שלום
קוראים לי גנאדי אני בן 17 וקצת מראשון לציון
ושבוע שעבר עברתי טסט
בינתים יש את האוטו של אבא ניסאן סאני 93 שקצת מתפרק
אני מקווה להרוויח קצת כסף ולקנות לי אוטו בעתיד הקרוב-רחוק
אני לומד כרגע בכיתה יב - מקצועות מוגברים - פיסיקה ומחשבים 5 יחידות
שומע בעיקר פסיכודאלי ניו יורק האוס וגם קצת היפ הופ וקצת מזרחית וים תיכוני
קיצר מחכה לעוד טיפה יותר מחודש וחצי
ואז אולי אני יבוא לראות אותכם במפגשים
מקווה ללמוד יותר על מכוניות מכניקה שיפורים וכל מה שקשור למכוניות
זהו פחות או יותר