שלום לך חבר.
קראתי בעיון מה כתבת פה אך לא הבנתי איך הגעת לתוספת גובה 8-9 ס"מ?
אני מניח שקפצי ההגבה שלך מאחור הם של לובלס,מתוך ההנחה שציינת שצבעם כחול.
תוספת גובה של קפיצים כאלה לפג'רו הם שנים או שנים וחצי אינץ.חישוב קצר אומר שיש כאן עודף של 3 ס"מ. איפה הם?
עכשיו. או שהפרזת ותכלס הרכב שלך מוגבה 5-6 ס"מ.
או שבנוסף לקפיצים קיימים גם ספייסרים בין הסולם לשלדה,ואז זה מסתדר,אבל זה כבר סיפור אחר.
מה אני הייתי מציע לך.
קודם כל אם יש ספייסרים תעיף אותם.הם ממש לא נחוצים ולא תורמים למהלך מתלה,
יש לך קפיצי הגבה של לפחות 2 אינץ שזה מספיק עביר ויפה על פג'רו שהוא גם ככה גבוה אפילו במצבו המקורי.
לגבי בולמים.
בבולמים שציינת יש 3 דרגות קשיחות ולא 2 כפי שחשבת.דרגת הקשיחות הראשונה המינימלית היא שוות ערך לבולם מקורי,אם הרכב מבלה את רוב הזמן בכביש תדאג שדרגת הקשיחות תיהיה במצב מינימלי,מצב זה מתאים יותר לכביש.המצבים הבאים הם פונקצייה של מאיזה גובה הרכב אמור לנחות מהדיונה לקרקע,אצלך כרגע זה באמצע.
אגב,לצורך שינוי דרגות הקושי בבולמים אתה חייב לפרק אותם מהרכב.(לא בעייה)
לגבי מוטות פיתול.
לפי הגבהים שציינת פה אני מבין שמתחת את האם אמא שלהם.
מה קורה במצב כזה?
קודם כל שכח ממהלך מתלה או משיכוך כלשהו בפרונט,אני מאמין לך. אתה מרגיש את זה טוב גם בבמפרים בכביש
וגם בהצלבות בשטח,ועוד לא דיברנו על הנזקים לציריות וכל הסיפור.
לכן שחרר אותם כדי שתהנה משיכוך הגון גם בכביש וגם בשטח.גובה 89 - 90 ס"מ מהכנף לכביש יעשה את העבודה.(גם לא בעייה)
לגבי מוט מייצב.
עשה טובה לעצמך,השאר אותו מקורי.למה להסתכן בסיבובים שלא לצורך?
אגב.דבריו של איש הפרונט הם קשקוש,עזוב אותו לנפשו.