שלום לכם היום בעיתון ידיעות אחרונות הופיעה כתבה בעיתון.
מי שעבר עבירה תנועה כגון: (רמזור אדום,תמרור עצור,פרסה לא חוקית)
ישלם יותר כסף והעונש היה יותר חמור כגון: (רמזור אדום הקנס יעלה ל 1500 שקל במקום 1000 וזה כולל 10 נקודות כרגיל)
תמרור עצור, ותן זכות קדימה, העונש: (הזמנה לדין, במקום קנס של 250 שקל כיום)
פניית פרסה בניגוד לחוק: (קנס של 750 שקל במקום 250 שקל כיום)
עקיפת רכב בניגוד לחוק: (1000 שקל במקום 500 כיום)
נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית: (500 שקל במקום 250)
חסימת צומת: (750 שקל במקום 500 כיום)
ובתחום אחד צפויה הקלה לנהגים:הקנס על קריאת הודעה טקסט בעת נהיגה יופחת מ 1000 שקל ל 500 שקל והניקוד על עבירה יישאר 4 נקודות.
מה אתם אומרים על החוק שיכנס עוד כמה חודשים?