שלום לכולם
אני תקוע כבר חודש וחצי בלי רכב לאחר מכירת הקולט חשבתי שסוף סוף אחרי הרבה זמן אני יווכל לקנות רכב מתקדם ב50 אלף שקל .. אבל,אני אובד עצות. כל מה שביקשתי זה:
נהג יחיד
אוטומאט
אמין
נוחות מאוד מאוד חשוב ++
סביר בצריכת דלק (בכל זאת אוטומט)
עיינתי רבות בפורום יש הרבה הצעות נחמדות אבל מאוד קשה להשיג את הרכבים שאתם מציעים
לאחר קראיה ממושכת בפורום :
רכבים עד 50 אלף להזכיר לכם אוטומטיות..
פוקוס - טובה אבל כבדה וקצת מיושנת
יאריס-קשה להשיג במחיר נמוך-ירדה מהפרק
ג'אז- כנ"ל-ירדה מהפרק
גטס- 1600 ? יש לפה ויש לפה..המצב בשוק לא משהו הפרטיות עושות גם מלא קילומטרז' וזה לא בדיוק מעודד
אקסנט- חשובה לי דעתכם ! כי יש לי סיכוי להביא כזאת שמורה 2004,2005 פרטית
פולו- לא ממליצים פה-ירדה מהפרק
אלמרה- גדולה לי מדי-ירדה מהפרק
אימפרזה - כנ"ל
פאביה-קשה למצוא
פונטו ספייס- לא אהבתי את הניסעה בה ירדה מהפרק
לאנטיס- אותו כנ"ל ירדה מהפרק
מה יהיה ? יש לציין שבינתיים יוצא לי לנהוג מדי פעם על קורולה 2005 אוטומטית ובאמת שאני מאוד מרוצה מהנוחות שלה ומההתנהגות כביש שלה.. אז רכב דומה אבל בתקציב שלי שיענה על הדרישות יהיה ברכה
בבקשה עזרה S.O.S