Jump to content

lesheme

  • הודעות

    38
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי lesheme

  1. היה כיף, כל הכבוד ותודה למארגנים: אורן ואלעד!!! אייל
  2. כל הכבוד מעורר קנאה אפשר לשאול האם היתה חלודה משמעותית בפח והאם נזקקת להשלמה בריתוך? אייל
  3. השבת לייד שיינקין תל אביב
  4. השבת ברחוב לוינסקי תל אביב
  5. לפני כחודש כרם התימנים תל אביב
  6. ראה שרשור ספטמבר 2007
  7. כל הכבוד, נוכחות מרשימה וארגון למופת. פתיחה מצויינת!!! אני כבר מחכה למפגש הבא. אייל
  8. אני אהיה שם הווספה במוסך שבוע טוב לכולם
  9. תיקון המספר כן אספנות
  10. הסיור השבועי (טיול שבתות בבוקר עם ביתי הקטנה בשכונות הסמוכות...) הניב את המציאה הזו: שארל דה גול היה גאה!!! סיטרואן DS מספר לא אספנות נראית כאילו לא זזה זמן מה
  11. האם לקנות או לא? שני חלקים לתשובה: על החלק הפרקטי וטכני קיבלת תשובה מפורטת לגבי עלות השיפוץ ושימושיות הרכב לאחר השיפוץ לחיי היומיום - אם זה מתאים לך על זה. לגבי השיפוץ עם אבא זהו החלק החשוב - אין דבר יותר כיף מלחלוק תחביב עם אבא והזכרונות לא יסולאו בפז!!! אם אתה יורד מהפרוייקט עקב עלויות או פרקטיקה - חפש פרוייקט פשוט יותר או זול יותר שמור ואל תוותר על החלק החשוב ברעיון - שיפוץ רכב אספנות עם האב. שנה טובה אייל
  12. המקים האלה תמיד היו נתקעים בשירות לבופור - צריך היה להוריד את הטנק/D9 בעליה וללהעמיס בסוף
  13. טריומף TWIN מודל בערך 1965 מצב יחסית שמור מוצג למכירה נצפה בחנות. רפד רכב ברחוב יצחק שדה 35 בת"א המוכר רוצה 7-8K איל
  14. הטייגר המשוחזר ממשיך להעלות בי זכרונות! עבודה יפהפיה!! אייל
  15. אם אתה חושב על דו גלגלי איטלקי קלאסי - קראתי במקום כלשהו שקיים איסור ליצא ווספות קלסיות מאיטליה - האיטלקים יודעים לשמור על יצירות האמנות שלהם!! אייל
  16. המדובר כנראה בR25 לפי תמונה מצורפת (בניגוד לR24 שתמונתה ממוזיאון BMW במינכן צורפה לתמונות המקוריות) איל
  17. במסגרת המדור שיטוטי בשכונה בשבת בבוקר - הפנינה הזו היא יד ראשונה מודל 1950/1951 אינני סגור על הדגם (R24 או 25) הבעלים הגאה (מזה יותר מ50 שנה!!!) רוכב עליה לעיתים קרובות וכמובן אינו מעוניין למכור. לדוגמה צירפתי תמונה של דגם דומה או זהה ממוזיאון BMW מלפני שבועיים. שבוע טוב, אייל
  18. lesheme

    יומן שיפוץ ריקשה LAMBRO

    חג שמח חיים, לאחר קריאת הקישור אשמח לעדכן אותך במיקום הרביט - צור איתי קשר. אייל
  19. ראשית כל - כל הכבוד. זכרונות הטייגר מלווים את ילדותם של רבים - טיולי תנועה למדבר יהודה נסיעות ארוכות לאילת ומחנות שנתיים... ממה שידוע לי עשרות טייגרים נמכרו לבורמה ומשמשים של עד היום - חלקם נשארו עם צבע אגד ואפילו שלט אגד מעל לחלון הקדמי!!! שנה טובה אייל
  20. התכוונתי כמובן לסיור חג בבוקר שימו לב לשיפצור רגלית ההנעה!!! אייל
  21. סיור חד בבוקר בשכונה הניב מספר איטלקיות אספנות.... כולן ברדיוס של קילומטר מנסיכתי הממתינה לשיפוץ. חג שמח, אייל
  22. כל הכבוד שיחזור מרשים ומעורר השראה שנה טובה אייל
  23. לעומת זאת טיול בקייץ שעבר בפרובנס הניב יותר תפוקה כמה צרפתיות, גרמנית יפהפיה ואי אפשר כמובן בלי ווספה!!!! שוב שנה טובה, אייל
  24. טיול קצר למינכן הניב את התמונות הבאות: (עקב מזג אוויר גרוע תפוקה דלה...) שנה טובה לכולם אייל
  25. lesheme

    לחובבי הטופולינו

    אין כמו איטלקיה קטנה !!!!!
×
×
  • תוכן חדש...