיוס... חיחי אבא עצבני ( לא שמפריע לי ) אבל עדיין רכב שלו. מי שיודע אני מחכה לתשובה. תודה לעוזרים , מאור ( טיפו ).
  5. אייי ילדים , ילדים.. כמה עלה ? ---> לא להיכנס לכיס של בנאדם. מאיפה קניתי ? ---> Ebay. חוקי ? ---> וודאי.
  6. התמונות ידברו בעד עצמן 10,000K
  7. אחי... אני עברתי מזמן את השלב של ההתלהבות מרייסים. וכנראה אתה לא תבין אף פעם.. יש כאלה שאוהבים מאוד את התחום המוטורי.. בכל מיני תחומים אני אחד שאוהב את העניין של השיפורי רכב.. בתור אחד שיש לו רכב משופר..
  8. אכן כן ... גולף ראלי 4X4 שנת 88.. בעברה הייתה בצבע סגול. ייבוא אישי כמובן.. מספר 59 בסוף.
  9. משתיק חשמלי לצנרת בגודל 3" המוצר המהפכני הזה.. נותן לך לבחור אם אתה רוצה רעש ברכב או שאתה לא רוצה רעש.. המכשיר ממוקם לפני הדוד האחורי שלך. ובעצם יש לו שסתום .. סגירה ופתיחה.. שמתי שהפרפר סגור הרכב שלך שקט כי הגזים לא יוצאים במלואם .. יוצאים חלקית.. ומתי שהוא פתוח האוטו שלך בעל צנרת 3" ללא שום שינוי.
  10. חחחחח תשים לב טוב תראה שהמנוע הוא אכן T16 ! והוא שייך לעופר אם אתה מכיר שהיה לו ZX טורבו T16. והמנוע הועבר משם. וברור שהטורבו הוא לא מקורי !!! שים לב לגודל שלו Gt35/40
  11. מצב חדש .. תוכלו לראות את השעון פה בתמונה.. מחיר בפלא' בלבד. לבוא ולקחת מחיר בריצפה.. 0545805353 מאור.
  12. דבר ראשון , זה אני רשמתי את זה .. ככה שכל הטענות אליי חמודי.. ותאמין לי שעבודות שלו לא תראה בשום מקום אחר.. אל תזלזל ואל תשפוט בנאדם לפי כתובת אינטרנט יא ילד אחד.
  13. סתכל בצד ימין .. יש שם כל מיני פרוייקטים .. תראה שם Mk2 Turbo !
  14. כנראה שמי שמכיר את האוטו יודע שהוא נבנה אצל האחד והיחיד יואב מהרצליה... יש כאן כמה תמונות מהפרוייקט בקרוב תקבלו עוד.. גרררר איזה יופי.. תוכלו להתרשם מעוד פרוייקטים פה באתר : http://YoavPreformence.hevre.co.il תהנו חבר'ה..
  15. זה לא בהכרח לא פוגע בביצועים .. תלוי בטורבו שלך.. עדיף תמיד שהרכב ינשום כמו שצריך במיוחד שהוא מוגדש...
  16. הנה כמה תמונות מהיום שאני צילמתי דרך מצלמת 6230 שלי אישית במוסך של יובב.. לינק לאלבום למוסך של יואב... www.yoavpreformence.pic.co.il דוגמית : תראו שם את הקטגוריה.. תהנו...
  17. קיט ניטרו של NITROUS WORKS כולל הכל עם דיזה של 50 כ"ס קיט רטוב מכניס גם דלק ודם ניטרו לאמינות מירבית מתאים לכל אוטו לפרטים : 0545805353 מאור.
  18. לאט ובזהירות. מה זה השאלה הדבילית הזאת עובר טסט בצורה החוקית ביותר . מגיע איתה למכון ועושה טסט כמו כל אחד רגיל. אל תצפו לתשובות חכמות שאתם שואלים שאלות מפגרות.
  19. כמו שאמרת פשוט ילד
  20. לירן ( נטיפו ממקס ) נוסע עם מזרקים 880cc אני נוסע עם 900cc.
  21. לא ידידי , הטיפו ממקס טיוניניג הרבה יותר חזקה הוא נוסע שם עם טורבו GT35.40 הכי גדול בסידרה. מניסיון ב 1.8 באר אין לך אוויר לנשימה.. לגבי הטמבון שכולם שואלים , טמבון חדש ומותאם לרכב נמצא כרגע בבניה. שיהיו תמונות חדשות אתם תעודכנו. שבוע טוב.
  22. תודה רבה לכולכם על התגובות חוץ מלגוזל שהבנתי שאתה ללא רישיון בכלל וכבר נכשלת טסט 10. אז תקשיב חמוד... שתגדל ותהייה בגיל מצוות תוכל לדבר איתי על שיפורים לרכב.. אני יכול לקנות את האוהל שאתה גר בו עם הכסף שהשקעתי ברכב הזה.. אז שתצא מהאוהל שאתה חי בו ותעבור לקופסת קרטון תוכל לדבר איתי.. יום טוב.
  23. 1. תושבת מזגן של הגיר. 2. תושבת עליונה לגיר. 3. מכסה לחמישי בגיר. 4. קלא'ץ של פיאט קופה .. לא משנה המצב. 5. גלגל תנופה פיאט קופה. דחוף ביותר אפילו בהול... 054-5805353 מאור.
  24. תודה למאור ( MRS ) על התמונות הליגה..
  25. מישהו יכול להגיע לסכום מסויים ולא להגיד לי 2500 כי יודעים שזה שווה יותר ?
×
×
  • תוכן חדש...