שלום לכם חבר שלי יש לו סובארו wrx של אבא שלו.
הוא נכנס לסיבוב והרים בלם יד פעם ראשונה הוא הרים.
הוא רוצה לדעת מה יוכול לאיות הנזק לרכב ועים זה פעם ראשונה חייב שהיה נזק?
שלום לכם יש ברשותי שברולט אפיקה ואבא שלי מעונין להחליף למאזדה 6 החדשה.
עכשיו בגלל שאני גם נוהג באוטו אני רוצה לעשות נסיעת מבחן לראות איך האוטו.
אני בן 18 עוד מעט יש מצב שאני יבקש ויתנו לי לעשות נסיעת מבחן?
שלום לכם רציתי לדעת תוך כמה זמן מקבלים את הדוח תנועה?
חבר שלי עבר לפני שבוע באור צהוב ברמזור הוא חושש שניתפס באדום אים עבר שבוע אחרי המקרה אז אין לו סיבה לדאגה?
תודה
שלום לכם
היום נסעתי והיה מלא גשם עכשיו הגעתי לצומת מרומזר נסעתי 100 קמש.
עכשיו ראיתי אור ירוק אני מתקרב וזה פתאום התחיל להבהב מיד לחצתי גז ועברתי באמצע באור צהוב ושסיימתי את זה בסוף זה נהיה אדום.
עכשיו השאלה שלי זה עדיף במצבים כאלה לתת גז ולא ברקס בגשם כזה שאתה יוכול להחליק עד לצומת בפנים?
תודה
שלום לכם אתמול נסעתי ונכנסתי לפרסה והיא איתה מהירה מאוד וזה נכנס במדרכה אגב זה קורה לכולם
עכשיו הצמיג התפוצץ והחישוק נשבר עכשיו חוץ חישוק (מגנזיום) יש מצב הוא קיבל אולי עוד מכה הוא שמכה כזאות זה רק צמיג ולהחליף את החישוק? אגב זה חישוק יקר 1300 שקל
תודה לעוזרים