Jump to content

איילקה

  • הודעות

    78
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי איילקה

  1. תשאיר ליטר בצד לצ'יפס.
  2. אולי זה יעזור לך אבל אני מכין אותך שאתה צריך בשביל כך אנגלית ברמה! http://c4owners.org/plugins/faq/faq.php?0.cat.2.94 שים לב לפיסקה התחתונה והמוצללת שממנה הוצאתי את הקטע הבא: Vibrations or judder at high speeds (70 - 100 mph) are what we call hot judder and are normally associated with over heating of the brake disc. בתרגום חופשי: וויברציות וזעזועים במהירויות גבוהות בד"כ משויכות למצב בו בלמי הדיסק מתחממים יתר על המידה! ואחר-כך רשום: The other cause of vibration is known as “disc thickness variation” הווה אומר שהסיבה היא עובי משתנה של הדיסק. ואם אני לא טועה בתחילת השירשור טענת שעשו מניפולציה כזו או אחרת(שיוף) לדיסקים שלך.... בברכה, אייל
  3. לגבי שגרת טיפולים אני ממליץ לא לחכות ל-30000 או כל 30000 ולעשות טיפול אלא להוסיף באמצע, כל 15000 החלפת שמן מנוע + פילטר. לא מזמן עשיתי טיפול לרנו מגאן 2005 שלי והתייעצתי לגבי שגרת טיפולים עם מנהל מוסך רנו שבו אני מטפל (מורשה יבואן) והוא אמר שבשביל לשמור על המנוע עדיף לבצע החלפת שמן מנוע כל 15000. אין מצב שהשמן יהיה בעל אותם תכונות אחרי 30000 ק"מ וחבל. וזו המלצה ממנהל מוסך רנו שאגב מטפל כך גם ברכביו! אייל
  4. אני דווקא בדיעה אחרת. סחטיין עליך אדון מליבו 79 שאתה מתמיד. זה בסוף ישתלם וכולנו ובמיוחד אתה נחכים. לפעמים צריך לעשות סיבוב ארוך כדי לגלות את הדרך הקצרה. האם זה המקרה שלפנינו? עוד נדע.....
  5. בטוח מישהו מביא חלפים תואמים מהמזרח ויותר זולים? מישהו מכיר?
  6. האם זה אפשרי בכלל לפרק פס קישוט ישן מאוטו אחד ולהעביר לשני במידה ואני אשיג כזה?
  7. שלום, האם מישהו יודע כמה עולה פס קישוט(חלופי/מקורי) לדלת אחורית שמאלית של רנו מגאן שנת 2005. והאם אוכל להרכיב בעצמי. תודה, אייל
  8. זה לא קסם זה חוק כלים שלובים. אפילו גידי גוב שר על זה. נוזלים/מים שואפים לגובה זהה כמו פני הימים בכדור הארץ כל עוד יש חיבור בינהם. לכן ברגע שתחבר צינור ממיכל גבוה למיכל נמוך וכמבון תיצור סניקה ראשונית הנוזלים ישאפו לצאת החוצה מהמיכל הגבוה אל הנמוך ולהתאזן!
  9. GABBY עושה רושם שאתה עושה טעות אחר טעות ולא מקשיב לעצתם של חברי הפורום כלל. אמנם זו החלטה שלך בלבד. חשוב גם להתייעץ עם מוסך שמבין ולא עם מוסך מסויים וכך תדע אם אתה בכיוון הנכון. אתה כבר הוצאת המון כסף ובלי שתיפתר הבעיה הראשונית. כדאי שתלך למוסך מומחה בהמלצת אנשי הפורום.
  10. בעיית הכיבוי קרתה לי רק פעם אחת ולא חזרה על עצמה. בסריקת התקלות ע"י המחשב לא נתגלה כלום לגבי עניין חיישן זה או אחר. על הדרך עשיתי טיפול 60,000 ובקיצור נחייה ונראה.
  11. הייתי במוסך רנו, חיברו מחשב ולשמחתי חוץ מבעיה במגעים של כרית אוויר לא גילו כלום. נורית ה-SERVICE היתה דלוקה וגם נורית כרית אוויר. זהו. מה אתם אומרים?
  12. תודה אריאל, זה בהחלט עזר! אני אגש למוסך רנו.
  13. לא הבנתי מה אתה שואל? ומה זה בכלל הנעה קרה?
  14. האם יכול להיות שזה בגלל כרטיס ההתנעה(במקום מפתח ברנו)? במקרה היום לקחתי את הכרטיס השני ועד עכשיו אין לי בעיות בהנעה. האם ייתכן כי בעיה בכרטיס או סוללה חלשה גורמים לתקלה באימות הכרטיס עם הרכב?
  15. גם אוסיף שהנעתי את הרכב פעמיים נוספות במשך היום וללא כל קושי וללא הנעה ארוכה מהרגיל. תודה
  16. שלום לכולם, בזמן האחרון שמת לב שמידי פעם ההנעה ארוכה מהרגיל.(סטארטר ארוך) היום בבוקר הנעתי, הפעלתי את המזגן(חם, גרים בערבה) ואז לאחר 2 שניות הרכב נכבה. הנעתי שוב ועוד פעם הרכב הניע ונכבה מיד, ללא המזגן. בפעם הרביעית הוא הסכים להישאר מונע וזהו. נסעתי כ 10 דקות ואז כיביתי את המנוע ל 10 דקות, שלחתי את הילדה לגן ושוב הנעתי את הרכב בלי בעיה במכה ראשונה. האם למישהו יש רעיון לסיבת הבעיה? מדובר ברנו מגאן סדאן, בנזין שנת 2005 אוטומט. תודה, אייל
  17. עמית, בפועל הרשיון שלי עד 23.3.09. עשיתי טסט שלשום ונכשלתי, קיבלתי ערכה עד ל- 16.3.09. האם אוכל לחזור לטסט חוזר גם לאחר ה- 16.3.09 ? תודה, אייל
  18. הבעיה נפתרה! הטאסה של הגלגל הקדמי שמאלי גרמה לצקצוקים! פשוט הוצאתי אותה והשריקות נעלמו. תודה לכולם ובמיוחד לאפרים! אייל
  19. את עניין חיזוק הטאסות אנסה מחר ואשיב. זה לא דומה לרעש הנקישות שעושה צירייה פגומה - למיטב זכרוני. מיסב פגום ייתכן.... זה מזכיר כמו הליכה עם מריצה אשר משמיעה את הציפצוף הגבוה הזה עם כל סיבוב עייף של הגלגל הקדמי.(זה הכי קרוב לבעיה לי שאני יכול לתאר) אגב אשתי ישבה לידי, והיא ציינה שהצקצוק בהחלט מגיע רק מצד שמאל ולא ימין. תודה לכל המשיבים - אנסה מחר לפרק את הטאסה ולראות. אייל
  20. זה יותר מרעש של מסמר או אבן שתקועים בגלגל.
  21. נסיתי את עניין בלם היד - אין שינוי , רעש לא מחמיר. דווקא לא נשמע מכיוון הצד האחורי של הרכב אלא קדמי. הצקצוקים - כאילו משהוא אינו מוברג או מחוזק או משומן.... התדירות של הציקצוקים עולה לפי מהירות סיבוב הגלגל.
  22. לאחרונה התחיל רעש מוזר שקורה רק כשמתחילים לנסוע כמו חיכוך שיוצר צליל גבוה. הצליל לא רציף והוא חוזר על עצמו יותר מהר ככל שנוסעים יותר מהר. התחושה היא שזה מגיע מכיוון הגלגל השמאלי. בנסיעה ישרה הצקצוק נשמע בוודאות ובפניות פחות. בכל אופן למישהו יש רעיון? (הרכ הוא רנו מגאן 2) תודה, אייל
  23. האם כדאי לקחת את הרכב למוסך מורשה של רנו כדי לבדוק את העניין? או אולי למכון ואו פנצ'ריה שעושים כיוון פרונט? אני מזכיר שהצמיגים הקדמיים די שחוקים ואני מתכוון להחליף אותם בזמן הקרוב מאוד.
  24. אין רעידות מההגה, גם במהירות גבוהה. ההגה יציב וטוב. האם להחליף צמיגים ואז לגשת לכיוון פרונט?
  25. תוספת.... האם כדאי לעשות איזה שהוא כיוון עם צמיגים ישנים או אולי עדיף קודם להחליף את הצמיגים ולאחר-מכן לבדוק את נושא הכיוון?
×
×
  • תוכן חדש...