Jump to content

amos17

  • הודעות

    75
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי amos17

  1. שלום רכשתי 4 צמיגי פאלקן דגם SN816 גודל הצמיג 205/65r/15 ברצוני לדעת איך הצמיג מבחינת הכל. תודה לעונים
  2. שלום אני צריך לעשות כיון פרונט לאוטו עכשיו אין לי מספיק זמן לעשות ברצוני לדעת אם אני מחכה ולא עושה זה יוכול לגרום נזק?
  3. שלום לכם ברצוני לרכוש אחת משתי המכוניות שברולט אפיקה שנת 2005 או מאזדה 3 שנת 2005. ברצוני לדעת מה יותר טוב מבחינת התנהגות,ביצועים,אבזור, בקיצור הכל.
  4. שלום לכם ברצוני לדעת מזה תותב משולש ומה הוא גורם לרכב?
  5. שלום לכם חבר שלי יש לו סובארו wrx של אבא שלו. הוא נכנס לסיבוב והרים בלם יד פעם ראשונה הוא הרים. הוא רוצה לדעת מה יוכול לאיות הנזק לרכב ועים זה פעם ראשונה חייב שהיה נזק?
  6. מדובר בשברולט אפיקה
  7. שלום לכם עוד מעט אני צריך לעשות טיפול 15,000 אוטו עשה 105,000 קילומטר מדובר באוטו שנת 2005. ברצוני לדעת איזה דברים יחליפו לי באוטו בטיפול?
  8. שלום לכם ברצוני לדעת כמה שדחוף כמה תעלה הונדה אקורד שתגיע במאי שנת 2009? תודה לעוזרים שיענו לי מהר
  9. שלום לכם ברצוני לרכוש אחד מהדגמים אני נראלי לפי דעתי מאזדה לוקחת מבחינת הכל. אבל אני רוצה את היעוץ שלכם. תודה =)
  10. שלום לכם יש ברשותי שברולט אפיקה ואבא שלי מעונין להחליף למאזדה 6 החדשה. עכשיו בגלל שאני גם נוהג באוטו אני רוצה לעשות נסיעת מבחן לראות איך האוטו. אני בן 18 עוד מעט יש מצב שאני יבקש ויתנו לי לעשות נסיעת מבחן?
  11. שלום לכם היום נהגתי במכונית ולפתע עזבתי את הגה לכמה שניות היה מדובר בכביש ישר! אני רואה שהרכב סוטה לצד ימין. עכשיו מה עלולה לאיות הסיבה לכך? תודה רבה
  12. שלום לכם אחי מעונין לקנות את אחד מהמכוניות המנהלים האלה מאזדה ופורד. רציתי לדעת מה אתם ממליצים?
  13. שלום לכם רציתי לדעת תוך כמה זמן מקבלים את הדוח תנועה? חבר שלי עבר לפני שבוע באור צהוב ברמזור הוא חושש שניתפס באדום אים עבר שבוע אחרי המקרה אז אין לו סיבה לדאגה? תודה
  14. שלום לכם היום נסעתי והיה מלא גשם עכשיו הגעתי לצומת מרומזר נסעתי 100 קמש. עכשיו ראיתי אור ירוק אני מתקרב וזה פתאום התחיל להבהב מיד לחצתי גז ועברתי באמצע באור צהוב ושסיימתי את זה בסוף זה נהיה אדום. עכשיו השאלה שלי זה עדיף במצבים כאלה לתת גז ולא ברקס בגשם כזה שאתה יוכול להחליק עד לצומת בפנים? תודה
  15. שלום לכם אתמול נסעתי ונכנסתי לפרסה והיא איתה מהירה מאוד וזה נכנס במדרכה אגב זה קורה לכולם עכשיו הצמיג התפוצץ והחישוק נשבר עכשיו חוץ חישוק (מגנזיום) יש מצב הוא קיבל אולי עוד מכה הוא שמכה כזאות זה רק צמיג ולהחליף את החישוק? אגב זה חישוק יקר 1300 שקל תודה לעוזרים
  16. זה מגנזיום בטח
  17. חברה אני צריך לדעת דחוף כמה עולה חישוק מגנזיום לשברולט אפיקה שנת 2005? דחוף תענו מהר תודה
  18. רציתי לדעת מה אתם חושבים על gps בפלאפון של סלקום על נויגטור?
  19. שלום לכם רכשתי צמיגים של פאלקן מידה 205/65r/15 כל צמיג 350 שקל עלה לי 4 בה 1400 רציתי לדעת אים אתם חושבים שצמיג במחיר כזה הוא לא טוב?
  20. שלום אני מעונין לרכוש החודש הונדה s2000 אמרו לי אוטו טוב וזה ומהיר אבל אתם חושבים זה שווה להוציא 352,000 אלף שקל על הונדה?
  21. שלום אני מעונין לרכוש דייהו לאנוס שנת 99 דגם se אבל ממליצים לי על מיצובישי לאנסר שנת 92 הילוכים מה אתם ממליצים לי? תודה לעוזרים
  22. שלום לכם רציתי לדעת אים ידוע לכם על קיומם של מצלמות מהירות בחדרה? תודה
  23. שלום לכם רציתי לדעת אים בכביש בחדרה אים אתם יודעים איפה שאתה נוסע ליד מגה בחדרה עד אור עקיבא לצומת יש מצלמות מהירות? תודה לעוזרים
  24. שלום רציתי לדעת מהו צריכת דלק של שברולט אפיקה 2005? אגב מדובר באפיקה 2005 מנוע 2000 לא החדש אים מנוע 2500! תודה לעוזרים
  25. שלום לכם רציתי לדעת איזה חברה יותר טובה פאלקן הוא kumo?
×
×
  • תוכן חדש...