Jump to content

whackpak

  • הודעות

    74
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי whackpak

  1. לא שניסיתי....אבל מגניב
  2. אמרת ת'מילה האחרונה .... ועשית לי כצת סדר בבלאגן למרות ששנה שעברה מכרתי אופנוע במחירון לוי יצחק!
  3. בעסה.... כל האופנועים בהבדל של 2000ש"ח מינימום בין המחירונים ! למה זה
  4. יהיה יום יפה , יהיה חופש מי שרוצה לבוא שיגיד...... יהיה סבבה !
  5. whackpak

    זיהוי אופנוע ...

    בעקרון אחלה של אופנועים ! אבל לפי מה שכRוב אומר אם אלו אופנועים שיוצרו להיות זולים אז השלדה בטח על הפנים ! את זה כבר שמעתי על הבנדיט 1200 האם זה נכון גם לגבי הפייזר ( כי לפי התמונה זה נראה ככה )
  6. שוב, אני ממליץ את צומת אשתאול שמאולה למי שבא מכביש 1 למי שיש ביצים שיעשה אותו במהירות ...... את האמת לי לא היה אומץ ! אבל באמת באמת מומלץ , נוף סווווף הדרך
  7. whackpak

    זיהוי אופנוע ...

    אין תמונה אחי....
  8. מה זתומרת שלא יגלו את המקום שייפו שם עוד לפני שנולדנו ....
  9. אני גם לא מבין מה כל הבלאגן שנהיה שם....אני אישית ירדתי והמשכתי לכיוון ירושלים מצומת אשתאול...מגניב והאופניים אם אתה לא יודע עדיין זה טריינד חדש בארץ הקודש שילכו ויחפסו להם שבילים , יש מספיק
  10. יש לי חבר שנמצא בארה"ב והבנתי ממנו שאפשר להעביר כלי רכב דרך אזרח אמריקאי לארץ בלי לשלם עליו יבוא או משהו כזה ! כן, גם לי זה לא היה נשמע הגיוני עד שהוא אמר לי שהוא מכיר בן אדם שהעביר ככה שני ג'יפים פג'רו לארץ ! יש משהו ששמע משהו על עניין כזה והאם זה באמת אפשרי ? כי אחרי הכל המדינה שלנו עמוסה באנשים קשקשנים...
  11. אהה...
  12. למה הקישור הראשון לא נפתח לי ? צריך quick time במקרה ?
  13. דרישיפט ...
  14. אני דיי חדש פה והבנתי שאתם נפגשים בימי חמישי ברמת גן אם אני לא טועה אפשר לקבל מיקום שאני אוכל להגיע לשם ? אם לא אכפת לכם כמובן.....
  15. VFR 750 17500 ק"מ בגלל זה אני מתבעס להוריד הרבה כסף
  16. בטח ! אני החלפתי פילטר אויר באופנוע לפיטר פתוח (K&N) וזה העלה לי את הכח באופנוע חבל"ז זה מורגש ומומלץ ביותר
  17. אני מוכר את האופנוע . במחירון של יצחק לוי רשום 47000 ובמחירון של מוטו רשום 45000 זה אלפיים שקל משמעותיים ! מצד אחד מי שמכיר מחירונים לא רוצה ללכת לפי לוי ומי -שלא משום מה 47 נשמע לו יקר יותר מ-45. אז לשאלתי...
  18. אני נוסע לי הבוקר בכיף שלי , ככה נותן לצמיגים קצת לתפוס אחיזה ,וחושב אם יהיה לי מזל חרא וירד היום גשם כי היה קצת מעונן ! בכל אופן, תנועת הפחיות זורמת לה בכבדות ואני מזדחל בינהם קצת שולים קצת פס לבן כרגיל פתאום !!!! גברת אחת עם ג'יפ סתם ככה בלי שום הסבר הגיוני כלשהו מחליטה שהיא רוצה לפנות שמאולה באמצע הנתיב בקו הפרדה רצוף בדיוק בזמן שאני עובר את הטור של המכוניות !!!!!!! בררררררררררררררררררררררקס !!!! תוך רבע שניה הרסה לי את הבוקר , כבר ראיתי את עצמי שוב במוסך ושוב תיקון פיירינגים ! מילימטר אחד הפריד בין הפנס שלה לראש שלי . אני לא יודע אם הייתי צריך לעשות מה שעשיתי אבל לא שלטתי בזה ונתתי לה בעיטה כל כך חזקה בדלת שנהיה לה מאיין בור קטן ( טוב לא כל כך קטן ) בדלת אבל הגברת לא הבינה מה היא עשתה לא בסדר פתחה את החלון והתחילה לקלל כאילו אין מחר ! ( יא בת זונה עוד לא פתחת את העיניים ....) וברוב חוצפתה עוד אומרת לי " לך תמות במקום אחר " ..... שתבינו היא עדיין לא מותרת הרמזור התחלף לירוק ואז הגיע רגע השיא ! ג'יפ 3 טון מנסה לרדוף אחרי אופנוע 750 ! חחחחח כבר לא כעסתי כשראיתי את הפנסים שלה הולכים וקטנים במראת ימין !
  19. whackpak

    GOD IS GOD

    למה שאני מתכוון זה שאם מלכתכילה היתה האפשרות להתחרות בארץ וללמוד אז גם פה היינו רואים ילדים בני 18 על המסלולים בעולם ! חינוך מילדות אחי היקר !
  20. whackpak

    GOD IS GOD

    הפסדת מותק !!!!!!!!!!!!! זה היה לא פחות טוב מה MOTO GP הקריין כינה אותה " רוסי הקטן " נהג סוף הדרך
  21. מה הוא כבר אמר על אופנועים או שאל מי יכול לעדכן אותי
  22. whackpak

    GOD IS GOD

    נוווווווווו מי יכול !!!! ביאג'י עקף אותו בסיבוב חמישי לפני הסוף ! זה היה קטע סוווף הדרך ! אבל בסיבוב שני לפני הסוף רוסי עקף בסיבוב ניצח ובכה
  23. אני חייב לציין שזה אחד המרוצים היותר יפים שיצא לי לראות !!!!! והוא אשקרה בכה !!!!!!! ולמי שלא יצא לראות הפסיד ! גם למי שלא יצא לראות את המרוץ של ה- 250 סמ"ק הפסיד , המנצח ילד בן 18 וזה גרם לי לחשוב, ראבק יש פה ח'ברה שנוסעים לא פחות טוב ממנו אבל בגלל הממשלה המזדיינת הזאת אף אחד פה לא יכול לממש את הפוטנציאל והאהבה שלו במרוצים ! חבל ![/b]
  24. ועל זה אני בדיוק מדבר ! זה לא בעסה...... מבעס אותי לדעת שאם אני יוצא ביום שבת בבוקר לרכב וחס וחלילה אני מחליק זה יעלה לי במשכנתא ...... מבעס אותי שאני לא יכול להנות כמו שאני רוצה ואוהב ... אבל מה לעשות אחי היקר ..... כאן נולדתי כאן נולדו לי ילדי......
  25. הקטע הוא שגם אני יכול לעשות את הדברים האלה (ועושה לפעמיםביותר עדינות) רק שפה בארצנו הקטנטונת אם במקרה יש לך סדק קטן בפיירינג you fucket כמו שאומרים . כי אם באר"הב יעלה לך תיקון כמה דולרים פה יעלה לך כמה אלפי שקלים ! וחבל . למשל - למה לעזזל בורג של vfr עולה 80 ש"ח או וסת זרם עולה 2200 ש"ח ......נמאס! [/b]
×
×
  • תוכן חדש...