Jump to content

betihut

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי betihut

  1. הרכב אחרי החלפת מנוע , אבל זה לא העניין , לאורך כל הנסיעה הרכב לא מתחמם אפילו קצת כשאני מכבה את המזגן הרכב מתחמם ואז נדלק המאורר והרכב מתקרר , אבל זה הגיוני שכן כשהמזגן דוחק עובד מאוורר , אבל החלק המוזר הוא כשאני מכבה את הרכה המים במיכל עיבוי מבעבעים לא חסר מים ולא יוצאים מים וזה קורה רק כשהרכב כבוי , רעיון?
  2. הדגם ajq
  3. טוב אז הלך לי המנוע (בוכנה אחת) יש למשהו רעיון איפה הכי כדאי לתקן או לחלוטין להחליף מנוע
  4. אז אם יש לכם משהו ...
  5. בכל מצב גם לשיפוץ העיקר שתהיה מהצורה החדשה
  6. כל המרבה הרי זה משובח
  7. מה זה ייתן לסילברדו 6600 td עם 397 כס?
  8. טוב בשביל לשמור על שלום בית (מתדלקת חצופה) ובשביל שאשתי לא ואני מצטת ״ואי ואי ואי ״ אני נאלץ למכור את המוסטנג שרק נקנתה , קצת פרטים 1994 3.8 v6 בריא מאד גיר אוטומט גם בריא גג חשמלי חדש , בגדול כל הרכב חשמלי כולל שליטה על כמות הרעש(פתיחת האגזוז) הנעה מרחוק מצלמת רוורס כסא חשמלי , הרכב שמור כחדש נראה ומרגיש כמו רכב במילון שקל , מעבר לזה יש ברכב מערכת הכוללת דיוידי כמובן בבניה מעץ וריפוד בבגאז הרכב כולו נראה כמו רכב שיצא מ pimp my ride גנטים 20 כמובן פשוט אקסמפלר מדהים בכבישי ארצנו לא לנשואים אגב הנשים שלכם יפרקו אתכם מחיר 60000 ויש אפשרות החלפה רק לא על משהו מנקר עיניים ככה , זה כמו להסתובב עם אנג׳לינה ג׳ולי 0543085947
  9. להתרחק כמו מסרטן לברוח !!!!!! אחד הרכבים הכי לא אמינים בארץ לברוח (היה לאבא שלי כזה)
  10. כולל מערכת פיוניר דבל דין כולל מגברים ורמקולים , רכב שנותן בראש לרוב רכבי הספורט , מחיר עדכני בהתאם למחירון 80000 גמיש , אפשרות החלפה לגיפ
  11. מה זה ישפר ברנו מגאן ספורט 2008 מנוע 2.0 טורבו של אבא שלי? ומה העלות?
  12. טוב , מדובר ברכב נדיר בנוף ארצנו שייך לאבא שלי , רכב 2008 גיר רגיל 6 הילוכים כחדש ללא שום שיפורים הרכב עם 225 כס . שום תאונה ו 95000 ק״מ יד שניה אגב . המחיר 90000 שח טלפון 0543085947 , אחד הרכבים הקיצוניים שראיתי.
  13. אני הייתי הולך על האודי , צעירה ומקסימה
  14. ומעבר לכל מדובר ברנו , שיש לה בעית שם כאן בארצנו
  15. הבעיה שבסוף זה רכב הנעה 4x4 חלקית אז צריך לעבוד על ירידת כוח נכונה לגלגל
  16. הבעיה עם הדיזלים היא שכל תקלה עולה עשרות אלפי שקלים וזה כמובן בגדול , בכל מקרה רכב מדהים הדיסקו אז בהצלחה
  17. הם רוצים משהו כמו 4000 כולל מעמ על הקיט עצמו כולל הכל ועוד 3000 על העבודה , זה נראה לי קצת יקר אני גם ראיתי באינטרנט במחירים סביב 2000 הכל , הבעיה היא כמה מס ומעמ , לדעתי זה מתקרה למחיר בארץ
  18. יש למשהו מושג היכן הכי זול לעשות דבר כזה במרכז דרומה , בקרסו רוצים 7854378 אלף שח וזה נראה טיפה יקר אז ...
  19. המממממ
  20. הופלה הקפצה
  21. למכירה האמר 2006 H3 יד שלישית 54000 קמ הדגם הכי מפואר עם קיט ניקלים, סאן רוף ענק הכל עור , חימום במושבים אין תוספת שאין ברכב . הרכב הוא אמריקאי ולא ספרדי מנוע 3500. טיפולים בזמן רק בחברה טסט עד דצמבר יש ברכב גם מערכת מיוחדת הכוללת סאב מוסתר בפאנל והד יוניט פיוניר עם ניווט שטח + כביש IGO גנט 22 אינץ. המחירון הוא 144900 ש"ח דורש מחירון קצת קצת גמיש אפשרות החלפה למשהו מענין
  22. היי טוב האמת שכבר אמרתי נואש. לאחרונה יש לי איזה בעיה עם האמובלייזר המקורי של הפטרול שבכדי להניע את הרכב אני מכניס ומוציא את המפתח אין ספור פעמים עד שהוא מניע. בגדול איזה איש שמתעסק עם מפתחות אמר לי שזה לא המפתח וכך אין לי פתרון. אני לא רוצה ללכת לחברה טוב נו זה ברור נציג שירות וכל מני כאלה שסתם עולה המון המון כסף. קיצר אני מחפש מומחה לאזעקות עדיף באזור שלי (אשדוד) תודה מראש
  23. היי , יש לכם רעיון אולי אם יש משהו שאפשר לבטל או לתקן אצלו אמובלייזר מקורי בפטרול 2001 אף אחד לא יודע מה לעשות גם בחברה זה נקרש NATS או משהו כזה והרכב מניע רק לאחר אי אלו משחקים עם המפתח , עליי רק לציין שזה החל לאחר ניתוק האיתוראן וחיבור ביפר של רב בריח והבחור שהתקין וניתק אומר שזה לק קשור אליו בקיצר אני לא מחפש אשמים אלא פתרון
  24. תודה רבה רבה העמודים אשר קבלתי עזרו ואכן פעלנו לפיהם
  25. היי האמת שהבקשה היא דיי מוזרה , המוסכניק שלי המהולל שעשה ראש מנוע ברכה רק אתמול וסוף סוף אין אובדן מים ואין כלום לא יודע (זה ממש מצחיק תודו)לאיפה מתחברים כל צינורות הבוסט של הטורבו הכוונה לסולנויד לברז וכו מה הסדר ולהיכן הם מתחברים אז.. משהו יכול או לצלם לי את כל החיבורים הללו כמובן מפטרול 2001 או לתת לי את הלייאוט של זה שאני אוכל לחבר את זה? תודה מראש אגב תודו שלא נתקלתם בדבר כזה
×
×
  • תוכן חדש...