Jump to content

איילקה

  • הודעות

    78
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי איילקה

  1. ברשותי רנו מגאן 2 . לאחר ניפוח צמיגים לפי הוראות יצרן אני שם לב כי עדיין להגה יש נטייה שמאלה אמנם לא גדולה אך קבועה. אציין כי הצמיגים האחוריים די חדשים ואילו הקדמיים ישנים. האם תחלופת צמיגים קדמיים תפתור את הבעייה או שמא עליי לעשות איזון גלגלים ואו פרונט? אייל
  2. מה, יש לך פנצ'רייה בבית?
  3. אני אייל ממושב בדרום. קניתי זה עתה רנו מגאן 2 שנת 2005 עם 37 K מליסינג. אשמח לשמוע עצות תחזוקה לגבי הרכב. אני גר באמצע המדבר - האם זה משפיע?!? תודה לכולכם! אייל
×
×
  • תוכן חדש...