Jump to content

soldin

  • הודעות

    60
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי soldin

  1. כמו נס שכנה של סבתא שלי מכרה תאוטו זה בא מהשמיים =]
  2. תודה רבה לכולם. למי ששאל יש לי קורולה שנת 95..
  3. אפשר להתקין מתחת לכסא של הנהג או שהוא גדול מידי וזה מסבך מידי את שאר החיבורים והחיווט ? תודה.
  4. אוטו יד שנייה אצלי כבר שנתיים ועשה רק 55 אלף ק"מ.. כמה אפשר לבקש עליו מעל המחירון כי המנוע והאוטו כמו חדש מהחנות
  5. מישהו שמוכן לעבור ושיש לו מקום באוטו אני גר בשוהם ומוכן לשלם דלק.. זה נורא חשוב לי להגיע למפגש הקרוב ולשמוע את המערכות השונות בגלל שאני קונה בקרוב מאוד. תודה רבה לעוזרים
  6. אני מאזור שוהם עם מישהו מכיר בכלל.. מוכן לשלם דלק עם מישהו מוכן/יכול להסיע..
  7. הלוואי שהייתי יכול להגיע למפגש =/ מלווה נגמר רק ב19..
  8. אין להם אפילו אתר מה הם שומרים על המוצרים שלהם בסוד מי יישמע זה הנוסחה של הקוקה קולה
  9. יש לך קישור אליו עם פרטים על הקומפוננט עצמו + בערך עלויות שלו באיזה חנות או משהו למה אני לא מוצא.
  10. Morel Dotech MKII 6 ? שווה תכסף ? או שלמישהו יש משהו אחר? הקומפוננט מיועד לשבת מקדימה
  11. איך סאב מקדימה אחי הסאב לא יושב מאחורה? וגם עם רק מקדימה לחליף אני יישמח להמלצה למשהו ספציפי
  12. אתה מדבר על קומפוננט בדלתות האחוריות כן ? וכל מקרה זה 6X5 ולא 6X9.. במגש האחורי לדעתך צריך להחליף כי מה שיש עכשיו זה אלה שבאם איתו וזה על הפנים.. מקדימה יש לי תPULSE MOREL.. סליחה על הבורות אבל הוא בא מקדימה בדלתות או בנוסף לרמקולים? ולרמקולים הקדמיים אני מתלבט בין הB3.65.3 של לייטנינג אודיו לבין CS2165 של JBL גם האינפינטי בא בחשבון.. מישהו ממליץ על משהו מניסיון ? סליחה על הבלאגן שעשיתי אבל אני באמת צריך עזרה
  13. עם יש לי 6.5 גם מקדימה מאחורה וגם מגש אחורי.. מקדימה אני מחליף עכשיו מאחורה עדיף תרמקולים במגש האחוריה להחלףיף או בדלתות? יש כבר קומפוננט אחד מקדימה.. אני די מבובל מניסיון שלכם מה לעשות ואיפה ? תודה. (זה בהנה שיש סאב+מגבר)
  14. לפי מה שרשום בדיון למעלה של המידות רמקולים הדלתות קדמיות ואחוריות הם 5*6 אינטש.. עם אני רוצה לשים 9*6 אני יכול? או רק לפי המידה שקיימת עכשיו?
  15. רק350 אבל בכסף הזה ראיתי אפשר להביא אינטשJBL CS3196 6*9 מה אתם אומרים?
  16. אף אחד לא יודע עם אפשר לשים תרמקולים האלה מקדימה ? =/
  17. אני לא מתכוון לקנות רמקולים אחוריים אז את אלה שרשמתי כדי ואפשר להחליף תקדמיים?(מישהו אמר לי שהם רק מאחורה או משהו כזה) עם כן אז יופי ורק שאלה מה עדיף אלה או ה GTO936 של JBL?? שבת שלום ויאללה מכבי
  18. הוא עולה באיזור ה1020-1050 משהו וזה עוד לפני הנחה.. בסך הכל תוספת של פחות מ100.. מה אתה אומר?
  19. מה אתם אומרים על ה Pioneer - DEHP8950IB ?
  20. כרגע זה נראה ככה : מגבר - Mac Audio - Z4200 רמקולים - JBL - GTO936 סאבוופר - אינטשCVR12 Kicker 12 קומפוננט - אינטש PULSE 6 MOREL 6.5 HU אני מתלבט מה לעשות יש איזה 800-900 שקל יש משהו במחיר הזה ששווה תכסף ברמה? או שללכת לצומת לקבץ נדבות ל Alpine - CDE9845.. כל מקרה גם רמקולים עם למישהו יש משהו טוב באותו סביבת מחיר שיגיד כי אמרו פה שהם לא משהו
  21. ZR10 300RMS .. יום טוב
  22. מישהו יודע מה קרה איתם? הפסיקו לייבא לארץ? פשטו תרגל? אי אפשר להשיג לא תסאב שלהם ולא כלום.. לילה טוב.
  23. הסאב המדובר כל כך לא נמצא.. מה המחיר שלו בערך?
  24. אין בעייה רק שרשמו למעלה פשוט שהJBL דופק תאוזניים אז נראה לי אני ילך על המוראל וזהו.. הפוניקס גולד עשיתי עליו חיופש ב8 אתרים אולי יותר ולא מוצא בשום מקום את הסאב הזה
  25. סליחה טעות שלי.. במקום טוייטרים התכוונתי קומפוננט בתקציב ה500-650..עדיף קומפוננט מאשר רק 2 הטוויטרים שרשת הmt22 לא?
×
×
  • תוכן חדש...