לפני כחודש וחצי כשחזרתי מהעבודה עשיתי תאונה עם האופנוע ... מדכא !
אמבולנס...אשפוז ללילה וכו' ...
אני עובד בעבודה הזו כשלושה חודשים בערך , קיבלתי חופשת מחלה של 9 ימים
הגשתי תביעה לביטוח שלי ומכיוון שזה תאונת עבודה (למי שלא יודע תאונה בדרך או בחזרה מהעבודה היא תאונת עבודה ) הגשתי את הטפסים שצריך לההלת חשבונות.
ביום המשכורת אני מסתכל בתלוש ומגלה שלא הכניסו לי את ימי המחלה ...הגעתי למשרדים והגב' אומרת לי שאני לא אמור לקבל את ימי המחלה ממנה על התאונה אלא רק מהביטוח שלי (דבר שלא נשמע לי הגיוני ) ושאני לא יכול להגיש שתי טביעות , גם לביטוח לאומי וגם לביטוח ....
אחרי ויכוח קל היא אמרה "טוב אני אברר ואחזור אליך" , וכמובן שהיא עדיין לא חזרה.....
כיום אני כבר לא עובד שם , אבל שאלתי האם אני צריך לפנות היישר לביטוח לאומי ? , האם יש אמת בדבריה ?, האם זה נכון שאני לא יכול להגיש שתי תביעות יחד על אותה תאונה ?
כמו כן אני אמור לקבל משכורת אחרונה מהם חודש הבא , ללחוץ עליה או לפנות לביטוח לאומי ?
ומי משלם את האמבולנס....?
אשמח מאוד לעזרה בעניין בכדי שיהיה לי קל יותר לגמור עם העניין הזה