Jump to content

giooig

  • הודעות

    74
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי giooig

  1. שלום לכולם ! הסתכלתי רבות בהיסטוריה לגבי הפולו מכיוון שאני שוקל לקנות אחת כזאת בשנתון 2003,4 אוטומאט. אשמח לשמוע רשמים וחוות דעת מאנשים בעלי קשר לרכב ולא על בסיס שמועות ! מקווה ויהיה לי גם מזל ואשמע חוות דעת על הגיר האוטומטי כי אני לא מתכוון לקנות גיר רגיל! אגב ראיתי פה כמה אנשי פורום בעלי הרכב הזה בצד בתמונה אז אל תתחמקו לי
  2. אני לא צריך את הגודל הזה ! יכלתי להביא VOLVO אם הייתי מחפש רק נוחות חבר יקר
  3. נהג יחיד כן . אני לא ממש פוזל לכיוון רכב גדול כמו שאני כן מנסה להרחיב את החיפושים בגלל עניין הנוחות ! תמיד מכונית קטנה הי הפייבוריט שלי כל עוד היא נוחה. וזמינה לקנייה למשל פולו ?
  4. אמינות וצרפתיות לא ממש באות ביחד אחרי כמה שנים על הכביש בהתחשב בזה שזה רכב ל3 שנים הבאות ולכן ירדו מהפרק.למרות שה C 3 מעניינת .. אממ טויוטה קורולה 2001-2 אין לי מספיק מידע בעניין שווה לבדוק צודק ! אני מאמין שיגיעו עוד דעות מאנשים פה לגבי רכבים
  5. שלום לכולם אני תקוע כבר חודש וחצי בלי רכב לאחר מכירת הקולט חשבתי שסוף סוף אחרי הרבה זמן אני יווכל לקנות רכב מתקדם ב50 אלף שקל .. אבל,אני אובד עצות. כל מה שביקשתי זה: נהג יחיד אוטומאט אמין נוחות מאוד מאוד חשוב ++ סביר בצריכת דלק (בכל זאת אוטומט) עיינתי רבות בפורום יש הרבה הצעות נחמדות אבל מאוד קשה להשיג את הרכבים שאתם מציעים לאחר קראיה ממושכת בפורום : רכבים עד 50 אלף להזכיר לכם אוטומטיות.. פוקוס - טובה אבל כבדה וקצת מיושנת יאריס-קשה להשיג במחיר נמוך-ירדה מהפרק ג'אז- כנ"ל-ירדה מהפרק גטס- 1600 ? יש לפה ויש לפה..המצב בשוק לא משהו הפרטיות עושות גם מלא קילומטרז' וזה לא בדיוק מעודד אקסנט- חשובה לי דעתכם ! כי יש לי סיכוי להביא כזאת שמורה 2004,2005 פרטית פולו- לא ממליצים פה-ירדה מהפרק אלמרה- גדולה לי מדי-ירדה מהפרק אימפרזה - כנ"ל פאביה-קשה למצוא פונטו ספייס- לא אהבתי את הניסעה בה ירדה מהפרק לאנטיס- אותו כנ"ל ירדה מהפרק מה יהיה ? יש לציין שבינתיים יוצא לי לנהוג מדי פעם על קורולה 2005 אוטומטית ובאמת שאני מאוד מרוצה מהנוחות שלה ומההתנהגות כביש שלה.. אז רכב דומה אבל בתקציב שלי שיענה על הדרישות יהיה ברכה בבקשה עזרה S.O.S
  6. הבהרה לכותב ההודעה ולעוזרים בקולט יש מקום בצד במושבים האחוריים בטוח שזה 9*6 צריך לפתוח תפלסטיק מאחורה בצד להרכיב ולהחזיר אז לא משנה מה את קונה אל תשים רמקולים מאחורה במגש יש לך מקום יפה ואסתטי בצד המושביים האחוריים וגם זה יתרום לך יותר לאקוסטיקה אני לא מבין הכי במערכות אבל במבנה הרכב כן מקווה שעזרתי לייעל קצת את ההחלטה
  7. כנראה שלא הבנת אותי נכון לא נורא אני מעוניין לדעת מה צריכת הדלק של מיצובישי קולט 1993-1996 אוט' זה אותו רכב אותו דגם בכל השנתונים האלו ( כולם 1.6) ואני צריך ממוצע צריכה של אוט' ...ידני לא יעזור לי ושוב..היתה לי כזאת..אני לא מחפש עוד אחת (תודה רבה) רק מבקשב לדעת מה צריכת הדלק שלה
  8. שלום אני מבקש לדעת מה הצריכה במיצובישי קולט אוט' שנת 1993 היתה לי כזאת כמה שנים אבל משום מה אף פעם לא הצלחתי לבדוק ועכשיו אני עומד לקנות רכב חדש ואני רוצה להשוות את צריכת הדלק לראות אם המצב בכיס הולך להשתפר או לא (שאני לא אקבל בום) בבקשה לא הערכות ! מי שיודע שיגיד
  9. תודה אבל פה כתוב על המפרט של ה GLI GLX GLS בFUN ... הבנתי שGLS הכי מאובזר סבבה תודה אבל עוד שאלה שמציקה לי באתר כתוב מחירון לFUN בשנים 2007-08 בלבד לא הוזכרו FUN לשנת 2006 מה שמוזר כי אני ראיתי מחירונים גם ל2006 מתוך הגיון החברה לא תפרסם מחירים לרכבים משנת 2006 בסדר זו לא המטרה שלי יש מחירונים בשפע ברשת. השאלה היא האם יש FUN משנת 2006 והאם הוא דומה ל2007-8 במתיחת הפנים ובביצועי צריכת הדלק ? אז זו הייתה שאלה מספר 1.. שאלה מספר 2 היא .. אם יש לי בן אדם במגרש יד שנייה של סוכנות (אני עדיין לא הבנתי מאיפה הרכבים האלה מגיעים בטח השכרה ליסינג או פרטי) בכל זאת הוא רואה רכב טוב ושמור ומדווח לי לבוא לקנות ? מה אתם אומרים על עיסקה כזאת לא מבחינת אמינות...כי זה יהיה אמין! אלא מבחינת הרכב עצמו גטס FUN ... להחזיק שנתיים אני אפסיד עליו הרבה כסף ? ישתלם לי (נהג יחיד ממוצע) מה הכיוון ? תודה!
  10. בבקשה אפשר עזרה ?
  11. שלום ברצוני לקנות יונדאי גטס . לפני מה שהבנתי יש הבדל משמעותי בין הסוגים השונים יש גטס רגיל וגטס FUN יש שנים עד לשינוי הצורה יש דגמים פחות בטיחותיים ומאובזרים אםשר בבקשה לקבל פירוט על הדגמים כדי שאוכל לחפש את הרכב המתאים לי ? כי עדיין לא הצלחתי להבין בדיוק מה זה השינוי צורה הזה יש מנוע 1400 יש 1300 ומשהו.. ובלוח מכירה אני לא מבין תודה.
  12. כן קצת יקר אני יכול להשיג רק 2001-2 וגם תוך חיפושים מעמיקים של חודשים.. מה אתם אומרים על סקודה פאביה\פורד פוקוס ? הצעות נוספות אולי יתקבלו בברכה עד 50 K אוטומט
  13. אני אחדד את השאלה ברשותכם.. שמעתי דעות טובות על יאריס ו ג'אז.. גם פאביה ופוקוס וספייס אני מעוניים להתמקד ב2 הראשונות... יאריס ! מתי הצורה התחלפה אני רואה הרבה דגמים ושמות אפשר יותר פירוט עלהתהליך שעברה היאריס משנת 2000 עד 2003 ... כמו כן גם על הג'אז הבנתי שיש כמה דגמים. הרכב באלה יתיאמו לי ? והתציב לאיזה שנה מספיק ?50 אלף..
  14. שלום לכולם ! אני מתעניין ברכב בשבילי בחור צעיר בן 23 אני אהיה הנוהג היחידי ברכב. הרכב יעשה כל יום בערך בין 70 ל 100 קילומטר נכון לעתה , בסופי שבוע זה תלוי כבר. אני מחפש רכב : עד 50 אלף שח שזה ממש הגבול שלי . הצעות ב40 לא יפסלו אוטומט בלבד מעל שנת 2001 לפחות מעדיף כמה שיותר חדש אמינות (מה שאומר יפנית?) חיסכון בדלק (יותר נכון לא שותה דלק) חווית נהיגה לשם שינוי ולא מכונית רועדת ולא יציבה אני בחור גבוה 187 אז גם לקחת בחשבון למרות זאת מכוניות קטנות יותר חביבות עלי (כמובן אלה שיש בהם מקום לנהג גבוה,יש בודדות שאין) ולכן לא משנה לי המקום מאחורה רק שיהיה 4-5 דלתות אשמח גם לשמוע על מכוניות עם "תחת" שמשתלמות לי אם אתם מציעים דגמים אודה לכם מאוד אם תציינו את הדגם המלא כל GLX GL וכאלה זה חשוב לי לדעת שאני אברר מה אני מקבל באוטו עד לפרטים הקטנים. תודה!
  15. בוא נגיד שבקולט בלי כריות אוויר בלי ABS ... התוצאות יהיו עגומות מעל למהירות 70 אפילו...אני מאמין בכל מקרה כשאמכור את האוטו בתקווה!!! אחזור להתייעץ לקניית רכב חדש..
  16. הקולט 92 שלי היא דומה לקולט 93-96 פשוט היא 92 בזמנו אמרו לי יודעי דבר שזה ייבוא אישי היה..שיהיה חח אגב יש לה גם מספר מגניב עם מלא 0000 אפסים בכל מקרה אני לא יודע איזה סשי אבל יש סשי אני צריך ללכת אולי למכון שבדק בזמנו את הרכב אולי יש להם העתקים.. אבל אני זוכר שזה סוג של סשי בקדימה.. בכל מקרה אנשים נרתעים מסשי.. לצערי.
  17. שלום ! אז ככה לפני הכל הרכב הוא שלי ואני מעוניין להוציא אותו למכירה : קולט 1992 אוטומט GLXI כמובן 1.6 + סאנרוף מקורי 4 ג'אנטים מקוריים אזעקה איימובילייזר בעלים קודמים 5 עשה 143000 אלף קילומטר ----------------------------- חסרונות : היתה תאונה ב2003 יש שסי בקדימה (אמרו לי בזמנו שזה מוריד 4 אלף שקל) מזגן מקולקל לא עובד מוציא אוויר יכול לעבוד אם יתקנו אותו אני מאמין יעלה כסף הבנתי מדחס כנראה קוסמיקה קצת בפנים מי שממש מעוניין יש כאלה שלא יתלוננו בכל זאת רכב ישן נקודות חלודה בגג כמה נקודות זקוק לצביעה בגג מאמין מי שרוצה להשקיע מכות פח קטנות אולי 3,4 .. באגאז' לא נפתח לא במפתח ולא דרך הכבל הוא כנראה קרוע צריך לתקן את זה יתרונות : מצבר חדש גיר חדש (נהוג לומר משופץ כי אין גיר חדש) אוטומאט ממוסך מיצובישי קבלות עלות טיפול לפני 3 שנים 4 אלף שח הרכב אצלי 6 שנים מטופל רק בחברה עם קבלות כל טיפול נע בין 600-1500 שח מחירון 19 אלף לשנת 93 לגיר רגיל אוטמאט זה עוד 2000 משהו כזה אני יכול לומר על הרכב שאני טיפלתי בו מכנית כל השנים ! ויש קבלות אני לא בן אדם של פוזה אז מבחינה חיצונית פחות מושך תעין.. אני רוצה למכור אותו ואין לי מושג בכמה הוא סחיר יש הערכות מחיר ? זה יעזור לי מאוד אני רוצה לפרסם אותו תודה !
×
×
  • תוכן חדש...