Jump to content

boris65

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי boris65

  1. תיהיה גנטלמן תפתח ותסגור דלת לבד בנוחכותו
  2. לפי ניסיון אישי הראל מצוינים אתה פשות צריך לשבת על טלפון ולברר איפו הכי זול בהצלחה
  3. מתחבר לכל מילה שלכם חברי גם אני בנעליים האלה בשבוע הראשון גם "צדיק" סרת לי כנף על מכות של פתיחת דלת אני כבר לא מדבר מה לעשות! שזה יהיו צרות שלו האחרונים-נכון זה מעצבן אבל יש יותר גרוע לא עלינו..... בברכה
  4. תודה חברים! רב הנסיעה שלנו היא בין הערוני שקטה כך שיקח בחשבון המלצות שלכם ערב נעים וחג שמח
  5. תודה על תגובות אם זה היה כך שלעיתים רחוקות צריך לשנות לחץ - בסדר אבל בדר"כ זה משתנה אצלי במשפחה השאלה האם ניתן למלא אוויר בממוצא למשל 38-40 או חייב לפי הוראות יצרן-קצת לא נוח שי מציא למלא אפילו קצת יותר עקב היתחממת גלגלים בנסיעה
  6. שלום רב! שאלה לגבי לחץ אוויר בגלגלים מאזדה 3 2015 2.0 ספיריט בדלת יש מדביקה ברורה עם הנחיות לגבי לחץ אוויר בגלגלים-זה הכול ברור אבל קצת לא נוח לי ובמכונות שהיו לי לא היה עיניין כזה שאם באוטו יושבים עד 3 אנשים הלחץ הוא 33-35 אם 4-5 אנשים הלחץ 41-44 זאת אומרת אני צריך לוולות בחנות דלק איך אתם מסתדרים בעניין הזה תודה
  7. +100 במיוחד שברולט כמה אני מאושר שהיתפתרתי מקרוז
  8. אני שמתי חישנים קדמים ואחורים בזמן שהיזמנתי רכב מחנות לאחר מיקוח נתנו לי אותם מתנה של קוברה עבודה מצוינת למה זה מפריע לך שחישנים בולטים בטמבון? לקבל חלילה מקה או שיפשוף יותר טוב.הם מאוד עוזרים בהצלחה
  9. boris65

    החלפת חישוקים

    תודה רבה על תשובה מהירה
  10. שלום לכולם! מעוניין לדעת אם אני מחליף חישוקים פלדה מקוריים למגנזיום,אני צריך אישור ממשרד הרישוי? או אין צורך וניתן ליקנות חופשי ללא אישור.
  11. לפני שקניתי קרוז 2011 עשיתי נסיעת מבחן על קרוז 2010 LS ושם לא היה בקרת שיות
  12. כן החניה רשומה על דירה-אין לבניין טאבו תודה על עזרה
  13. שלום לכולם! רציתי יוץ לגבי הגנת דייר וחניה פרטית שלו. לחמותי חניה פרטית שלה ואין לה רכב,לכן הוחלט שאני אחנה רכב שלי בחניה שלה.אך יש לה שכן שגם לו יש חנית משלו אך משום מה הוא היחלית לחנות רכב שלו בחניה של חמותי.פניתי עליו וביקשתי לא לחנות רכב שלו כי אני לוקח את החניה והוא ענה בחוצפה שזה לא חניה שלי והוא ימשיך לחנות כאן,עלינו עליו הביתה עם חמותי וגם הוא היזבירה לו לא לחנות,אך השכן לא מבין כנראה הזבר. שאלה מה ניתן לעשות כנגד זה,יש איזשהו מוסד שניתן ליפנות עליו?ישמח לעזרה. בברכה
  14. שלום לך! אני מוכר דהייטסו אפלאוז 1997 מצב מצויין אני יד ראשונה נהג יחיד אתה תהנה 0506317214
  15. לא כול הקבלים RCA בצד ימני ופלוס יחד עם רמאוט בצד שמאלי
  16. שלום חברים!! קיבלתי מגבר מסוג 55wx4 JBL-4060GTO רמקולים:קידמיים סט קומפוננט JBL 70wRMS 6507 אחוריים-Kenwood 400w\80w rms רדיאודיסק Pioneer Dehp4950 הדקנה עשיתי לבד באותו דייטסו אפלאוז (קבלים ברמה טובה),קבל remote מצד השני של קבלים rca בעיה 1 יש רעש תמידי של מנוע בזמן נסיעה לא חזק אבל מעצבן הצלחתי להוריד עוד טיפה ע",משתיק ראש(הרעש מגיעה רק מרמקולים קידמיים) בעיה 2 אני לא מצליח לכוון טוב מגבר-משחק עם כפטורים שלו או שאני שומע אחוריים יותר מידי כך שכבד לאוזן או קידמיים חלשים בבקשה אם לא קשה תעזרו לי לכוון שלב שלב מגבר כדי לישמוע מוזיקה נורמלי.שיהיה גם באס וטרבל בטעם מה אוד ניתן לעשות כדי להיתפטר מרעשים תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...