Jump to content

betihut

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי betihut

  1. היי לאחרונה הגיע לידינו רכב מסוג international scout ii שנת שישים ומשהו בכל מקרה חוץ מזה שהוא מושלם לגמרי בפנים אה כן וגיר אין לנו מנוע ועוד מני חלקים יש לכם מושג איפה והיכן אם בכלל תודה מראש
  2. היי תודה רבה יש לך רעיון היכן כדאי לתקן את הטורבו , נשמע הגיוני באמת אני לא שומע אותו כבר ואם אתה אומר שזה יכול לגרום לכזו כבדות בנסיעה אז סבבה
  3. היי אנשים יקרים נתקלתי לאחרונה במשהו מאד מוזר ומכיוון שלא פעם אחת הגיע המזור לבעיות הרכבים אשר ברשותי דרך פורום זה החלטתי גם הפעם להפנות את הבעיה שלי. ובכן מדובר בפטרול 2001 מנוע 3.0 טורבו דיזל , הבעיה היא שכשאני לוחץ על הגז הרכב סוחב כאילו יש לו משהו כמו 90 טון אחריו או במילים אחרות כאילו ההנד ברקס משוך קיצר לא קורה כלום , אגב לא נדלק שום נורה הרכב מניע בקלות לא מתחמם ואפילו נשמע שהוא עובד עגול לחלוטין , הוא פשוט לא סוחב ולא עולה בטורים כלום כלום זה מדהים טוב נראה עם יהיה פה איזה רעיונות , תודה מראש
  4. היי אנשים כבר לא אקטואלי.
  5. בוינק , עבר עוד שבוע .
  6. טוב נו עבר עוד שבוע המחיר התעדכן והוא עכשיו 45000 ש"ח סתאם כי חבל לי שהרכב עומד פה בחוץ.
  7. עבר שבוע , אפשרות החלפה. לגבי מי התגלתה אצלי מחלה אשר גורמת לי חולשה בשרירים , הדבר הראשון זה שפשוט ממש קשה לי ללחוץ על הקלאץ קרמי אתם יודעים אז למעשה אני פשוט לא נוהג על הרכב כלל.
  8. היי המוסך בו היה הרכב זה המוסך של איציק ואף על פי שהייתי אצלו יומיים שלמים הוא לא מצא למה זה קורה.
  9. היי אנשים יקרים, ובכן מדובר באלפא GT 2005 מנוע 3.2 , לאחר החלפת רצועת טיימינג ולמעשה עוד במוסך הופיע לה תקלה מוזרה, הרכב מגמגמם בסלד נמוך מדווח משהו MONITOR CONTROL ובחיבור למחשב מציין שיש מיספייר בצילינדר 1 2 3. זהו אגב המוסכניק בדק והרצועת טיימינג במקום,פלגים תקינים וכן הלאה. תקלה זו לא הייתה לפני כן והחלה מיד עם הגעתי למוסך שבו רק טיפול ורצועת טיימינג בוצעו. זהו אשמח אם יש למשהו רעיון כלשהו. אגב לאחר טיפוס בסלד גם הנורה נכבית וגם הרכב נוסע מדהים.
  10. RS מקורית לחלוטין מיובאת מגרמניה.בשנה האחרונה הוחלפו צלחות+רפידותקדמיות ל-MOTORCRAFT מקוריות, קלאץ' RACING חדש שלhelix (ארבע רפידות קראמיות) ועכשיו הרכב גודש 1.8 באר . הרכב יד 5 ( 04ברישיון) ,שנת ייצור 1989נפח 1.85L בוכנות : סט בוכנות מחוזקות של JE PISTONS , עם חיסום קרמי לדפנותטלטלים : סט טלטלים מחוזקים של PAUTER , לפיהזמנהראש מנוע : ראש מנוע הזרקהחדשעם פורטינג בריאקפיצים כפולים ומחוזקים לשסתומים של PIPER CROSS , גל זיזים (קאמשפט) 285 מעלות של PIPER CROSS , ורנר פולי מתכוונן מאלומיניום , של PIPER CROSS , ברגי ראש ARP , אטם ראש מחוזק , של חברת MOTORCRAFT מערכת גדישה : טורבו משודרג של סיירהקוסוורת' אינטרקולר חזית אלומיניום , בניה לפי מידותשסתום פריקה חיצוני של FORGE MOTORSPORT מערכת פליטה : אגזוז 2.5 אינץ לכל האורך , בניהמיוחדתדוד אחורי זרימה חופשית מנירוסטהמערכת הינע : גיר מחוזקדיפרנציאל מוגבל החלקהקלאץ' קראמי - HELIX חדש מאנגליה מתאים להספקים של עד 500 כ"סגלגל תנופה קלמתלים : בולמי KONI מתכוונניםקפיצי הנמכה 35 מ"ממוט מייצב קידמי עליון של OMP מוט מייצב קידמי תחתון מחוזקסט בוקסות פוליאוריתן לכל הפרונט – כולל כריות בולם גלגלים סגסוגת קלים ורחבים – לא אלו שבתמונה אלא 15X7 בצבע לבן של מילי מילייה שעוניביקורת : לוח השעונים המקורי עבר הסבה והחלף ללוח שעונים כסוף של חברת LOOK WOOD כל שעוני הביקורת האפשריים – ואני לא צוחק.... תוספות מקוריות ברכב : טמבונים , קידמי ואחורי ייחודיים קיט חצאיות ספויילר אחורי ייחודי מכסה מנוע עם פתחיאיוורור מיוחדים סלון פנימי עור קאמל מלא של חברת RECARO חדש לגמרי גג שמשמקוריחלונות חשמל מקורייםנעילה מרכזיתמראותחשמליות תוספות פנים : הגה MOMO ,ידית הילוכים MOMO,שטיחים MOMO,ידית בלם יד ושק עור SIMONI RACING מערכת מטורפת ממש היי אנד. הסיבה העיקרית למכירה היא בריאותית בעקבות מחלה שבה חליתי ורכב זה לא יוכל לשרת אותי יותר. אז זהו לגבי המחיר 55000 ש"ח ויש הערכת שמאי של 95000 או משהו כזה . אסף 0546666385
  11. היי היה לי כזה שנתיים או שלוש למעשה זו תקופה שאני מדחיק, הרכב הכי לא אמין שהיה לי בחיים והיו לי לא מעט רכבים כאלה. מכריות אוויר שכל הזמן מתקלקלות (ואז הרכב שוכב על הצד ואני מתכוון Litrually)ועד סדק בבלוק ועוד כל מני דברים. באופן כללי אני מכרתי את הרכב בגלל שתי סיבות 1)טוב ברור לא פשוט תשלום חודשי גבוהה ואני בכלל לא מתקוון לדלק. 2)קבלתי הזמנה לארוע של אחד מהעובדים באחד המוסכים בו טופל הרכב , אתם מבינים הכרנו כל כך טוב שהוזמנתי לארוע זה היה השיא החלטתי למסור אה למכור את הרכב ובזה לסיים את הפרשה . אגב במידה וכן תחליט לקנות שלא תעז בלי בדיקה מלאה של כל מכלולי הרכב , ככה גם תדע כמה להשקיע אחרי הקנייה וגם תוכל להוריד במחיר. ואגב לכל אלה שיאמרו ההפך עד לפני כמה חודשים היתה ברשותי כזו חדשה 2008 לייתר דיוק וגם היא לא בדיוק אמינה (משאבת סולר הלכה אחרי כמה אלפי ק"מ בודדים אז....)
  12. האם משאבת המים בקדילאק דוויל 97 אמורה להתחיל לעבוד עם הנעת הרכב או האם זהו רכיב שכמו המאווררים של הרדיאטור מתחיל לעבוד רק לאחר מכן. תודה מראש אגב הבעיה היא שהרכב מדווח תקלה חשמלית EXP106 מתחמם וכשאני פותח את מיכל המים אינני רואה שום תנועה שם סתם מים עומדים.
  13. היי אנשים יקרים אני צריך חשמלאי שיכול להגיע אליי הביתה לגן יבנה בשביל לבצע איזה עבודת חשמל ברכב מסוג קדילאק דוויל .97 מה שאני צריך זה לעשות חיבור ישיר מהמצבר למאווררים של הרדיאטור בכדי שמהרגע שאני מניע את הרכב הם יעבדו , וזאת בעקבות תקלה ב PCM שפעם נותן הוראה ופעם לא ,אגב אני חייב שיגיעו הביתה בעקבות נכות שנפלה עליי עקב מחלה , אבל כן חשוב לי לסדר את הרכב סתאם מן אור בקצה המנהרה תודה מראש
  14. ושוב אני חוזר לשאלה המקורית הבחור טוען שהגדם של 53 ספציפי זה משהו מיוחד וכל השאר פושטים האם יש אמת בדבר או שמה שיש לי תמיד הכי מיוחד
  15. השאלה היא לא כמה היא האם זה הגיוני בעיקר שאני רואה כאלה ביד 2 ב26000 הטענה של הבחור היא ששנת 53 היא מיוחדת משהו.
  16. בסביבות 45000 ש"ח
  17. ברור שאין לרכב זה מחירון אבל ממוצע המחירים הוא 10000 או 40000 לוויליס שנת 53 אה וכמובן על פניו הרכב הזה אמין ושוב מדובר על רכב מושקע מכנית
  18. אין לי מושג אבל הוא קצר מאד למעשה דומה לגפס אבל יותר קצר וכמובן לא PICKUP
  19. אני לא מדבר על מחיר סגור נצא מנקודת הנחה שהרכב תקין הבודי נקי ויפה מכנית הוא כמעט מושלם בגדול שופץ בצורה נפלאה רק קצת בעיות פה ושם , אני צריך רק הערכה פחות או יותר
  20. יש למשהו מושג מהו מחירו של ווליס גיפ משופץ ותקין לחלוטין פשוט מצאתי אחד כזה ואני צריך לדעת מה מחירו . הבנתי ששנת 53 הוא מיוחד זה נכון? תודה מראש
  21. היי. טוב לדעתי פה כולם מכירים את הרכב הזה מדובר בפורד שהייתה של יאשה אחרי זה יניב ועכשיו טוב נו האמת שהיא מחפשת בעלים חדשים . האוטו הזה מסוכן . הוא חזק מהיר ובתור אחד שנוסע על אופנועים כבדים כאלו ואחרים WOW אין דברים כאלה . זה מרגיש קרטינג פשוט עם רשיונות . בקיצר מבחינת מה שופר (או בעצם מה לא שופר)פנו אליי בפרטי או בטלפון ואני אסביר(כמה שאני מבין כמובן) בגדול הרכב עם משהו כמו 350 כ"ס. למיטב הבנתי יש רק עוד אחת כזו בארץ וזה ברור למה פשוט רכב מפגר. מחיר 60000 ש"ח או החלפה . זהו את הרכב אני לא אמכור לילדים אז ... למי ששואל למה? זה פשוט במערכת היחסים הזו שבין הרכב לרוכב , זה גדול עליכם.
  22. היי אנשים יש לי תקלה מאוד מוזרה בקדילאק דוויל 98, אני יכול להסתובב כמה ימים ולא מעט נסיעות ואין בעיות הרכב לא מתחמם , אבל פתאם פעם בכמה זמן הרכב לאט לאט מתחמם עד שאני נאלץ להפסיק את פעולת המנוע, עליי רק לציין שאחד המאפיינים לתקלה זו הוא שהמאוורר הראשון נדלק ב106 מעלות והשני ב113 וכמדומני בפעם האחרונה שבדקתי שניהם לא עבדו, אבל שוב זה קורה פעם בשבוע לא יותר מזה ולכן אין אפשרות לאתר את התקלה הזו , אגב הייתי בUMI וגם שם לא עלו על התקלה עכשיו כאני אומר נואש החלטתי לפנות לכאן , אגב הרכב כבר היה על גרר 3 פעמים בגלל בעיות חום בחודש האחרון ואף אחד לא עולה על זה שום תקלה במחשב כלום תודה מראש
  23. היי אנשים יש לכם מושג במקרה איזה סוג של בורג צריך בכדי לחבר את המצבר לחשמל הרכב אני מתקוון לקטבים של המצבר, מדובר בcadillac אז זה שונה ממה שאני ראיתי עד היום , יש איזה בורג מוזר כזה שנכנס למצבר פשוט הוא ללא הברגה ואין לי מושג היכן קונים דבר כזה. תודה מראש
  24. היי אנשים יש לכם אולי מושג היכן אפשר במדינתנו לארגן קומפרסור לבולמים של קדילק דוויל 97 , ניסיתי אצל רונית חלפים ועוד מני מגרשים אז אשמח לעוד רעיונות אסף
×
×
  • תוכן חדש...