Jump to content

אודי ע

  • הודעות

    42
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אודי ע

  1. שלום לכולם הצלחתי לימצוא אונו טורבו אחרי תאונה, הרכב הורד מהכביש לצמיתות ואפשר לפרק מימנו חלקים. שאלתי האם אני יכול להרכיב את הטורבו כולל מערכת הזרקה וכל שאר החלקים [צמת חשמל, אירפלומטר] על מנוע של אונו 1.4 רגילה. מבדיקה חזותית המנוע ניראה אותו הדבר אחד לאחד האם הבוכנות או הקרנק שונים בצורה שתיגרום לבלאי מואץ?האם מישהו כבר עשה את השיפור הזה? תודה
  2. לגבי שאלתך צמיגים אחורים אכן יותר חשובים כי הם מאזנים את הרכב במידה והצמיגים האחורים שלך יבשים הרכב יזרוק בסיבובים וגם ירעד במהירות. במדה ומיתפוצץ צמיג אחורי הסיכוי שלך להתהפך הוא הרבה יותר גבהה כי הרכב ניזרק מגיע לזוית של 90 מעלות לכויון הנסיעה ואז אתה מיתהפך ואין ביכולתך לעשות הרבה ובגלגל קידמי אתה יכול לישלוט על הרכב במידה מסוימת הכל תלוי במהירות שאת נוסע
  3. אני רוצה להחליף את הקלאץ באוטו שמעתי על חברה בשם LOUK למרות שאני יודע שבפיאט המקור זה VALEO אולי מישהו מכיר את החברה הזאת ויודע מה ההבדל ומה המחיר???
  4. את השקע החוזר אפשר לתקן בלי לפרק את הכנף בקלות רבה השקע החוזר בפיאט ידוע מאוד ביגלל שהפח דק מאוד מה שאתה צריך לעשות זה בפינה של הכנף בדיוק מעל השקע יש עוד כיפוף קטן שאתה כניראה לא מבחין בו ולכן הפח חוזר . בעזרת קרש או פלטת עץ קטנה תן מכות קלות עם פטיש בדיוק מעל השקע לא מכות חזקות מידי כי הפח עדין והא יתעקם מילמלעה ואז הפח יחזור למקומו ושם הוא ישאר אני חוזר ומזהיר הפח עדין אז בעדינות ועוד דבר המכות רק על העץ ולא על הפח כי אז ישארו סימני מעיכות נ.ב- אם אין לך ידים עובדות פנה לפחח מקצועי בהצלחה
  5. מאחר שכבר ניכשלת בטסט אתה לא יכול לעשות את העבודה לבד בגלל שדרוש אישור מוסך אם היתה רואה את הבעיה ליפני מתקן וניגש לטסט לא היתה פונה למוסך אבל גילו את הבעכיה בטסט חייב אשור מוסך אם לא אתה לא עובר טסט לדעתי כל העבודה מיסתכמת ב200 ש"ח ואם הציריה לא דופקת אל תחליף אותה![/url] [/code]
  6. רציתי לדעת אם יש איזו דרך לגלות אם במנוע מושתל קמשפט חם מבלי לפרק את מיכסה בשסתומים?
  7. נכון שכבתי מתחת לאוטו אבל לא אני הפכתי את החוטים של הונטה שחכתי לצין שהרכב חזר אלי אחרי שנתים שהוא היה בשטחים כגנוב ומצאו אותו והיחזירו אותו אלי והערבים הרכיבו את הפוך!
  8. טוב היום ניגשתי לטסט אחרי שלושה ימים בהם שכבתי מיתחת לפיאט ו.... החלק הריאשון הלך יפה אורות פיקס נדיר באונו אבל אחרי שהישקעתי שעתים על האורות הם לא בגדו בי למעט המנורה של המיספר ופסים זוהרים. בבדיקת הסי או הבוחן לא האמין שיכלה להיות חריגה כזאת. לפתע האוטו היתחיל להיתחמם ומים התחילו לצאת מהרדיטור אבל אני בשלי לעבור את המסלול בדיקת בלמים בלמים קדמים טובים מאוד אחורים לא קיים טוב נו ברקסים אחורים. עכשיו הגיע טור הבור המים מבעבים הבוחן למטה בודק את המסרק ואז כל המים התחילו לרד על הבוחן ששאל אותי מה זה המים אני צועק כלום זה יוניט אחרי כמה שניות של מישחק בהגה הבוחן צועק לי סע סע והמסרק עובר חלק אני הולך למישרד הקבלה גזר הדין כיון אורות כיון קרבורטור וברקסים אחורים ומגב אחורי לא רציני לאחר בדיקה קצרה התברר שהונטה עובדת הפוך העינין סודר וחום ירד מישהו יודע מה העלות של ברקסים אחורים?
  9. טוב נתחיל מההתחלה התחלתי לשפץ את האונו שלי שחזרה מהשטחים אחרי שנתים שהיתה גנובה בהתחלה לא ידעתי היכין מיספרי המנוע ולבסוף מצאתי אותם והם תואמים את הרשיון החלפתי גומיות לצריות טיפול סיכה וניקתי את הקרבורטור. אבל לאיטלקים האלה תמיד יש רעיונות שאני לא יודע מאיפה הם צצים שאני מניע את האוטו הטורים גבוהים ומתי שהם צריכים להתאזן האוטו מוריד את הטורים וניכבה. יש קופסה שחורה שמובילה צינורות וקום לקרבורטור פתחתי אותה ומצאתי פויז שרוף וישנה גם דיודה שניראת חדשה למדי אחרי שהחלפתי את הפויז האוטו ניכבה פחות אבל הטורים עולים ויורדים וגם הרכב ניכבה מישהו יודע מזה הקופסה הזאות? או מה הבעיה אולי זה לא מהקופסה שאם אני לא טועה כתוב עליה אקו בוקס?
  10. לפני שניתים נגנב לי רכב מסוג פיאט אונו הרכב נימצא והוחזר אלי ליפני כמה חודשים היום היתחלתי לשפץ אותו אבל שמתי לב שמיספרי המנוע אינם תואמים לרישיון מה עלי לעשות? אני צריך להחליף מנוע?
  11. ניראה לי שאתם טועים הוא אמר שיוצא עשן לבן ועשן לבן זה בכלל לא גומיות שסתומים אלה ראש מנוע אז לך למכונאי ותאבחן את הבעיה
×
×
  • תוכן חדש...