giooig
-
הודעות
74 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי giooig
-
גודל מערכת בסובארו B3 (צריך עזרה בקנייה)
giooig פרסם הודעה בנושא של giooig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כרגע ה 2 DIN נראה לי הכי טוב. יש לי אפשרות להביא מאירופה צרפת גרמניה... אז אם אתם מכירים דגמי 2 DIN שאין בארץ אבל כן יש באירופה המערבית אני אשמח תודה. -
גודל מערכת בסובארו B3 (צריך עזרה בקנייה)
giooig פרסם הודעה בנושא של giooig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם מישהו לא הבין אני אסביר שוב ברור יותר (למרות שחלק הבינו): צירפתי תציור שימחיש לכם ואני יגיד ככה בB3 יש מקום לרדיו דיסק כפול אבל בחברה הם הביאו לי רדיו דיסק רגיל (עוד לא קיבלתי את הרכב אבל הזמנתי ואני אקבל ממשק בקרוב בע"ה) אני רוצה להחליף לרדיו דיסק כפול שיראה מקורי כמה שיותר תואם לרכב שלא ישאיר חלל ריק וככה גם זה ימנע גניבות בין היתר. אני דורש מהרדיו דיסק שאני רוצה לקנות MP3 יציאה לUSB אלה הכי חשובים בנוסף.. ול AUX אם אפשר וגם לBL אם אפשר. הציעו פה את הפיוניר שהוא נראה דיי מרשים אבל אני שואל אתכם האם לדעתך זה במידות המתאימות מי שיודע מה המידות של המערכת בB3.. אשמח להצעות נוספות חוץ מהפיוניר עם יציאות למגבר כמובן (800W) אגב למי שהציע פה ליצור קופסא או מתאם שישאר לי מקום לשים חפצים קטנים חח יש מספיק תאים בסובארו תאמינו לי שאני לא זקוק לעוד תא שפורץ פוטנציאלי יראה שיש לי מערכת רגילה ולא מובנית או יוריד לי אותה בכיף במיוחד שהרכב מגיע עם חלונות קטנים לצד הגדולים שנפרצים בקלות (החלונות הקטנים מאחורה).. -
גודל מערכת בסובארו B3 (צריך עזרה בקנייה)
giooig פרסם הודעה בנושא של giooig בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
-
שלום ברשותי בקרוב B3 חדשה מהחברה.. גודל המערכת הוא כמו שבתמונה רק שבמקום הDVD העדפתי לוותר עליו בגלל שקניתי דגם RX ולא R ובRX הוא עולה כסף.. הרבה כסף..ולא שווה...לא משנה . אז הRX שלי תגיע עם מערכת רגילה שזה אומר פאנאסוניק כזאת והיא בגודל של חצי מהDVD משמע שיהיה חלל ריק כזה רק חצי יהיה מל אבמערכת וחצי חור כזה .. כמו בהרבה רכבים שאתם מכירים . עכשיו זה לא מתאים לי כי זה רכב חדש אני רוצה משהו שיראה אחיד יש לכם המלצות מה לקנות או אם אפשר לשדרג דרך אדי מערכות שעובדים בבונדד של סובארו או לקנות אחר כך פרטי או אולי משהו אחר ? אני לא רוצה DVD אלא צערכת שתראה כמה שיותר מובנה עדיף עם יציאות לAUX USB BL מאוד אשמח לעזרה תודה.
-
עזרה :: מישהו יודע היכן נמצא הבונדד(אתר מסירה) הגדול של סובארו
giooig פרסם הודעה בנושא של giooig בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אבולושיין כבר ענה .. תודה -
עזרה :: מישהו יודע היכן נמצא הבונדד(אתר מסירה) הגדול של סובארו
giooig פרסם הודעה בנושא של giooig בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודהה -
אתה טועה,יונדאי חברה לגיטימית מבחינת אמינות .
-
מצטרף לשאלה האחרונה... מישהו יודע היכן מייצרים את הסובארוB3 ?
-
תודה. כן ההנחה שייכת לעובדי אל על ובקשר לצבע אם זה מה שיצא אז זה מה שיצא האוניות לדעתי לא מגיעות סתם ככה יש צפי.. אני בכל זאת מדבר איתם מדי פעם ומנסה לברר אם באמת יש איזה אונייה שמגיעה אבל לדעתי זה לא כל כך פשוט .. האונייה מגיעה לאילת ואני מאמין שהרכבים יושבים שם כמה זמן ולא מביאים אותם מייד לבונדד במרכז או איפה שהבונדד של סובארו נמצא ?( אשמח לתשובה). ולפי דעתי לא מביאים סתם רכבים אלא יש צפי של הזמנות וצפי של ביקוש ועכשיו כבר סוף שנה.. וכשהרכב מגיע מאילת עם מובילית או יושב לו כמה שבועות בבונדד עד שמתחילים לעבוד עליו שטיפה רישוי מערכות בדיקה וכאלה. אגב הרכב הוא 5 דלתות ולא סאדן . פשוט טעם אישי.
-
טוב חברים בשעה טובה נקנתה סובארו B3 RX 1.5 אוטומט הרכב נכנס בתקציב שלי ונקנה ב104 אלף כולל הכל עקב הנחה. היתה התלבטות גדולה,בסופו של דבר הנסיעות הבינעירוניות היומיומית שלי הטו את הכף לטובת הסובארו. פשוט יותר נוחה מהסוויפט ומהפולו מחוץ לעיר. הסקודה מאוד נחמדה וכיסאות הספורט שם זה + רציני , בנוסף לרכב המוצלח (כך נראה) . רק עניין שמירת הערך הוריד לי ממנה,וגם דעה קדומה,לא ממש משנה אני שמח עם ההחלטה לגבי הסובארו. *אגב עניין מעצבן לגבי הסובארו היא היתה רק בצבעים לבן וכסף אז לקחתי כסף,רציתי שחור אבל אמרו שזה יהיה רק בסביבות אמצע דצמבר ואין לי כח ואפשרות לחכות חודשיים לצבע. תודה לכולם !
-
לדעתי תשקול יונדאי אקסנט או סקודה פאביה .. תחפש ביד 2 בתקציב שלך http://www.yad2.co.il
-
מעוניין בחוות דעת לגבי סוזוקי סוויפט החדשה
giooig פרסם הודעה בנושא של elan_2005 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני שוקל לקנות אחת כזאת בגירסת GLX המאובזרת יותר עוד לא שמעתי הסתייגות רצינית לגבי הרכב. אם י שלך ילדים או שאתה זקוק לתא מטען גדול שכח מזה אני ראיתי בעיינים את התא מטען והוא הוא קטן מאוד מאוד אבל אם זה לא מפריע לך אז אל תתייחס לזה. אומרים הגה קל אני חושב שההגה בסדר גמור יחסית לרכבים אחרים. גש לסוכנות או לחבר תשב ברכב תיסע עליו , אם הייתי יכול לתת לו ציון עד 10 הוא היה מקבל 8 -
דווקא נסעתי הרבה על מזדה 2 ונסעתי קצת על סוזוקי סוויפט אין ספק שאת הסוייפט יותר אהבתי רכבים מאוד דומים לדעתי הסוויפט עדיף בגלל המחיר וההתנהגות מחוץ לעיר מה שקצת חסר זה מערכת מניעת החלקה שיש במאזה ואין בסוזוקי. אני העדפתי את הסוויפט. בקשר לאיביזה היא עוד לא פה ואני לא נמשכתי אף פעם לאיביזה לכל אחד יש את השריטה שלו. וגם היא באה בגירסא ידנית בלבד ככה הבנתי תקן אותי אם אני טועה .
-
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/224316/volkswagen_polo.html הדגם מגיע לאירופה מתישהו ב 2009 ולפי הכתבה חלק מהדגמים יגיעו בכלל לקהל הרחב ב2010 בכל מקרה לי אמרו שהפולו תגיע בערך חצי שנה עד שנה מהרגע שהיא תצא באירופה.אני אפרט - חצי שנה אמרו לי באולם התצוגה,שנה אמרה חברת משפחה שעובדת בתפקיד מפתח בחברת פולקסווגן והיא לא ניזונה משמועות או מפיצה אותם.היא פשוט שומעת עובדות ממקבלי החלטות ויודעי דבר,מה שנשמע לי כאמין. בכל מקרה לאור הדברים האלה החלפת הדגם לא מעניינת אותי כרגע . אני מסתכל על הדגם הקיים ושוקל אותו מול סוזוקי וסקודה. אני פשוט מציאותי ומתייחס למה שיש ולא למה שאין * מה שמודגש + הכתבה זה תגובה שלי * ** אין צורך לכתוב את כל ההודעה בגופן מודגש. בתודה, הנהלת הפורום**
-
אני אנסה לעשות את זה כמה שיותר ממצא. הייתי ב4 אולמות תצוגה אתמול כי ברצוני לקנות רכב חדש סופר מיני בשבילי נהג יחיד. אלה הרכבים שרציתי לראות ולא אראה יותר עוד רכבים שונים .ברור שחשוב לי יותר מכל שהרכב יהיה מוצלח,ואני לא אצטרך לראות מוסך,כי זה הדבר הכי מעצבן שיש,במיוחד שהוא חדש! הרכב ישרת אותי לפחות 4 שנים ובגלל כל זה החלטתי ללכת על רכב מהניילון. צריכת דלק סבירה לא מבקש אחד ל18. אחד ל12ומעלה יהיה בסדר.אני רוצה רק אוטומט,מאוד חשוב לי נוחות נהיגה,איכות נהיגה. שאני ירגיש שאני נוסע ברכב ויהיה לי כיף לעלות עליו,לא בהכרח שיהיה מהיר,שיהיה סטנדרט.מזגן שיעשה את העבודה בארץ. תקציב סביבות ה100K בדקתי את הרכבים הבאים : (בדקתי= הייתי באולמות דיברתי עם סוכנים,אנשים,מכרים,קראתי מאמרים,עליתי על חלק מהרכבים) גטס- 1.4 אוטומט FUN , רכב סביר מינוס לנסיעה נפסל על הסף עיצוב פנים דוחה,חיצוניות נחמדה,נוחות באוטו לא טובה מקום מאחורה בקושי יש,איכות נסיעה סבירה . נ-פ-ס-ל-ה עקב אופציות יותר טובות בשוק. סוזוקי סוויפט- 1.5 אוטומט רכב יפני טיפוסי לדעתי על כל מאפייניו,אמין,הייתי מגדיר את הנוחות ברכב בין נחמדה לנעימה, לא להגיד וואו ! כמו ששמעתי,מה שמעיד שהכל אינדווידואלי בחיים באלה. חיסרון של פלסטיקה קצת הרבה זולה,או לפחות נראית כזאת,תא מטען מאוד קטן אבל לי זה לא אמור להפריע! איכות נהיגה טובה אבל יש חיסרון בשדה ראייה ותחושת הישיבה גבוהה מדיי גם לאחר 5 דקות של כיוונונים,אולי בגלל הגובה שלי 187.משענת יד דיי מפוספסת כי היא רחוקה מהיד בפועל קצת. נראה לי אופציה טובה כמובן בגירסא היותר מאובזרת GLX שזה תוספת של 4 K ששווה לדעתי כל שקל.מי שירצה פירוט על האיבזור אני יוכל להגיד לו. עוד חיסרון ברכב זה העדר מערכת למניעת החלקה ככה הבנתי תקנו אותי אם אני טועה. סקודה פאביה "ספורט"\אלאגנס ,אווטומט- שני הרכבים (ספורט\אלאגנס)שונים רק מבחינת דברים קטנים אני התחברתי יותר לספורט.הכיסאות שם ממש נוחים אבל ממש הכי טובים בקטגוריה,תחושת ישיבה בפנים ממש מעולה,יש הרבה מקום מאחורה לנוסעים ,בגאז' גדול מאוד מאובזרת,ניתנת במגוון משחקי צבעים עם גג לבן בלי גג לבן דיי מבלבל וקשה להחליט אבל זה מעולה שיש על מה להתלבט . פלסטיקה סבירה , ממוצעת, יש הרגשה קצת שלא השקיעו מספיק בפרונט \ קדימה של הרכב.נראה קצת מיושן חיצונית שוה רק הפרונט.יש חללים בתא הנוסעים שנראים מיושנים. שדה ראייה של הנוסע לוקה בחסר קצת.משענת יד מעולה! יש קצת חשש מאיכות הגיר האוטומט שלהם ולגבי שמירת הערך. מבחינת שדים בקופסא אני פחות מודאג כי הסקודה הקודמת היתה מוצלחת. אופציה גם טובה מאוד למרות שתחושת הבטן אומרת ללכת על סוזקי או פולו הלב אומר סקודה..היא מאמי. פולקסווגן פולו 1.4 טיפטרוניק קומפורטליין (1.4 ולא 1.6 =הגבלות תקציב) לפני שהגעתי אתמול לראות את הרכב הדעה שלי הייתה דיי מעורפלת עליו , ולא ידעתי בדיוק איזה רכב אני עומד לראות. מאוד אהבתי את הצורה החיצונית שלו,רכב "שמרן" הייתי קורא לו גם פנימית גם חיצונית.בוגר. מראה פנימי שמרן ועדין תחושת ישיבה מעולה כמעט כמו בסקודה. איכות הבד הכי טובה בקטגוריה,הגה מאוד נוח,רכב מגיע עם איבזור מינימאלי ודיי מעצבן כמו שאין חלונות חשמל אחוריים בסטנדרד וגם לא בדגם קומפורטליין.כנראה שהגרמנים חושבים אחרת.מאוד איכזב הקטע הזה.איבזור מלא מגיע ברמת גימור יקרה בהרבה מהתקציב שלי איבזור כללי של פנים הרכב דיי איכזב.למרות זאת הוא נראה הכי ר-כ-ב.חסרה לי מאוד משענת יד. למרות שהרכב מאוד נוח,שדה ראייה מושלם ! ישיבה בפנים מושלמת לדעתי. רכב הכי עירום אבל מאוד נוח והכי יפה לדעתי האישית , ברמת הבטיחות הוא דווקא טוב. לא נהגתי עליו אבל הבנתי שהרכב עגלה,לא חשובה לי מהירות כבר כתבתי למעלה בתחילת ההודעה מה הכי חשוב לי לעומת זאת חשוב לי לשהתלב בכניסה לכביש מהיר! וכאלה. אופציה טובה אם כי יקרה יחסית לתמורה שמקבלים.מצד שני התרשמתי הכי הרבה מהאוטו הזה למרות שהוא קמצן הבנתי שמחליפים את הדגם למרות שבאולם התצוגה אמרו שהוא יירד לכביש רק כחצי שנה או שנה אחרי אירופה. אני חייב לקמות רכב בזמן הקרוב ואין לי זמן לחכות לתחילת השנה הבאה, או לירידות מחירים ולהחלפת דגמים . יש סויפא, פאביה ופולו בדגמים שכתבתי למעלה. כתבתי למעלה במודגש מה הכי חשוב לי ואני אחזור על זה נוחות נהיגה איכוות נהיגה רכב חדש ל4 שנים הבאות אוטומט ,מזגן שעושה תעבודה לא רוצה לראות מוסך צריכת דלק סבירה (סטודנט) אני דירגתי במקום האחרון את הפאביה,ולגבי הסוויפט והפולו עוד לא החלטתי. הלב אומר פאביה הראש אומר סוויפט או פולו ביתרון זעיר לפולו. אשמח אם תפתחו לי את העיינים לטוב או לרע באובייקטיביות ,תודה !
-
רכישת סופר מיני חדשה - מאזדה 2 או סוזוקי סוויפט?
giooig פרסם הודעה בנושא של נסטור בתוך ייעוץ ברכישת רכב
סוזוקי סוויפט עדיפה בזכות העיצוב הפנימי המיושן משהו של המאזדה ויותר בזכות אחיזת הכביש העדיפה של סוזוקי,ההגה היותר מורגש , חווית נסיעה יותר טובה במיוחד מחוץ לעיר. בתוך העיר אני חושב שאין טעם להשוות מבחינת נסיעה או שבעצם יש.הסוזוקי קצת יותר חסכונית בתוך העיר ובטח שמחוצה לה -
אז רכב מצוין גם ההונדה ג'אז אבל מעכשיו אני אומר לך זה רכבים מאוד מבוקשים יהיה לך קשה להשיג אחת טובה אלא רק בחיפושים ארוכי טווח של מעל חודש וחצי מניסיון עבר,קח בסביבות ה 5 רכבים שאתה חושב שתאהב ותחפש בכלליות אותם ואל תלך על דגם ספציפי הייתי מציע לך ללכת על הונדה ג'אז פונטו ספייס דיאטסו סיריון טויוטה יאריס סקודה פאביה יונדאי גטס רוב הרכבים פה אסיאתיים מה שביקשת,ומה שלא נחשבות מוצלחות אז כתבתי גם בשנים שמתאימות לך זה תוכל לבדוק במחירון ,רכב ידני יספק לך עלות יותר נמוכה מאוטומאט בארצנו בהצלחה
-
שלום! מתחת להודעה שרשמת יש "נושאים דומים" של אנשים כמוך שענו להם על אותה שאלה שלך רכב עד 40 K תדפדף ותעזר גם בחיפוש בסרגל למעלה ותחזור עם מספר דגמים ואם בכל זאת אתה צריך ייעוץ פה ולא מוצא כלום לפחות תגיד מה חשוב לך ומה פחות למשל נוחות , חסכוני בדלק או שלא משנה לך , אמינות , גיר רגיל או אוטומאט מה אתה דורש מהאוטו כמה ק"מ אתה הולך לעשות ביום\חודש בעיקרון באיזור 40 אלף יש הרבה אופציות גטס,פביה,אקסנט,פונטו,ועוד.. תן כיוון
-
רכישת סופר מיני חדשה - מאזדה 2 או סוזוקי סוויפט?
giooig פרסם הודעה בנושא של נסטור בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לפחות בעניין נוחות הישיבה הסוויפט עדיפה התלבטות קשה , אם אלה 2 הרכבים שהגיעו לקו הסיום אצלך הכי פשוט לך לנסיעות מבחן המאזדה גם יותר יקרה אם זה שיקול אצלך -
רכב ב 90K חדש ? יד שנייה ? ויש גם מבצע שאולי משתלם לי
giooig פרסם הודעה בנושא של giooig בתוך ייעוץ ברכישת רכב
טוב אחי .. מה אתם אומרים על סוייפט החדשה , סיריון , פולו ? -
רכב ב 90K חדש ? יד שנייה ? ויש גם מבצע שאולי משתלם לי
giooig פרסם הודעה בנושא של giooig בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום שוב ! להזכירם אני כותב ההודעה תודה רבה על התגובות..רק תיקון לזה שרשם משהו על 50 אלף , התבלבת אני לא רווצה רכב בסכום כזה אלא ב90 אלף וגם בקטע של החישובים הכלכליים..הבנתי את הראש של לקנות רכב יד שנייה אחרי ירידת ערך יותר משתלם אני אשקול את זה גם. למרות שאני פחות מעוניין ברכב משומש אם כי לא פוסל ובאמת ההונדה ג'אז והיאריס שנת 2006 הם מוצלחות ועולות לי בראש לקנייה. ובאמת שכל הקטע הפיננסי של החסכונות רווח הפסד זה מיותר,ממש לא קשור לעניין ולכן מעצבן. בנוסף לכך יש כמה רכבים חדשים מהחברה בתקציב שלי חלקם לא מתאימים לי מכל מיני סיבות אישיות וחלקם אולי דווקא כן , למשל : סוזוקי סוייפט ניסאו נוט פולו בהנחה משמעותית וגם גטס בהנחה משמעותית כמו שכבר ציינתי סיריון נכנסת בתקציב אבל היא אחרונה אצלי ברשימה עקב ניסיון עבר ונהיגה עם הרכב בינוני מאוד, מיני בימבה. אם אוכל להשיג את הסוייפט החדשה מהחברה במחיר של 92 אלף ? -
שלום לכולם! אז ככה.. 1. קיבלתי הצעה מעניינת לרכוש גטס חדש מהחברה, 1400 אוטומאט GLS שזו הרמת גימור הכי מתקדמת ב90 אלף שח הנחה של 10אלף שקל מהמחיר הרגיל. בהתחלה חשבתי להשקיע עד 50 אלף שקל ברכב יד שניה אך המצב השתנה לטובה שקיבלתי סכום כסף נוסף. בדקתי ובדקתי וקיבלתי את ההצעה המעניינת הזאת לגבי הגטס לצערי אין ביכולתי לקבל את הרכב במנוע 1600 . האם הדגם שפירטתי למעלה מומלץ ? חדש מהחברה כמובן.אשמח לשמוע דעתכם בנושא2.בנוסף,אשמח לשמוע הצעות מעניינות לרכבים חדשים מהחברה עד 92 אלף שח . באמת שאין לי יותר,אני לא פוסל גם לקנות יד 2 אבל זה פחות משתלם כי אם עושים את החישוב שרכב חדש לא מגיע למוסך..ויש עליו אחריות בקיצור רכב חדש לרוב יותר משתלם. מאוד אשמח מאוד לשמוע מה הייתם עושים במקומי בהנחה שאתם נהגים יחידים עם סכום של 92 אלף שח , לא פוסל יד שניה,ויש לכם את ההצעה מלמעלה כאופציה הדרישות שלי הם רכב שישרת אותי 3-4 שניםנהג יחיד נוחות אוטומט בלבד סופר מיני \ קומפקטי , עם זאת שמתאים לאדם גבוה 186 אמינות מעדיף רכבים יפנים\קוראנים בגלל טיב הגיר האוטומטי אבל לא פוסל רכב אירופי שהגיר האוטומטי שלו הוכח כאמין. אני סטודנט בן 24 שנוסע כל יום בערך 70 ק"מ בכבישים בינעירוניים ללימודים ועבודה. סופ"ש נסיעות קצת יותר ארוכות 250 ק"מ אבל רק כל סופשבוע שלישי . תודה רבה לעוזרים.
