הלוואי עלי גולף אני עם טויטה 96 60 קלף ק"מ אבל זה כבר לפורום אחר .
כל מקרה הבנתי שקומפוננט זה מרכיב חשוב בטח עם אני רוצה לשמור על הבאסים ובכללי להפקת איכות טובה יותר מהמערכת , גם בגלל התקציב זה יצטרך לבוא על חשבון רמקולים אחוריים.
בנוגע לקומפוננט אני ינסה לברר מי מהם עדיף.. עוד דבר הבנתי שבנוגע לסאב PIONER חברה חזקה וטובה כמה שתהיה לא עדיפה דווקא במקרה של סאב יש אמת בדבר?