שלום לכולם,
בשעה טובה לאחר חודשי חיפוש נמרץ מצאתי אותה " מתחת לאף" בחצר אצל השכן. שם שכבה לה ללא טסט כבר כ-8 שנים.
היא הניעה, האגזוז אינו מחובר והסחיבה חלשה אבל אורות וספידומטר עובדים.
ידיים נלחצו ומזומנים החליפו ידיים ובשעה טובה הועברה בעלות!!
אני בתחילת הדרך וזה לי הפרוייקט הראשון.
במקצועי אני רופא ואין שום קשר למכניקה אבל חלומות צריך להגשים!!!
מספר שאלות כלליות:
אני מבין שהשלב הראשון בשיחזור זה צבע טוב -
1. יש מספר נקודות חלודה במקומות אופייניים לווספות - האם "חייבים" התזת חול על מנת לבצע עבודה איכותית?
2. האם יש מוסך שעושה עבודת שיחזור/שימור וצבע טובה עם התמחות באספנות/ווספות?
3. מהי עלות סבירה לשלב הצבע?
האם יש עוד עצות כלליות לשלב זה של הפרוייקט?
תודה מראש,
אייל
vespa.zip