Jump to content

lesheme

  • הודעות

    38
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    תל אביב
  • מקצוע
    רופא

הנקודות של lesheme

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. היה כיף, כל הכבוד ותודה למארגנים: אורן ואלעד!!! אייל
  2. כל הכבוד מעורר קנאה אפשר לשאול האם היתה חלודה משמעותית בפח והאם נזקקת להשלמה בריתוך? אייל
  3. השבת לייד שיינקין תל אביב
  4. השבת ברחוב לוינסקי תל אביב
  5. לפני כחודש כרם התימנים תל אביב
  6. ראה שרשור ספטמבר 2007
  7. כל הכבוד, נוכחות מרשימה וארגון למופת. פתיחה מצויינת!!! אני כבר מחכה למפגש הבא. אייל
  8. אני אהיה שם הווספה במוסך שבוע טוב לכולם
  9. תיקון המספר כן אספנות
  10. הסיור השבועי (טיול שבתות בבוקר עם ביתי הקטנה בשכונות הסמוכות...) הניב את המציאה הזו: שארל דה גול היה גאה!!! סיטרואן DS מספר לא אספנות נראית כאילו לא זזה זמן מה
  11. האם לקנות או לא? שני חלקים לתשובה: על החלק הפרקטי וטכני קיבלת תשובה מפורטת לגבי עלות השיפוץ ושימושיות הרכב לאחר השיפוץ לחיי היומיום - אם זה מתאים לך על זה. לגבי השיפוץ עם אבא זהו החלק החשוב - אין דבר יותר כיף מלחלוק תחביב עם אבא והזכרונות לא יסולאו בפז!!! אם אתה יורד מהפרוייקט עקב עלויות או פרקטיקה - חפש פרוייקט פשוט יותר או זול יותר שמור ואל תוותר על החלק החשוב ברעיון - שיפוץ רכב אספנות עם האב. שנה טובה אייל
  12. המקים האלה תמיד היו נתקעים בשירות לבופור - צריך היה להוריד את הטנק/D9 בעליה וללהעמיס בסוף
  13. טריומף TWIN מודל בערך 1965 מצב יחסית שמור מוצג למכירה נצפה בחנות. רפד רכב ברחוב יצחק שדה 35 בת"א המוכר רוצה 7-8K איל
  14. הטייגר המשוחזר ממשיך להעלות בי זכרונות! עבודה יפהפיה!! אייל
  15. אם אתה חושב על דו גלגלי איטלקי קלאסי - קראתי במקום כלשהו שקיים איסור ליצא ווספות קלסיות מאיטליה - האיטלקים יודעים לשמור על יצירות האמנות שלהם!! אייל
×
×
  • תוכן חדש...