Jump to content

gabz

  • הודעות

    85
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gabz

  1. כל מחשב זה משהו אחר , במחשב סטנדרטי יש כרטיס קול 2.1 (2 יציאות ומיקרופון) יש כרטיסי קול 5.1 עם יותר כניסות SUB CENTER REAR FRONT MIC
  2. אחלה ג'יפ , יש ר"דים עם BLUETOOTH שמשמשים כדיבורית יחד עם הפלאפון . לגבי המלצה תתן תקציב ודרישות .
  3. אתה מתכוון לקחת 2 קומפוננטים ? אם כן זה מיותר לגמרי. גם 9*6. תשקיע בסט אחד טוב. לגבי הרדיו , פה . מגברים בתקציב JBL GTO 75.4 , MAC AUDIO Z4200 . תתן תקציב להכל , ואנשים יוכלו לכוון אותך . גם יד 2 זו אופציה
  4. הצעד הראשון הוא להחליף מתקין . לפי דעתי תהנה יותר מסט קומפוננט איכותי מאשר סט קומפוננט פשוט ורמקוליים אחוריים . חוץ מזה שיש לך סאב , והוא יעשה את מה שחסר מאחורה .
  5. לא רואה בהודעה שכתבת תקציב לרמקולים , מנסים לעזור לך . אני מכיר רדיו דיסק באיזה שהוא רכב שככל שמגבירים \ מוסיפים באס הרדיו נכבה ונדלק עד שלא מחזירים למצב הקודם. הרדיו דיסק לא מסוגל לעוצמות כאלה . לגבי הרמקולים , שוב , עשה חיפוש . נכנס לך בתקציב מורל פולס \ JBL .
  6. יש הרבה אופציות , גם ביד 2 . לגבי חדשים חיפוש קצר בזאפ לגבי רמקולים , ברור שקידמיים . תן תקציב אנשים יעזרו.
  7. אני ממליץ לך לא לינעל על מוצר מסויים , תן צ'אנס למוצרים אחרים . גם חשוב לשמוע את הרכיבים לפני הרכישה. בכל מקרה הייתי הולך על כמה אופציות : קומפוננט : Morel Dotech MKII 6 \ עשה חיפוש על FOCAL וכאלה מגבר : JBL GTO 75.4 \ Sundown Audio SAX-100.4 יש עוד אופציות . יד 2 בא בחשבון?
  8. הייתי מוותר על 2 קומפוננטים , באותו כסף מביא סט לדוגמא http://zap.co.il/model.aspx?modelid=150456 , יש עוד כמה סטים . נסה לבדוק את זה.
  9. סך הכל הרמקולים הם בסיסיים מאוד , אל תפתח ציפיות . אני מציע שתתן תקציב שאתה מוכן להשקיע ברדיו דיסק ורמקולים , ונוכל לעזור לך . בזבוז זמן וכאבי ראש מיותרים להזמין אותם מחו"ל. אגב יש מקום שאתה הולך לשים אותם ? מהפעמים שנסעתי על קאוואסקי מיול לא היו דלתות בכלל , ואם כן אז היו מניילון . קח בחשבון שזה כלי רועש , בזמן נסיעה שומעים רק רוח ואת המנוע צורח.
  10. עזרה?
  11. כנראה הSUNDOWN יהיה הבחירה. כולם פה אומרים שהSUNDOWN יהיה טוב לשדרוג , איזה עוד סאבים הולכים איתו ? בניצול מלא ותואמים ? (לא משנה איזה תקציב) תודה רבה לכולם
  12. אשמח להצעות !
  13. בוא נגיד שהתקציב הוא 2000 , כמובן שאפשר לחרוג . ההצעה של srool נראית מעניינת בגלל האפשרות לשדרוג . אם יש עוד אופציות , ולא להגיע למחירים של כמעט כפול וחצי ממחיר הסאב , אז אשמח . אם יש אנשים שיש להם את הסאב , שיגידו איך הם מגבירים אותו . Rockford p6001 לא בא בחשבון ?
  14. הסאב המדובר Rockford Fostage P312D4 אין בעיית תקציב . חשבתי על Rockford p6001 Rockford p3001 JBL GTO601.1 תודה מראש לכולם וחג שמח .
  15. בן שושן מבני יהודה? על הרדיו אל תלך
  16. הJBL נראה טוב . האם גם הרוקפורד P4004 נכנס לתמונה? ואם אפשר הצעה לסאב שיכנס בסכום
  17. מישהו מוכן לעזור?
  18. מבקש את עזרתכם , לא מבין גדול בתחום . התקציב הוא 1500-2000 . ללא התקנה כמה ערוצים אצטרך ? איזה כבלים צריך , ובאיזה מחירים ניתן למצוא? הרכיבים : קומפוננט : Morel PULSE 6 120RMS אחוריים 9*6 : של פיוניר 400W ו80 RMS רדיו : Pioneer DEHP4050UB
  19. קודם כל שלום לכולם , צריך קצת עזרה . ואם הכותרת לא תקינה או משהו אז תגידו אז ככה אני מתכנן על מערכת כמה זמן , הרעיון לבנתיים איזה שהוא קומפוננט ורדיו דיסק . על רדיו דיסק אין יותר מדי מה להתבלט חשבתי על הPioneer DEHP4950. ועכשיו אתם נכנסים לתמונה , אני צריך קומפוננט שיתן סאונד איכותי שלא יעשה רק רעש , בעיקר באסים . התקציב הוא 800 , אפשר לחרוג ל1000 אם זה משמעותי . בנתיים יש 6*9 פיוניר 400W במגש מאחורה . ולשאלה בנושא , מכיוון שיש גם 6*9 ובעזרת השם יהיה קומפוננט יהיה צורך במגבר ? ולשאלה אחרת , נניח והמקומות לרמקולים בדלתות לא 6.5 , יש איזה שהיא אפשרות לעשות אותה ככה? שמעתי על איזה יוסי ורק דברים טובים :-] ועוד שאלה , מה הוא RMS ? תודה רבה ושבת שלום **אתה יודע שהכותרת לא תקינה ובכ"ז מחליט לפרסם את השרשור. נסה שנית.**
×
×
  • תוכן חדש...