Jump to content

soldin

  • הודעות

    60
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי soldin

  1. לך על ההרץ 6X9 הייתי באותו מצב כמו שלך לקחתי אותם ואני נהנה מכל שנייה איתם
  2. יש על זה שרשור דביק בפורום סתכל שמה..
  3. DEHP 6850 ביחד עם האנרגי? תקציב 2000 הצלחתי להכניס את שניהם .. יש משהו יותר טוב בכסף הזה?
  4. אז עדיף לקנות איתו זוג רמקולים במקום הקומפונטט או שזה אותו עיקרון גם איתם?
  5. רדיו דיסק של 1700 שקל יסחוב לי דוטק אוביישן בלי מגבר? ובלי סאב? ***כל קשר בין כותרת הת'רד לנושא השרשור מקרי בהחלט. קרא בבקשה את כללי הפורום לפני פתיחת נושא חדש. תודה***
  6. מקדימה אני שם תדוטק 100% אבל מאחורה מה שיש עכשיו זה הרמקולים במגש האחרוי של האוטו זה על הפנים לא עדיף לשים שמה קומפוננט או להחליף אותם?
  7. סט מקדימה וסט מאחורה.. מה חשבת סט בימין ובשמאל חח או שהשאלה למה 2 סטים במערכת?
  8. db6501 של פולק מאחורה ביחד עם הדוק אוביישן 6 ? (או להפך) אוכל מבחינת סאונד והופך מלפלצת או סתם סלט ויהרוס למה לא מתאים אני יודע לא אותו חברה?
  9. הוא לא זמין ב2 OHM זה בדיוק מה שאמרו לי לחפש מגבר שנותן את האפשרות הזאת.. אני מדבר שטויות או שלא מבין נתונים נכון נהייתי כבר אני מבולבל למרות שמהגבר עצמו שמעתי אליו באמת רק דברים טובים
  10. עד איזה טווח לא צריכים מונו (בעקבות התגובה מעלי של עידן)???
  11. עם אני מחבר סאב ודוטק למגבר אז לא מספיק לי מגבר 2 יציאות חזק ואת הפולס לחבר לרדיו דיסק כי במילא זה מה שאני צריך לעשות אז דיברו כאן בפורום בדיונים שונים שעדיף כבר מגבר 2 יציאות במקרה כמו של זה. עשיתי בלאגן מהכל או שיש אמת
  12. כל מקרה דיברתי עם אדון תומקאר היקר והוא כיוון אותי למגבר שיורד ל2 אום מקווה שאני אומר את זה נכון .
  13. תודה אמיל. אני יילך על ה4 ערוצים בלבד.
  14. המגבר ישמש לקומפוננט קידמי של מוראל פ דוטק 6.5 קדמי ומוראל פולס מאחורה 6.5 גם.. ואת הסאב לחבר לרדיו דיסק שאו זה 4 ערוצים והוא יצליח לסחוב את שלושתם לא יודע מה לעשות..עריכה : הסאב הוא קיקר CVR12 גם יד שנייה בא בחשבון.
  15. גפ הרוקפורד האמין והאוריון בתמונה.. באמת מי שיכול להמליץ יעזור.
  16. אשמח לקבל המלצה למגבר בתחום ה1000-1300 שקל.. חוץ מה Z4200.. תאמת חיפשתי והפכתי תעסק הזה וחוץ מהגיביאל שהוא כבד נורא והפלסטיק הזה שלו מרתיע אותי לא מצאתי עוד בתחום והZ4200 כרגע לא בא בחשבון מסיבות שאני לא אפרט לכם עכשיו . עריכה : שכחתי מה אתם אומרים בנוגע לLANZAR - VIBE436?? תודה רבה רבה באמת אנשים
  17. שלום אני מעוניין ששם המשתמש שלי יוחלף ל phenom תודה רבה איתי.
  18. עם כבר הדיון הזה אז אני מצטרף בשאלה.. מה בכלל התפקיד של המונובלוק במערכת? על מה הוא אחראי ומה הוא מוסיף ??
  19. הקומפוננטים שלהם (האנרגי והשני היותר טוב) והסאב E200 משהו כזה בכללי שמוכרים ושאשפר לשמוע באזור המרכז. [תל אביב,ראש העין, מודיעין] (הרצתי חיפוש לא מצאתי) תודה רבה ושבת שלום
  20. אמיל אני גר באזור שוהם הדבר היחידי שיש פה זה פלאפל חתוכה חח וזה שמעלי אני יישמע בכיף , אני לא זוכר מה הוא אמר איזה סדרה זאת בדיוק אבל מה שאני מבין מהדברים שלך זה שאני שמעתי פיאט שנת 91 ואתה מדבר פה על מרצדס. עוד דבר : במידה ואני הולך על האנרגי.. הבנתי שאפשר לקנות את זה רק מיבואן ספציפי מאוד ורק אצלו בחנות שהם לא מפרסמים ושלא מוכרים את זה בכל מקום .. זה נכון?
  21. שמעתי את הפוקל באוטו ללא מגבר..אז אני מניח שצריך לקחת את זה בעירבון מוגבל לגבי האיכות והטיב שלהם. ותאמת לא התרשמתי. אני לא יכול להגיע למפגש הייתי מת לשמוע את האנרגי ואת הדוטק אבל לא ייצא כבר
  22. 2 תגובות מעליי זה 1000 רק לקומפוננט
  23. עוד אפשרות זה לקנות את המוראל פולס + רמקולים 5*6 מאחורה.
  24. אחרי דיבורים התייעצויות גם פה בפורום וגפ עם אנשים איבדתי את עצמי . Pioneer - DEHP6850- HU מגבר - Mac Audio - Z4200 סאב - Kicker - CVR12 אלה סגורים. אבל בגלל כל דיוני הרמקולים והמלצות הרבות מאוד שקראתי פה על העדפת קומפוננטים מאשר זוג רמקולים אני לא יודע מה לעשות עם ה1000 שקל הנותרים.. חשבתי בהתחלה להחליף תרמקולים במגש האחורי ולשים קומפוננט מקדימה.. בסוף אני נוטה לקנות תאנרגי הרגיל של הרץ בלבד בתור קומפוננט מקדימה. כל התותחים הכבדים בפורום פה אתם יכולים לעזור לי לעשות קצת סדר ולהתקדם לסגירה כבר של המפרט?
×
×
  • תוכן חדש...