היום לפני שיצאתי בנסיעה אני רואה שיש בצמיג הימיני בליטה בצד עכשיו הצמיגים קניתי לפני 4 חודשים הם חדשים של פלקן
הלכתי לפנצרייה והוא אמר אין לי על זה אחריות רק אים היה בליטה למעלה עכשיו זה 4 צמיגים חדשים
ואני צריך להחליף צמיג אחד עכשיו יש לי צמיג רזרבי באוטו שקיבלתי את המקורי מדובר באוטו חדש של kumo עכשיו אים אני ירכיב את הצמיג הרזרבי זה אותו גודל אבל לא אותו סוג ולא אותו חברה זה ישנה את הנסיעה באוטו הוא משהו הקדמיים כולם פלקן אבל אני צריך להוריד צמיג הימיני אז השמאלי בקדמי היה פלקן והימיני היה kumo ואחורה זה של פלקן
זה יעשה בעיות הוא שזה בסדר
תודה רבה מי שיענה לי צריך תשובה דחוף