ברשותי רנו מגאן 2 .
לאחר ניפוח צמיגים לפי הוראות יצרן אני שם לב כי עדיין להגה יש נטייה
שמאלה אמנם לא גדולה אך קבועה.
אציין כי הצמיגים האחוריים די חדשים ואילו הקדמיים ישנים.
האם תחלופת צמיגים קדמיים תפתור את הבעייה או שמא עליי
לעשות איזון גלגלים ואו פרונט?
אייל