Jump to content

soldin

  • הודעות

    60
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי soldin

  1. תודה רבה לכולם אבל2 שאלות : על איזה טויטרים יש לכם להמליץ לי בתחום ה500-650 שיתאימו למערכת ? ועם הסאב גרוע איזה תחליפים כבר יש לו בתמסגרת אותו הכסף ? תודה רבה רבה ויום טוב.
  2. אולי עם טיפה חריגות.. מה אתם אומרים ? הקומפוננט זה הכי טוב ביחס לכסף והתקציב?אני מתלבט עם ללהחליף אותו בP162S של רוקפורד.. רדיו דיסק - DEHP390MP - Pioneer מגבר - Mac Audio - Z4200 רמקולים - JBL - GTO936 סאבוופר - אינטשKenwood - KFCW3009 12 קומפוננט - אינטשJBL - GTO6507 6.5
  3. הכי חשוב - CDE9845וAlpine קיבלתי המלצות חמות עליו.. שווה תכסף ביחס למתחרים?
  4. חח(הפורום אינו צ'אט, נא שמור על שפה נאותה) כן הבנתי שזה בצחוק.. כל מקרה בסביבות ב450-550 יש לך המלצה? כי באמת אני לא מחפש שהבאס יתן את הטון באוטו אבל שיהיה שמה חח לא יודע איך להסביר
  5. הלוואי עלי גולף אני עם טויטה 96 60 קלף ק"מ אבל זה כבר לפורום אחר . כל מקרה הבנתי שקומפוננט זה מרכיב חשוב בטח עם אני רוצה לשמור על הבאסים ובכללי להפקת איכות טובה יותר מהמערכת , גם בגלל התקציב זה יצטרך לבוא על חשבון רמקולים אחוריים. בנוגע לקומפוננט אני ינסה לברר מי מהם עדיף.. עוד דבר הבנתי שבנוגע לסאב PIONER חברה חזקה וטובה כמה שתהיה לא עדיפה דווקא במקרה של סאב יש אמת בדבר?
  6. יואב.. שמע אני חדש בכל התחום .. ממה שהבנתי עדיף לקנות גם מקדימה גם מאחורה.. אני בכללי מעדיף מערכת שתשמע חזק שתפציץ אבל עם איכות אבל לא שהבאסים ישלטו ויתנו את הטון העיקרי.. ד"א עם אני יחשב את התקציב של מה שרשמת יש לך המלצה לסאב מסויים? עריכה : ד"א גם המאק אודיו 4200 יש דברים עדייפים במחיר שלו?
  7. אמיל יש לך המצלצות של החלקים הכי טובים בהתאם לתקציב? ויואב אין בעייה ראיתי.. אבל זה נכנס במסגרת התקציב יעני זוג רמקולים אחד ו2 קומפוננטים + המגבר היותר טוב?? תודה רבה.
  8. מגבר גם ככה שוחק תרמקולים אז לשפר אותו ולהוריד תאיכות של הרמקולים? עוד דבר לא ענית עם לקנות 4 רמקולים כמו שרשמתי או 2.. קומפוננט עולה 600 ויש בתוכו רק טוייטרים וקרובאובר אבל שניהם ביחד בנפרד עולה רק 340 או שאני טועה
  9. אנשים אני רוצה לקנות מערכת תקציב 3 אלף.. חשבתי על זה עם למישהו יש הצעות לשיפור או דברים כאלה שיגיד.. רדיו דיסק - DEHP390MPוPioneer 730 מגבר - Z4100וMac Audio 900 רמקולים (פה אני לא יודע עם זה אותו סוג למה אני רוצה 2 מקדמיה 2 מאחורה ) ו6x9ואינטשוPioneerוTSA6991Sו 450 לזוג. השאלה שלי פה עם אני רוצה גם מקדימה וגם מאחורה עם אני צריך לקנות 2 זוגות או שזה סוגים שונים. סאבוופר - HifonicsוZS12ו 450 טוויטרים - וPioneerוTSS250ו 220 עכשיו השאלה שלי אני יודע שצריך קרוסים כדי לאזן קצת.. מאיפה או אני קונה או שזה מגיע עם קומפוננט? תודה ענקית ענקית לעוזרים!!!
  10. אנשים אני רוצה לקנות מערכת תקציב 3 אלף.. חשבתי על זה עם למישהו יש הצעות לשיפור או דברים כאלה שיגיד.. רדיו דיסק - DEHP390MPוPioneer 730 מגבר - Z4100וMac Audio 900 רמקולים (פה אני לא יודע עם זה אותו סוג למה אני רוצה 2 מקדמיה 2 מאחורה ) ו6x9ואינטשוPioneerוTSA6991Sו 450 לזוג. השאלה שלי פה עם אני רוצה גם מקדימה וגם מאחורה עם אני צריך לקנות 2 זוגות או שזה סוגים שונים. סאבוופר - HifonicsוZS12ו 450 טוויטרים - וPioneerוTSS250ו 220 עכשיו השאלה שלי אני יודע שצריך קרוסים כדי לאזן קצת.. מאיפה או אני קונה או שזה מגיע עם קומפוננט? תודה ענקית ענקית לעוזרים!!!
×
×
  • תוכן חדש...