להורים שלי הייתה פורד פוקוס, כשהאוטו הורד מהכביש עקב תאונה, קנינו את הפיאט בתור רכב זמני.
לרכב אין התנהגות כביש טובה ואני אומר את זה מתוך ניסיון, לא נהנתי בנהיגה על באוטו, ובמיוחד בנסיעות עירוניות כשיש הרבה פניות, לא אהבתי את ההתנהגות של הרכב בפניות, ובגלל גם אני לא ממליץ לקנות את האוטו הזה.
אמנם חלקים יש הרבה לאוטו והוא זול לאחזקה, גם אל צורק הרבה דלק, אבל יש פה את שני צידי המטבע, אתה יכול להסתכל על האמינות ועלות האחזקה של האוטו או על ההתנהגות בכביש של הרכב, אני מעדיף את חווית הנהיגה.