Jump to content

amos17

  • הודעות

    75
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי amos17

  1. שלום לכם היום שיצאתי שמתי לב הגה שונה הוא כבד לא מרגישים אותו אין לו אחיזה בכלל. לפני יומיים היה לי בליטה בצמיג אגב מחר אני מחליף צמיג רציתי לדעת אים זה אולי קשור לבליטה? תודה לאלה שיעזרו לי
  2. שלום לכם רציתי לדעת מהו העונש אים תופסים נהג חדש בלי השלט מאחורה? תודה
  3. שלום לכם רכשתי 4 צמיגים חדשים של falken 205/65r/15 רציתי לדעת מה אתם חושבים על החברה אים היה לכם איתה בעיות הוא איך הוא בכביש?
  4. שלום רב רציתי לדעת מה אתם חושבים מבחינת ביצועים על שברולט אפיקה ומה אתם חושבים עליה אני מודה לכם אים תעזרו לי
  5. שלום לכם רציתי לדעת אים קיק דאון הורס מבחינת מכני משהו באוטו? תודה אים תעזרו לי
  6. שלום רב היום לפני שיצאתי שמתי לב משהו שונה בצמיג אני רואה בליטה קטנה לא רצינית. זה יוכול לסכן אותי באמצע נסיעה? אני ישמח אים תעזרו לי תודה.
  7. היום לפני שיצאתי בנסיעה אני רואה שיש בצמיג הימיני בליטה בצד עכשיו הצמיגים קניתי לפני 4 חודשים הם חדשים של פלקן הלכתי לפנצרייה והוא אמר אין לי על זה אחריות רק אים היה בליטה למעלה עכשיו זה 4 צמיגים חדשים ואני צריך להחליף צמיג אחד עכשיו יש לי צמיג רזרבי באוטו שקיבלתי את המקורי מדובר באוטו חדש של kumo עכשיו אים אני ירכיב את הצמיג הרזרבי זה אותו גודל אבל לא אותו סוג ולא אותו חברה זה ישנה את הנסיעה באוטו הוא משהו הקדמיים כולם פלקן אבל אני צריך להוריד צמיג הימיני אז השמאלי בקדמי היה פלקן והימיני היה kumo ואחורה זה של פלקן זה יעשה בעיות הוא שזה בסדר תודה רבה מי שיענה לי צריך תשובה דחוף
×
×
  • תוכן חדש...