Jump to content

lesheme

  • הודעות

    38
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי lesheme

  1. חברים יקרים, אני יוצא לאירופה לשבוע חופשה במינכן ובאיזור האלפים האם יש חנויות או אתרים מומלצים לנושא שיפוץ ווספות באיזור? האם יש משהו שקשה להשיג בארץ ועדיף להביא משם לשלב הראשוני בשיפוץ? אייל
  2. רן, תודה על ההפניה לאתר - למעשה לא מצאתי שם את הדגם שמכונה GL - אני מניח שזה אחת מנפחי 150 עם פנס מלבני או פשוט מכונה ספרינט במודל 1965. בדיקה ראשונית מראה כי הווספה כנראה עברה תאונה והחלק הקדמי של השלדה/מונוקוק אינו בזווית נכונה. כלומר אזדקק ל"מתיחת שלדה" במקביל לפחחות - נשמע פרוייקט מסובך. יש למישהוא מידע לגבי מומחה בנושא ועלות אפשרית? תודה, אייל
  3. בדיקה נוספת עם גורם מוסמך - הדגם הוא ווספה GL בוודאות - כמו כן נמסר לי שמדובר בדגם נדיר יחסית בארץ האם למישהוא יש יותר מידע?? שבת שלום, איל
  4. lesheme

    ווספה מגמגמת

    אם אפשר לשאול איזה דגם של ווספה?? אייל
  5. מעורר קנאה - בקרוב אצלי!! יישר כוח!! אייל
  6. שבת שלום לכולם, ביום ה עברתי מבחן נהיגה ולכן אני רשאי לנהוג בווספה!! אחרי 17 שנות נהיגה ב"קופסאות" סופסופ אוכל ליהנות מעולם הדו"ג. רן - לפי רשיון הרכב הווספה היא מודל GL בניקל קטן על האיזור הקדמי כתוב "VESPA GL" לכן אני מניח שהיא ווספה GL. לפי מה שקראתי זו השנה האחרונה שייצרו אותה תחת שם זה ולאחר מכן היא נקראה SPRINT אבל אני מבין שזה כמעט אותה ווספה. המשך תולדות השיפוץ - המשימה הבאה תיקות הבלמים וחיבור האגזוז... שבת שלום לכולם, אייל
  7. תודה לכל המגיבים, כיוון שאי טירון בתחום וברצוני להגיע לרמת שיפוץ גבוהה אני מתכנן להיעזר בצבע/פחח ומוסך ווספה על מנת לבצע את העבודה הראשונית: 1. ממה שאני מבין מקריאה (בעיקר scooterhelp) יש לפרק את המכלולים כדי לבצע עבודת ניקוי טובה וצבע טוב. האם מישהו מכיר מקום שמתמחה בנושא ויעשה עבודה ברמה גבוהה? 2. הווספה כעת מניעה ונוסעת ויש אורות כלומר מנוע וחשמל ללא חוסרים קריטיים לכן לשלב ההרכבה לאחר צבע שוב - בעזרת מוסך ווספה. יש המלצה על מקום טוב עם "נשמה" באיזור תל אביב. שוב תודה, אייל
  8. שלום לכולם, בשעה טובה לאחר חודשי חיפוש נמרץ מצאתי אותה " מתחת לאף" בחצר אצל השכן. שם שכבה לה ללא טסט כבר כ-8 שנים. היא הניעה, האגזוז אינו מחובר והסחיבה חלשה אבל אורות וספידומטר עובדים. ידיים נלחצו ומזומנים החליפו ידיים ובשעה טובה הועברה בעלות!! אני בתחילת הדרך וזה לי הפרוייקט הראשון. במקצועי אני רופא ואין שום קשר למכניקה אבל חלומות צריך להגשים!!! מספר שאלות כלליות: אני מבין שהשלב הראשון בשיחזור זה צבע טוב - 1. יש מספר נקודות חלודה במקומות אופייניים לווספות - האם "חייבים" התזת חול על מנת לבצע עבודה איכותית? 2. האם יש מוסך שעושה עבודת שיחזור/שימור וצבע טובה עם התמחות באספנות/ווספות? 3. מהי עלות סבירה לשלב הצבע? האם יש עוד עצות כלליות לשלב זה של הפרוייקט? תודה מראש, אייל vespa.zip
  9. מצאתי אופנוע ללא ניירות שברצוני לשפץ. האם ניתן להשמיש אותו? אני יודע שמדובר בשאלה למתחילים - אני מתחיל..
  10. ווספה: מעוניין לקנות ווספה לשיפוץ. 0507591831 תודה, אייל
  11. שלום לכולם, ברצוני לשפץ ווספה, אני טירון מוחלט בתחום הרכב העתיק. אשמח לטיפים והפנייה לבעלי נסיון. טרם קניתי את הווספה! אייל
  12. מעוניין לקנות ווספה מודל אספנות לשיפוץ.
  13. שמי אייל לשם, אני מתל אביב, נשוי + אחת קטנה ומקסימה ורופא במקצועי. החלטתי לרגל יומולדת 35 להכנס לתחום - והחלום שלי שיפוץ ווספה עתיקה. אודה על קישורים ופרטים - אני חדש בתחום ובאמת לא יודע כלום!!
×
×
  • תוכן חדש...