דב שלום
תודה על הברכות
הבולדוג אכן קנדה חי נושם ובועט עבד בבנין עד לפני כמה שנים. מבחינה מכנית חיה רעה . מבחינה חיצונית יש לבצע
מספר עבודות מסגרות (אין פח רק ברזל אמיתי) ועבודות עץ. זקוק לתמונה שלו בשיירות לירושלים לצורך ביצוע שיחזור פריצת המצור על ירושלים ב48. ביום הזיכרון הבא אני מארגן שיירה לירושלים עם רכבים שנטלו חלק בפריצה. כל עזרה בחומר על הנושא תתקבל בשמחה.
הרכב הנ"ל מוכר מאד לתושבי חיפה היה שייך לערבי מדת האחמדים שעבד איתו בשיפוצים עד לפני מספר שנים