Jump to content

v-tech

  • הודעות

    122
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי v-tech

  1. אני יכול להוסיף שמצאתי רק פגם אחד בסוויפט למעט תא המטען הקטן והוא שאין בקרת יציבות ברכב, אבל עם כשנוסעים על הרכב ומרגישים את ההתנהגות הכביש שלו אפשר להבין שאין ממש צורך בבקרת יציבות.
  2. אבל אל תשכח שהדגם הראשון של פריוס הושק רק ב2007 ,ואנשים עדיין מפחדים לקנות הייברידיות כי יש את החשש לתקינות הרכב לתווך הארוך וזה משו שחובה לקחת בחשבון.
  3. בסך הכל הרכב מעוצב יפה(בעל צורה עתידנית), אבל כפי הידוע לי אין לו ממש שוק, ואין גם הרבה כאלה בארץ, במצב הנוכחי הוא לא כל כך נסחר, אבל אני מאמין שהזמן יעשה את שלו ובעוד 2-3 שנים יהי לו יותר שוק.
  4. v-tech

    חוות דעת מגאן 2

    זה מגאן 5 כוכבי בטיחות, אבל מבחינת האמינות שוב אנחנו נתקלים בזה שהרכב צרפתי וכל הנלווה לך, אבל תוכל למצוא אחת במצב טוב שתשרת אותך בנאמנות בטווח הקצר (3-4 שנים)
  5. איזה שנתונים מעניינים אותך?
  6. גם אם תמצא רכב טוב אתה תבקר במוסך בגלל השנים שהרכב נמצא בכביש.
  7. במידה ויהיה איך להשיג חלקים לרובר במחיר מוזל, ואני אמצע מוסך מורשה של רובר יהיה לי שווה לקנות כזה רכב באותו "מחיר זנותי" שציינת?
  8. למרות שאמרת שאתה מעוניין במישו שהיה לו את האוטו לאורך זמן, אני מציע שתיקח נסיעת מבחן על האוטו ותיווכח בעצמך ותדע אם הוא טוב או לא, אני יכול להגיד לך שלקחתי נסיעת מבחן על הרכב הזה ולא הבנתי אם הוא אוט' או ידני, כי לכאורה אתה נוסע על אוט' אבל כדי להעביר הילוך צריך להרים רגל מהגז, לפעמים גם ההילוך הבא לא נכנס לפעולה, ככה שבכל אופן רק נסיעת מבחן תעזור לך פה.
  9. אבל אין מה להשוות בין כבישים של חו"ל לכבישים של הארץ.
  10. אם אתה מחפש אמינות תשכח מהקליאו, אתה מדבר איתנו פה על רכב שעושה 30000 ק"מ בשנה. לך על המאזדה 323 .
  11. לא סתם נאמר על הטויוטה בשנים ההם "היפנית מספר 1 בעולם". אבל כשקונים מליסינג צריך ליראות חוברת טיפולים, חשבויות של הרכב, עלויות, ואפילו לדרוש אחריות. היעוץ פה באמת די מיותר אבל לא מאמין שיהיה בעיות עם הטויוטה.
  12. אני ההיתי הולך חזק על הסוויפט, רכב אמין, נוח לאחזקה,לא זולל הרבה דלק, בקטגוריה של סופר מיני, הוא גם נבחר לרכב השנה ב2007 כנראה שיש סיבה לבחירה זו. אני לא חושב שיש פה מה להוסיף, לפי דעתי הסוויפט עולה על הסיריון בכל הקטגוריות כולל חווית הנהיגה. אם כבר העלת את הנושא אז סוויפט זה הבחירה מספר 1.
  13. רכב אמין אבל לא בהגזמה, רכב מהנה מאד לנהיגה אך כמו כל רכב גם הוא מתקלקל, רק שהאחזקה שלו היא מאד נוחה וכך גם הטיפולים בו. בקשר לזה שחברה אחת קונה חברה שנייה אין השפעה על על הרכב עצמו כי זה עדיין נישאר פורד. "זה כמו ששטראוס קנו את עלית, ועובדה שמקופלת לא הפכה לקוטג'" .
  14. על תשכח שהשברולט היא רכב אמריקאי שמיוצר עם מנוע חזק והרכב בנוי לנסיעות של ימים בכבישים הארוכים של ארה"ב הברית, אין ספר שזהו רכב בעל תמורה גבוה אך זה לא מתאים לבחור שמעוניין לעשות בין 20-25 אלף ק"מ בשנה.
  15. אני גם לא רואה שום דבר רע מהליסינג, בדרך כלל אפילו מראים לך את כל הטיפולים והחשבוניות של הרכב, ויש סיכוי שתקבל גם אחריות לתקופה מסויימת, חוץ מזה במקרה הכי גרוע גם יהיה לך לאן לפנות. מבחינת הרכב בתור צעיר אני מעדיף את המאזדה 3, אבל אין ספק בעיני שהפוקוס היא בירה יותר טובה כמו שאמרתי כבר בכמה נושאים הייתה למשפחה שלי פוקוס 1.6 ונהנתי מכל רגע באוטו, זה שטויות שהאוטו לא סוחב, האוטו נוסע כמו שצריך ואתה לא תצטער עליו.
  16. v-tech

    סופרמיני חדשה

    אני לא ההיתי ממליץ על המזדה 2, הכל מפלסטיק בתוך הרכב ורמת הגימור שלו ממש לא בשמיים, חוץ מזה הרכב הוא יותר לצעירים, תלך על הסוויפט להזכירך שזהו האוטו הטוב ביותר לשנת 2007, אני לא חושב שיש בחירה יותר טובה מהסוויפט.
  17. אני מצטרף לזה שמעלי וממליץ בחום ללכת על הפוקוס, הייתה למשפחה שלי פוקוס 1.6 אוטו טוב בהחלט, אומנם הרכב קצת זולל דלק, אבל עלות האחזקה שלו מאד נוחה וכך גם הטיפולים בו, כך אחד שהוא מאובזר ותהנה מכל רגע , אם תיקח את הרכב הזה גם תקבל אוטו משפחתי וגם רכב מהנה לנהיגה.
  18. מבחינת צריכת הדלק יהיה הבדל אבל לא כ"כ מורגש (לא יכאב לך לתדלק את הרכב).
  19. ומה שאומרים על החלקים של הרובר זה באמת נכון שאי אפשר למצוא חלקים? או שהחלקים ממש יקרים בהגזמה בגלל היבוא מחו"ל?
  20. שלום! רציתי לדעת אם כדי לקנות רובר 620/600 מנוע 2000 סמ"ק , במה כרוכה קנייה של רכב כזה(אם אני אצטרך להשקיע הרבה כסף על טיפולים), כמה ק"מ לליטר הרכב עושה, ומה הדעות על הרכב.
  21. להורים שלי הייתה פורד פוקוס, כשהאוטו הורד מהכביש עקב תאונה, קנינו את הפיאט בתור רכב זמני. לרכב אין התנהגות כביש טובה ואני אומר את זה מתוך ניסיון, לא נהנתי בנהיגה על באוטו, ובמיוחד בנסיעות עירוניות כשיש הרבה פניות, לא אהבתי את ההתנהגות של הרכב בפניות, ובגלל גם אני לא ממליץ לקנות את האוטו הזה. אמנם חלקים יש הרבה לאוטו והוא זול לאחזקה, גם אל צורק הרבה דלק, אבל יש פה את שני צידי המטבע, אתה יכול להסתכל על האמינות ועלות האחזקה של האוטו או על ההתנהגות בכביש של הרכב, אני מעדיף את חווית הנהיגה.
  22. אתה יכול לנסות את האיביזה גם זה רכב מהנה ,אם תמצא אחד במצב טוב, לא תצטער על הרגע שקנית את האוטו.
  23. אני לא ההיתי הולך על הפיאט אונו כי אתה תתבאס מהאוטו הזה, גם על הפיג'ו ההיתי מוותר כי בתקציב שלך ההיתי אומר שתוכל למצוא פיג'ו רק עם "מחלות סופניות", אז אני ממליץ כמו שכבר נאמר פה להוסיף טיפה כסף וולכת על הסוויפט, אתה לא תתאכזב מהאוטו הזה.
  24. איזה נפח מנוע יש למיצובישי קולט,כמה כ"ס, ומה השנתונים שבמחיר הזה אפשר למצוא את הרכב?
  25. מדובר ברנו קליאו RSI שנת 97 ואיזה חברות ההית ממליץ לקנות?
×
×
  • תוכן חדש...