אתה מדבר על קומפוננט בדלתות האחוריות כן ?
וכל מקרה זה 6X5 ולא 6X9.. במגש האחורי לדעתך צריך להחליף כי מה שיש עכשיו זה אלה שבאם איתו וזה על הפנים..
מקדימה יש לי תPULSE MOREL.. סליחה על הבורות אבל הוא בא מקדימה בדלתות או בנוסף לרמקולים?
ולרמקולים הקדמיים אני מתלבט בין הB3.65.3 של לייטנינג אודיו לבין CS2165 של JBL
גם האינפינטי בא בחשבון.. מישהו ממליץ על משהו מניסיון ?
סליחה על הבלאגן שעשיתי אבל אני באמת צריך עזרה